Házhoz jön a bolti élelmiszer
Sok idős ember számára néhány száz méter megtétele is nehézséget okoz egy-egy heti bevásárlás alkalmával: az ő megsegítésükre jött létre a Heiko vállalkozás, amely heti egy-két alkalommal házhoz viszi az élelmiszert Németországban, Belgiumban és Luxemburgban.
A legszükségesebbek – tej, kenyér, zöldség, gyümölcs, hús – mellett édességet, alkoholmentes nektársört, sőt mécseseket is kínálnak vásárlóiknak a szupermarket-autók.
A Heikónak Németországban harmincezer vásárlója van, átlagosan 73 év körüliek. A Heiko a nagyobb városok külső kerületeit is beilleszti az élelmiszerszállító utakba.
Egyre több területről jelzik, hogy igény lenne a szolgáltatásra, a felkéréseket azonban a vállalkozásnak gyakran el kell utasítania a munkaerő hiánya miatt. Országszerte összesen 1800 mobil „szupermarket” működik, hetente mintegy egymillió vásárlóval lépnek kapcsolatba. A vállalkozás évente 26 millió eurós forgalmat bonyolít le.
Minden a tojással kezdődött 1950-ben. Emil Kottsieper, a vállalkozás alapítója a közeli háztartásokat látta el a baromfiudvarából származó tojásokkal, majd kínálatát hamarosan csirkehússal és egyéb termékekkel is kiegészítette. Ma a Heiko, amelyet Kottsieper veje vezet, tízmillió tojást értékesít évente – írja a hirszerzo.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >