Házhoz jön a bolti élelmiszer
Sok idős ember számára néhány száz méter megtétele is nehézséget okoz egy-egy heti bevásárlás alkalmával: az ő megsegítésükre jött létre a Heiko vállalkozás, amely heti egy-két alkalommal házhoz viszi az élelmiszert Németországban, Belgiumban és Luxemburgban.
A legszükségesebbek – tej, kenyér, zöldség, gyümölcs, hús – mellett édességet, alkoholmentes nektársört, sőt mécseseket is kínálnak vásárlóiknak a szupermarket-autók.
A Heikónak Németországban harmincezer vásárlója van, átlagosan 73 év körüliek. A Heiko a nagyobb városok külső kerületeit is beilleszti az élelmiszerszállító utakba.
Egyre több területről jelzik, hogy igény lenne a szolgáltatásra, a felkéréseket azonban a vállalkozásnak gyakran el kell utasítania a munkaerő hiánya miatt. Országszerte összesen 1800 mobil „szupermarket” működik, hetente mintegy egymillió vásárlóval lépnek kapcsolatba. A vállalkozás évente 26 millió eurós forgalmat bonyolít le.
Minden a tojással kezdődött 1950-ben. Emil Kottsieper, a vállalkozás alapítója a közeli háztartásokat látta el a baromfiudvarából származó tojásokkal, majd kínálatát hamarosan csirkehússal és egyéb termékekkel is kiegészítette. Ma a Heiko, amelyet Kottsieper veje vezet, tízmillió tojást értékesít évente – írja a hirszerzo.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >