Hazájában csökkent az Aldi forgalma
A GfK és a Accenture kutatásai szerint az Aldi bevétele tavaly 1,5 százalékkal 27 milliárd euróra csökkent az előző évihez képest.A cég történetében
eddig még soha nem fordult elő hogy a forgalom egyik évről
a másikra ne nőtt volna. A Handelsblatt német
gazdasági napilap által idézett felmérés
szerint az Aldi piaci részesedése 0,6 százalékkal
18,9 százalékra süllyedt, miközben a nagy
rivális Lidl németországi bevétele egy év
alatt csaknem tíz százalékkal 13,3 milliárd
euróra nőtt. A több mint 50 éve működő
Aldi – illetve a két Aldi-társaság, az Aldi Nord
és az Aldi Süd – hagyományosan nem közöl
az üzletmenettel kapcsolatos adatokat.
Az Aldi 4200 üzletből
álló hazai hálózata tavaly nem bővült,
a Lidl 3,6%-al növelte egységeinek számát
Németországban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
10 éves a MOL Fresh Corner – az olimpiai bajnoktól a Tankcsapdáig mindenki az ország legkedveltebb hot-dogját ünnepli
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Maklárról a csillagokig: az űrcsoki utazása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Exkluzív vásárlói bulit szervez a Lidl az egyik budapesti üzletébe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >