Házhoz mennek a SPAR non-food termékei
Már nem csak élelmiszereket lehet vásárolni a SPAR Online shopban, hanem egy 150 millió forintos beruházásnak köszönhetően immár műszaki cikkeket, játékokat, kerti és szabadidős eszközöket, konyhai gépeket és elektronikai termékeket is kényelmesen házhoz rendelhetünk.

A cég 30 napos visszaküldési garanciát biztosít
Közel ötszáz új cikkel indult a SPAR Online shop non-food termékszolgáltatása, s a kínálat folyamatosan bővül. A shop célja az INTERSPAR áruházak által biztosított magas minőségű, és kedvező árú műszaki cikkek, köztük játékok, kerti és szabadidős felszerelések, konyhai gépek és elektronikai eszközök kényelmes házhoz szállítása. E kategóriák esetében – ellentétben az élelmiszerekkel – nincs mód az áruházaknál kijelölt pontokon úgynevezett Drive-In átvételre, ám a gyors kiszállításról a SPAR partnereként a GLS és a Trans-Pack magas színvonalon gondoskodik.
A beruházás három új alkalmazottal működik annak érdekében, hogy az online shop technikailag is a lehető legjobb szolgáltatást biztosítsa a hazai áruházlánc vásárlói számára. A termékek a SPAR Online shop immár kibővült kínálatában elérhetők és Magyarország teljes területére megrendelhetők. A cég 30 napos visszaküldési garanciát biztosít, a saját márkás Simpex termékeire pedig 3 év garanciát ad.
Három évvel ezelőtt közel egymilliárd forintos beruházás eredményeként született meg a SPAR Magyarország évről-évre egyre népszerűbb házhozszállítási szolgáltatása, amely mára 180 településen érhető el, míg a Drive-in megoldás 28 áruházban vehető igénybe. A nyári szezonban pedig időszakosan a legforgalmasabb idegenforgalmi térségekben nyaralókhoz is eljut a népszerű internetes szolgáltatás.
A SPAR folyamatosan azon dolgozik, hogy gyorsan és hatékonyan szolgálja ki a vásárlókat. Örömteli, hogy a Drive-In pontok száma szeptemberben tovább bővült, így immár Dunaújvárosban és Szekszárdon is elérhető a SPAR Online shop, mely ma már 150.000 felhasználóval rendelkezik, és amelynek teljesítménye az elmúlt három évben intenzív növekedést ért el.
Kapcsolódó cikkeink
Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >GVH-intézkedés: Több mint száz kistermelő és új munkahelyek a SPAR-nál
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) fellépése nyomán több mint száz hazai…
Tovább olvasom >ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >