Hazai zöldség-gyümölcs az ALDI üzleteiben
Az ALDI Magyarország piacra lépése óta fontosnak tartja, hogy üzleteiben lehetőség szerint magyarországi termelőktől származó, minőségi szezonális zöldség-gyümölcs választékot kínáljon vásárlói részére.
Az áruházlánc emiatt a teljes magyar zöldség-gyümölcs szezonban minden, itthon is megtermelhető fajtát hazai termelőktől szerez be. Az ALDI-nál büszkék vagyunk arra, hogy a magyar szezon kezdetétől a végéig (a déligyümölcsök kivételével) minden termék, amely az ALDI Piacterén kapható, Magyarországon termett.
Március közepétől már megjelent az ALDI üzleteinek Piacterén a hazai paradicsom, amelynek választéka a hónap folyamán tovább bővült. Magyar tv-paprika pedig már március elejétől kapható volt a boltokban. Áprilisban – ahogy a magyar termékek is beérnek – érkeznek a hazai primőr zöldség-gyümölcsök, mint például a hegyes erős paprika és a zöldhagyma, később, a hónap közepétől pedig a magyar spárga is megjelenik a kínálatban. A hazai eper várhatóan májustól lesz kapható.
A kínálat bővítése érdekében az áruházlánc kiválaszt néhány, a vásárlók számára érdekesnek és kedveltnek ígérkező terméket, amelyekről megállapodást köt a beszállítókkal, hogy exkluzívan az ALDI számára termeljék meg őket. Így például az idei évben találkozhatnak a vásárlók a piacon nagy sikernek örvendő húsparadicsommal, a magyar minidinnyével vagy a gália sárgadinnyével is. Mindemellett bővül majd a paradicsomok választéka, szélesebb lesz a kínálat koktélparadicsomokból.
Az áruházlánc által megállapított magas minőségi elvárásokat – amelyek maximálisan megfelelnek a jogszabályi követelményeknek, sőt, bizonyos pontokon szigorúbbak is azoknál – a termelők mind elfogadták. A Helyes Mezőgazdasági Gyakorlatot tanúsító, nemzetközileg is elfogadott Global G.A.P. (Good Agricultural Practice) szabvány pedig már az ALDI 2008-as piacra lépése óta elvárás minden zöldség-gyümölcs beszállítótól.
Az ALDI szoros, napi kapcsolatot ápol a termelőkkel. Fontos, hogy az elvárt minőségi kritériumokat a beszállítók hosszú távon teljesítsék, hiszen a vásárlói elégedettség és a magyar zöldség-gyümölcs termékek egyre növekvő kereslete mindkét fél érdeke. A napi szintű minőségi visszajelzés alappillére a folyamatos fejlődésnek és előrehaladásnak. (x)
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >