Hazai zöldség-gyümölcs az ALDI üzleteiben
Az ALDI Magyarország piacra lépése óta fontosnak tartja, hogy üzleteiben lehetőség szerint magyarországi termelőktől származó, minőségi szezonális zöldség-gyümölcs választékot kínáljon vásárlói részére.
Az áruházlánc emiatt a teljes magyar zöldség-gyümölcs szezonban minden, itthon is megtermelhető fajtát hazai termelőktől szerez be. Az ALDI-nál büszkék vagyunk arra, hogy a magyar szezon kezdetétől a végéig (a déligyümölcsök kivételével) minden termék, amely az ALDI Piacterén kapható, Magyarországon termett.
Március közepétől már megjelent az ALDI üzleteinek Piacterén a hazai paradicsom, amelynek választéka a hónap folyamán tovább bővült. Magyar tv-paprika pedig már március elejétől kapható volt a boltokban. Áprilisban – ahogy a magyar termékek is beérnek – érkeznek a hazai primőr zöldség-gyümölcsök, mint például a hegyes erős paprika és a zöldhagyma, később, a hónap közepétől pedig a magyar spárga is megjelenik a kínálatban. A hazai eper várhatóan májustól lesz kapható.
A kínálat bővítése érdekében az áruházlánc kiválaszt néhány, a vásárlók számára érdekesnek és kedveltnek ígérkező terméket, amelyekről megállapodást köt a beszállítókkal, hogy exkluzívan az ALDI számára termeljék meg őket. Így például az idei évben találkozhatnak a vásárlók a piacon nagy sikernek örvendő húsparadicsommal, a magyar minidinnyével vagy a gália sárgadinnyével is. Mindemellett bővül majd a paradicsomok választéka, szélesebb lesz a kínálat koktélparadicsomokból.
Az áruházlánc által megállapított magas minőségi elvárásokat – amelyek maximálisan megfelelnek a jogszabályi követelményeknek, sőt, bizonyos pontokon szigorúbbak is azoknál – a termelők mind elfogadták. A Helyes Mezőgazdasági Gyakorlatot tanúsító, nemzetközileg is elfogadott Global G.A.P. (Good Agricultural Practice) szabvány pedig már az ALDI 2008-as piacra lépése óta elvárás minden zöldség-gyümölcs beszállítótól.
Az ALDI szoros, napi kapcsolatot ápol a termelőkkel. Fontos, hogy az elvárt minőségi kritériumokat a beszállítók hosszú távon teljesítsék, hiszen a vásárlói elégedettség és a magyar zöldség-gyümölcs termékek egyre növekvő kereslete mindkét fél érdeke. A napi szintű minőségi visszajelzés alappillére a folyamatos fejlődésnek és előrehaladásnak. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Új koncepció-üzletet nyitott az ALDI Belgiumban
Új üzletet nyitott az ALDI a Brüsszel közeli Braine-l’Alleud városában,…
Tovább olvasom >Magyar befektető adott el bevásárlóközpontot Spanyolországban
Sikeresen értékesítette a magyar tulajdonú GESTOR REAL ESTATE a spanyolországi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >