Hazánkba is megérkezett a SPAR Veggie by NENI
Új, közel-keleti ízvilággal gazdagodott a SPAR üzletek kínálata, miután a vállalat megkezdte az Ausztriában már nagy népszerűségnek örvendő Veggie by NENI termékek forgalmazását Magyarországon, gondolva a korszerű, koleszterinszegény táplálkozási trend követőire is.
– A Veggie by NENI termékcsalád a SPAR sajátmárkás termékei között komoly sikereket aratott az osztrák anyavállalatnál, ezért üzletláncunk úttörő szerepet vállalt ezen egészséges ételek forgalmazása terén – mondta el Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
Az induláskor nyolc Veggie by NENI ételkülönlegességet felsorakoztató kínálatot Haya Molcho, a NENI családi vállalkozás megalapítója mutatta be Budapesten. A négygyermekes, Izraelben született családanya a SPAR-ral együttműködve – a hagyományos keleti ételeket különleges ízekkel feldobva – mindig új és izgalmas termékekkel rukkol elő.
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Egyre több a hazai saját márkás termék a nemzetközi SPAR polcokon
2023-hoz képest ötször több, összesen 3,3 ezer tonna terméket exportált…
Tovább olvasom >Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kiderült, melyik a reklámpiac legerősebb hónapja
Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon –…
Tovább olvasom >A GKI 2-2,5%-os gazdasági növekedést vár 2025-ben
A GKI Gazdaságkutató Zrt. 2025-re 2-2,5%-os GDP-növekedést prognosztizál, amely a külpiaci…
Tovább olvasom >Sára Botond: a húsvéti ünnepkörhöz tartozó termékek minőségének laboratóriumi vizsgálata és a kereskedelmi egységek, vásárok ellenőrzése zajlik
Húsvét közeledtével a kormányhivatal kiemelt ellenőrzéseket folytat a kereskedelmi egységeknél…
Tovább olvasom >