Hazai termelők piacra lépését segíti a SPAR
A célegyenesbe fordult a Hungaricool by SPAR tavaly indult termékinnovációs versenye. A nyertes árucikkekkel idén március végétől találkozhatnak a vásárlók a vállalat 34 INTERSPAR áruházában vagy az online shopban. Az üzlethálózat különleges programja – tekintettel a koronavírus-világjárványra – segítséget nyújt a hazai agrárium és feldolgozóipar számára a jelenlegi gazdasági helyzetben.
A magyar kereskedelemben egyedülálló a SPAR – az Agrármarketing Centrum (AMC) szakmai együttműködésével megvalósuló – kezdeményezése, amely a hazai termékinnovációkat támogatja. A Hungaricool by SPAR tavalyi versenye során a szervezők a fenntarthatóságot is szem előtt tartó, kreatív élelmiszereket kerestek. A legjobbnak ítélt fejlesztések számára előrelépést jelent, hogy már 2020. március végétől az összes INTERSPAR-áruház kínálatába veszi azokat, és a SPAR online shopjában is megtalálhatóak leszek.
A segítség különösen nagy jelentőségű a mostani időszakban, hiszen a koronavírus-világjárvány okozta gazdasági nehézségek kezelését minden olyan megoldás és intézkedés növeli, amely a termelés és gazdálkodás javítását célozza.
A közel 300 vállalkozást megmozgató termékinnovációs verseny annak a bizonyítéka, hogy a vállalat bízik a magyar kisvállalkozások erejében és tehetségében. Az áruházlánctól a 2019-ben legkiválóbbnak minősített nyolc árufejlesztés minden támogatást megkap, hogy a piacra lépjen, és minél hatékonyabban széles vevőközönséghez jusson el.
A szakmai zsűri által legígéretesebbnek tartott termékek az Országos Mezőgazdasági Élelmiszeripari Kiállítás és Vásár tavalyi rendezvényén szállhattak versenybe. A közülük legjobb árufejlesztések – általános kereskedelmi és marketingfelkészítést követően – speciális, az áruházlánci beszállítói tevékenységet elősegítő, féléves mentorprogramon vettek részt. Az üzletlánc a figyelemfelkeltő árukihelyezések mellett kifejezetten erre a célra és a program igényei szerinti, egyedi termékhűtőkkel gondoskodik a kisvállalkozások termékeinek sikeréről.
A termékek elérhetőek az INTERSPAR-áruházakban és online: www.spar.hu/onlineshop
A verseny hivatalos weboldala a www.hungaricool.hu (x)
Kapcsolódó cikkeink
Már több mint 1,1 millió Munch ételmentő csomag talált gazdára a SPAR-üzletekben
Összesen több mint 1,1 millió Munch élelmiszermentő csomagot vettek meg…
Tovább olvasom >Közel 220 millió forintot fordított tavaly társadalmi ügyek támogatására a SPAR Magyarország
Alapítása óta, azaz már több mint 30 éve a SPAR…
Tovább olvasom >Márciustól egy órán belül érkezhet az online rendelés: a Wolt-ra költözik a SPAR online shopja
Nem szűnik meg, hanem 2025. március 21-től a Wolt-ra költözik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >