Hazai termelők piacra lépését segíti a SPAR
A célegyenesbe fordult a Hungaricool by SPAR tavaly indult termékinnovációs versenye. A nyertes árucikkekkel idén március végétől találkozhatnak a vásárlók a vállalat 34 INTERSPAR áruházában vagy az online shopban. Az üzlethálózat különleges programja – tekintettel a koronavírus-világjárványra – segítséget nyújt a hazai agrárium és feldolgozóipar számára a jelenlegi gazdasági helyzetben.
A magyar kereskedelemben egyedülálló a SPAR – az Agrármarketing Centrum (AMC) szakmai együttműködésével megvalósuló – kezdeményezése, amely a hazai termékinnovációkat támogatja. A Hungaricool by SPAR tavalyi versenye során a szervezők a fenntarthatóságot is szem előtt tartó, kreatív élelmiszereket kerestek. A legjobbnak ítélt fejlesztések számára előrelépést jelent, hogy már 2020. március végétől az összes INTERSPAR-áruház kínálatába veszi azokat, és a SPAR online shopjában is megtalálhatóak leszek.
A segítség különösen nagy jelentőségű a mostani időszakban, hiszen a koronavírus-világjárvány okozta gazdasági nehézségek kezelését minden olyan megoldás és intézkedés növeli, amely a termelés és gazdálkodás javítását célozza.
A közel 300 vállalkozást megmozgató termékinnovációs verseny annak a bizonyítéka, hogy a vállalat bízik a magyar kisvállalkozások erejében és tehetségében. Az áruházlánctól a 2019-ben legkiválóbbnak minősített nyolc árufejlesztés minden támogatást megkap, hogy a piacra lépjen, és minél hatékonyabban széles vevőközönséghez jusson el.
A szakmai zsűri által legígéretesebbnek tartott termékek az Országos Mezőgazdasági Élelmiszeripari Kiállítás és Vásár tavalyi rendezvényén szállhattak versenybe. A közülük legjobb árufejlesztések – általános kereskedelmi és marketingfelkészítést követően – speciális, az áruházlánci beszállítói tevékenységet elősegítő, féléves mentorprogramon vettek részt. Az üzletlánc a figyelemfelkeltő árukihelyezések mellett kifejezetten erre a célra és a program igényei szerinti, egyedi termékhűtőkkel gondoskodik a kisvállalkozások termékeinek sikeréről.
A termékek elérhetőek az INTERSPAR-áruházakban és online: www.spar.hu/onlineshop
A verseny hivatalos weboldala a www.hungaricool.hu (x)
Kapcsolódó cikkeink
Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >Grillszezonra hangolva: a SPAR erősít a frisshús- és kényelmitermék-kínálatban
A jó idővel együtt elindul a grillszezon, a SPAR pedig…
Tovább olvasom >A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
A SPAR folytatja digitális innovációit Magyarországon. Az elektronikus polccímkék használata…
Tovább olvasom >További cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >