Házhoz jön a bolti élelmiszer
Sok idős ember számára néhány száz méter megtétele is nehézséget okoz egy-egy heti bevásárlás alkalmával: az ő megsegítésükre jött létre a Heiko vállalkozás, amely heti egy-két alkalommal házhoz viszi az élelmiszert Németországban, Belgiumban és Luxemburgban.
A legszükségesebbek – tej, kenyér, zöldség, gyümölcs, hús – mellett édességet, alkoholmentes nektársört, sőt mécseseket is kínálnak vásárlóiknak a szupermarket-autók.
A Heikónak Németországban harmincezer vásárlója van, átlagosan 73 év körüliek. A Heiko a nagyobb városok külső kerületeit is beilleszti az élelmiszerszállító utakba.
Egyre több területről jelzik, hogy igény lenne a szolgáltatásra, a felkéréseket azonban a vállalkozásnak gyakran el kell utasítania a munkaerő hiánya miatt. Országszerte összesen 1800 mobil „szupermarket” működik, hetente mintegy egymillió vásárlóval lépnek kapcsolatba. A vállalkozás évente 26 millió eurós forgalmat bonyolít le.
Minden a tojással kezdődött 1950-ben. Emil Kottsieper, a vállalkozás alapítója a közeli háztartásokat látta el a baromfiudvarából származó tojásokkal, majd kínálatát hamarosan csirkehússal és egyéb termékekkel is kiegészítette. Ma a Heiko, amelyet Kottsieper veje vezet, tízmillió tojást értékesít évente – írja a hirszerzo.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Elismerték az újrahasználható alsónemű fejlesztését
Napjainkban, az idősebb korosztály növekvő arányával, illetve az egészségtudatosság erősödésével,…
Tovább olvasom >Megjött a kánikula – az Aldi akciós ventilátorokkal és mobil léghűtőkkel hűsíti a nyarat
Hétvégére már 37 fokos hőséget jósolnak a meteorológusok – a…
Tovább olvasom >A Pepsi gyártása hazatér Magyarországra
A Szentkirályi Magyarország Kft. beruházása nyomán hazatér a Pepsi gyártása,…
Tovább olvasom >