Házhoz jön a bolti élelmiszer
Sok idős ember számára néhány száz méter megtétele is nehézséget okoz egy-egy heti bevásárlás alkalmával: az ő megsegítésükre jött létre a Heiko vállalkozás, amely heti egy-két alkalommal házhoz viszi az élelmiszert Németországban, Belgiumban és Luxemburgban.
A legszükségesebbek – tej, kenyér, zöldség, gyümölcs, hús – mellett édességet, alkoholmentes nektársört, sőt mécseseket is kínálnak vásárlóiknak a szupermarket-autók.
A Heikónak Németországban harmincezer vásárlója van, átlagosan 73 év körüliek. A Heiko a nagyobb városok külső kerületeit is beilleszti az élelmiszerszállító utakba.
Egyre több területről jelzik, hogy igény lenne a szolgáltatásra, a felkéréseket azonban a vállalkozásnak gyakran el kell utasítania a munkaerő hiánya miatt. Országszerte összesen 1800 mobil „szupermarket” működik, hetente mintegy egymillió vásárlóval lépnek kapcsolatba. A vállalkozás évente 26 millió eurós forgalmat bonyolít le.
Minden a tojással kezdődött 1950-ben. Emil Kottsieper, a vállalkozás alapítója a közeli háztartásokat látta el a baromfiudvarából származó tojásokkal, majd kínálatát hamarosan csirkehússal és egyéb termékekkel is kiegészítette. Ma a Heiko, amelyet Kottsieper veje vezet, tízmillió tojást értékesít évente – írja a hirszerzo.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >