Hazai termelők piacra lépését segíti a SPAR
A célegyenesbe fordult a Hungaricool by SPAR tavaly indult termékinnovációs versenye. A nyertes árucikkekkel idén március végétől találkozhatnak a vásárlók a vállalat 34 INTERSPAR áruházában vagy az online shopban. Az üzlethálózat különleges programja – tekintettel a koronavírus-világjárványra – segítséget nyújt a hazai agrárium és feldolgozóipar számára a jelenlegi gazdasági helyzetben.
A magyar kereskedelemben egyedülálló a SPAR – az Agrármarketing Centrum (AMC) szakmai együttműködésével megvalósuló – kezdeményezése, amely a hazai termékinnovációkat támogatja. A Hungaricool by SPAR tavalyi versenye során a szervezők a fenntarthatóságot is szem előtt tartó, kreatív élelmiszereket kerestek. A legjobbnak ítélt fejlesztések számára előrelépést jelent, hogy már 2020. március végétől az összes INTERSPAR-áruház kínálatába veszi azokat, és a SPAR online shopjában is megtalálhatóak leszek.
A segítség különösen nagy jelentőségű a mostani időszakban, hiszen a koronavírus-világjárvány okozta gazdasági nehézségek kezelését minden olyan megoldás és intézkedés növeli, amely a termelés és gazdálkodás javítását célozza.
A közel 300 vállalkozást megmozgató termékinnovációs verseny annak a bizonyítéka, hogy a vállalat bízik a magyar kisvállalkozások erejében és tehetségében. Az áruházlánctól a 2019-ben legkiválóbbnak minősített nyolc árufejlesztés minden támogatást megkap, hogy a piacra lépjen, és minél hatékonyabban széles vevőközönséghez jusson el.
A szakmai zsűri által legígéretesebbnek tartott termékek az Országos Mezőgazdasági Élelmiszeripari Kiállítás és Vásár tavalyi rendezvényén szállhattak versenybe. A közülük legjobb árufejlesztések – általános kereskedelmi és marketingfelkészítést követően – speciális, az áruházlánci beszállítói tevékenységet elősegítő, féléves mentorprogramon vettek részt. Az üzletlánc a figyelemfelkeltő árukihelyezések mellett kifejezetten erre a célra és a program igényei szerinti, egyedi termékhűtőkkel gondoskodik a kisvállalkozások termékeinek sikeréről.
A termékek elérhetőek az INTERSPAR-áruházakban és online: www.spar.hu/onlineshop
A verseny hivatalos weboldala a www.hungaricool.hu (x)
Kapcsolódó cikkeink
A fenntartható vásárlásért kampányol a SPAR Szlovéniában
Szlovéniában újabb lépést tett a SPAR a fenntarthatóság felé vezető…
Tovább olvasom >Itt a SPAR QUICK AND EASY: konténerbolt, ami megváltoztatja, amit a vásárlásról gondoltunk
Van élet a stadionbüfén túl! A SPAR idén tavasszal nemcsak szurkol, hanem jelen…
Tovább olvasom >Tudásból karrier – a SPAR a duális képzés élén
A SPAR évek óta aktív támogatója a hazai szakképzés legnagyobb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Pisztáciaboom a világban – sok helyen kedvenc snack lesz
A pisztácia iránti kereslet világszerte folyamatosan nő, és a globális…
Tovább olvasom >