Hazai szervezetek számára adományozott egészséges nassolnivalókat a Nutline
A Chio és Pom-Bär márkáiról is ismert Instersnack Magyarország Kft. által forgalmazott Nutline összesen 1,7 millió forint értékben adományozott egészséges nassolnivalót 5 szervezet számára.
A vállalat közösségi média csatornáján saját fogyasztói kezébe adta a döntést, hiszen az ő ajánlásaik alapján alakult ki az ötös lista. A Nutline számára különösen fontos a fenntarthatóság és a hazai lakosság egészséges életmódra való ösztönzése, ez az akció pedig abban is segített, hogy a nehezebb helyzetben élő emberek számára is elérhető legyen a kiegyensúlyozottabb táplálkozás ebben a különösen erőt próbáló időszakban.
2020 megmutatta, hogy az összefogás fontosabb, mint valaha, hogy segíteni, támogatni egymást és a nehezebb sorsú embertársainkat kulcsfontosságú a mindennapokban. A Nutline éppen ezért vonta be követőit abba a folyamatba, amely az adományozott szervezeteket meghatározta. A márka elkötelezett a fenntarthatóság és a társadalmi felelősségvállalás mellett, ezért egy felhívást készített saját online közössége számára, amelyben arra kérte a fogyasztókat, hogy ajánljanak olyan szervezeteket, egyesületeket, akik szerintük örömmel vennék az 5 x 1 000 doboz földimogyorót tartalmazó felajánlást.
A javaslatokat beküldésére egy hét állt rendelkezésre. Végül több száz ajánlás érkezett, melyek alapján kiválasztották azt az öt szervezetet, akikhez november közepéig meg is érkezett az adomány. A fogyasztók döntése alapján az alábbi intézmények, alapítványok kapták meg a felajánlást:
• Közösen Összefogva Szolgálunk – KÖSZ Egyesület, Pilis
• Szeretet Háza, Sopron
• Máltai Szeretetszolgálat
• Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetsége
• Oltalom Karitatív Alapítvány
„Örömmel tölt el minket, hogy ebbe a fontos döntésbe a fogyasztóinkat is be tudtuk vonni. Több száz ajánlás érkezett hozzánk Facebookon, ami azt is mutatta, hogy a követőink igazi közösségként tudtak működni, hogy valóban az vezérelte őket, hogy jó helyre kerüljön az adomány” – mondta Szabó Gábor, az Intersnack Magyarország Kft. vállalati kapcsolatok és piackutatási vezetője. „Ez az összegfogás tökéletesen illeszkedik a márkához, hiszen a Nutline egyik célja, hogy felhívja a figyelmet az egészséges életmódra, amelybe nemcsak a fizikai, de a mentális egészség is beletartozik. Prémium minőségű termékeinkkel szeretnénk, ha ez az üzenet minél több emberhez eljutna, illetve a szlogenben (szlogen: A természetes mosoly tápláléka) is használt mosoly mindenki arcán megjelenhetne” – tette hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
Csaknem 50 ezer darab csokoládét, játékot és írószert gyűjtött a Mátrix Közhasznú Alapítvány
Csaknem 50 ezer darab csokoládét, játékot és írószert gyűjtött a…
Tovább olvasom >Több mint 223 tonna élelmiszerrel segít nehéz sorsú embereknek az idei Adni Öröm! karácsonyi adománygyűjtő akció
Több mint 26 ezer csomag jut nehéz sorsú emberekhez karácsony…
Tovább olvasom >Baptista Szeretetszolgálat: 24 millió forintnyi adományt kapnak rászoruló családok a Lidl segítségével
A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl a 2025-ös férfi kézilabda-bajnokság ™ partnere
A Lidl továbbra is támogatja a kézilabda-közösséget és a 2025-ös…
Tovább olvasom >Színpadon a Halott Pénz: megérkezett az Unicum Akusztik 4. adása!
Különleges hangulatot és izgalmas kollaborációt csempész a télbe az Unicum…
Tovább olvasom >Hamis JYSK webshopok terjednek az interneten: ezekről ismerhetők fel a csalók
Online vásárolni meglehetősen egyszerű és kényelmes, azonban sajnos gyakran kockázatokat…
Tovább olvasom >