Hazai sztárokat is megcsókol az ikonikus Coca-Cola üveg
A Coca-Cola híres palackja 2015-ben ünnepli a 100. születésnapját és most Magyarország ikonjai is vele ünnepelnek. A „Kiss Happiness” kampány hazai hírességek részvételével folytatódik tovább, akiket Marilyn Monroe-hoz és Elivis Presley-hez hasonlóan megcsókol a Coca-Cola legendás kontúrpalackja.
A Coca-Cola ikonikus üvegpalackja nem pusztán egy csomagolás, hanem lényegében a Coca-Cola élvezetének tökéletes módja, egy palack, amely az elmúlt 100 esztendőben rendkívül személyes kapcsolatot épített ki fogyasztóival. A csókot.
A Coca-Cola ezt a különleges kapcsolatot a popkultúra olyan ikonjaival ünnepli reklámjaiban, mint például Marilyn Monroe és Elvis Presley, amint éppen „megcsókolja őket” a Coca-Cola kontúrpalack. Ez a csók az elmúlt 100 év során több generáció számára elérhető volt és ma is „elcsattanhat” egyszerűen úgy, hogy iszunk az ikonikus palackból.
A régi idők nagyjainak – Marilyn Monroe és Elvis Presley – fotói mellett Magyarországon hazai hírességek és zenei ikonok mutatják meg ezt a csókot a „Kiss Happiness” elnevezésű kampányban. Alföldi Róbert, Majka, Radics Gigi, Tóth Gabi, Jakabos Zsuzsa és Fluor Tomi lesznek a kampány arcai, akiket májustól óriásplakátokon és magazinok lapjain láthatunk majd abban a nagyon különleges pillanatban, amikor megcsókolja őket a legendás Coca-Cola palack.
Alföldi Róbert, Majka, Radics Gigi, Tóth Gabi, Jakabos Zsuzsa és Fluor Tomi fotói a napokban készültek, a kamera másik oldalán Éder Krisztián divat- és portréfotós állt. Éder Krisztián 2014-ben elnyerte a Fashion Awards Hungary – Az év divatfotósa díját, számos magyar hírességet fotózott és több képét láthattuk már a legnagyobb hazai női magazinok lapjain is.
„Nagy örömmel fogadtam el a Coca-Cola felkérését a magyar ikonok és a legendás palack csókjainak megörökítésére. Jó volt ezzel a csapattal együtt dolgozni, élveztük a közös munkát és bízom benne, hogy a végeredmény mindenki tetszését elnyeri majd” – mondta Éder Krisztián, fotográfus.
A magyar ikonok mindegyike lelkesen beszélt a Coca-Cola kampányáról a fotózás közben készült rövid videókban. Alföldi Róbert szerint csak az válhat ikonná, aki önazonos, hiteles, mindig ugyanazt a minőséget, mélységet nyújtja közönségének. Flour Tomi az Animal Cannibalshöz hasonlóan úgy gondolja, hogy a sikerhez három dolog kell: tehetség, kitartás és szerencse. „De egyébként leginkább a munkában hiszek, ha sokat belefektet az ember, akkor az visszajön, és ha szívből csinálja és őszintén, akkor azt észreveszik az emberek” – tette hozzá Flour.
Jakabos Zsuzsa úgy gondolja, hogy sokat és alázattal kell dolgozni a sikerért. „Nekem most a legfőbb hajtóerő a riói olimpia, de ahhoz, hogy mindennap kétszer beugorjak a vízbe naponta más-más motivációt kell találnom, hogy elérjem a főcélomat”- tette hozzá Zsuzsa, akit stílusosan fürdőruhában egy uszodában fényképeztek. Az Amerika-rajongó Majka szerint világmárkához tartozni jó dolog, mert egy ilyen együttműködés már önmagában megtiszteltetés és azt is jelenti, hogy tudsz valamit vagy jelentesz valamit az embereknek.
Radics Gigi, akit egy menő budapesti lakásban, hófehér ruhában fotóztak, a videóban elmondta, hogy az válik ikonná, aki megőrzi belső értékeit és önmagát tudja adni. Tóth Gabi most hosszú barna frizurával állt Éder Krisztián kamerája elé. Nagyon pozitív üzenettel zárta a kisfilmjét: nemcsak egy valami felé kell haladnunk, hanem minden apró dolgot fel kell szedni és értékelni kell az életünkben.
A nemzetközi kampány arcai Rita Ora brit énekesnő és az Avicii néven ismertté vált svéd lemezlovas, Tim Bergling, akiket a híres amerikai fotós, a sztárok sztárfotósa, David LaChapelle kapott lencsevégre.
David LaChapelle az 1980-as években vált ismertté és mára már világhírű múzeumokban és híres magazinok címlapjain láthatjuk fotóit. David LaChapelle kivételes tehetséggel ötvözi fotóiban a hiperrealisztikus esztétikát a mély társadalmi üzenetekkel. Munkásságára Andy Warhol is felfigyelt, aki munkát ajánlott neki az Interview Magazine-nál. A híres fotós számos forrásból meríti inspirációit a művészettörténettől az utcai kultúráig, a természetfelettitől egészen a halhatatlanságig.
http://youtu.be/jXKu2OClVr4
Kapcsolódó cikkeink
“A világnak több Mikulásra van szüksége” szlogennel nyitja meg itthon is a karácsonyi időszakot a Coca-Cola
A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy ünnep, hanem…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Új italipari szövetség gyorsítaná fel a megújulóenergia-használatot az értékláncban
A Diageo és a Coca-Cola vezetésével több nagy italipari vállalat,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >