Hazánkba is megérkezett a SPAR Veggie by NENI
Új, közel-keleti ízvilággal gazdagodott a SPAR üzletek kínálata, miután a vállalat megkezdte az Ausztriában már nagy népszerűségnek örvendő Veggie by NENI termékek forgalmazását Magyarországon, gondolva a korszerű, koleszterinszegény táplálkozási trend követőire is.
– A Veggie by NENI termékcsalád a SPAR sajátmárkás termékei között komoly sikereket aratott az osztrák anyavállalatnál, ezért üzletláncunk úttörő szerepet vállalt ezen egészséges ételek forgalmazása terén – mondta el Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
Az induláskor nyolc Veggie by NENI ételkülönlegességet felsorakoztató kínálatot Haya Molcho, a NENI családi vállalkozás megalapítója mutatta be Budapesten. A négygyermekes, Izraelben született családanya a SPAR-ral együttműködve – a hagyományos keleti ételeket különleges ízekkel feldobva – mindig új és izgalmas termékekkel rukkol elő.
Kapcsolódó cikkeink
Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Hatékonyabb működésre álltak át a SPAR élelmiszer-termelő üzemei
Összesen több mint 18,1 milliárd forintot fordított a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Digitális megoldásokkal csökkenti papírfelhasználását a SPAR
A logisztika és üzletek papírszükségletének csökkentését célzó kezdeményezéseivel újabb, több…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >