Hazai szervezetek számára adományozott egészséges nassolnivalókat a Nutline
A Chio és Pom-Bär márkáiról is ismert Instersnack Magyarország Kft. által forgalmazott Nutline összesen 1,7 millió forint értékben adományozott egészséges nassolnivalót 5 szervezet számára.
A vállalat közösségi média csatornáján saját fogyasztói kezébe adta a döntést, hiszen az ő ajánlásaik alapján alakult ki az ötös lista. A Nutline számára különösen fontos a fenntarthatóság és a hazai lakosság egészséges életmódra való ösztönzése, ez az akció pedig abban is segített, hogy a nehezebb helyzetben élő emberek számára is elérhető legyen a kiegyensúlyozottabb táplálkozás ebben a különösen erőt próbáló időszakban.
2020 megmutatta, hogy az összefogás fontosabb, mint valaha, hogy segíteni, támogatni egymást és a nehezebb sorsú embertársainkat kulcsfontosságú a mindennapokban. A Nutline éppen ezért vonta be követőit abba a folyamatba, amely az adományozott szervezeteket meghatározta. A márka elkötelezett a fenntarthatóság és a társadalmi felelősségvállalás mellett, ezért egy felhívást készített saját online közössége számára, amelyben arra kérte a fogyasztókat, hogy ajánljanak olyan szervezeteket, egyesületeket, akik szerintük örömmel vennék az 5 x 1 000 doboz földimogyorót tartalmazó felajánlást.
A javaslatokat beküldésére egy hét állt rendelkezésre. Végül több száz ajánlás érkezett, melyek alapján kiválasztották azt az öt szervezetet, akikhez november közepéig meg is érkezett az adomány. A fogyasztók döntése alapján az alábbi intézmények, alapítványok kapták meg a felajánlást:
• Közösen Összefogva Szolgálunk – KÖSZ Egyesület, Pilis
• Szeretet Háza, Sopron
• Máltai Szeretetszolgálat
• Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetsége
• Oltalom Karitatív Alapítvány
„Örömmel tölt el minket, hogy ebbe a fontos döntésbe a fogyasztóinkat is be tudtuk vonni. Több száz ajánlás érkezett hozzánk Facebookon, ami azt is mutatta, hogy a követőink igazi közösségként tudtak működni, hogy valóban az vezérelte őket, hogy jó helyre kerüljön az adomány” – mondta Szabó Gábor, az Intersnack Magyarország Kft. vállalati kapcsolatok és piackutatási vezetője. „Ez az összegfogás tökéletesen illeszkedik a márkához, hiszen a Nutline egyik célja, hogy felhívja a figyelmet az egészséges életmódra, amelybe nemcsak a fizikai, de a mentális egészség is beletartozik. Prémium minőségű termékeinkkel szeretnénk, ha ez az üzenet minél több emberhez eljutna, illetve a szlogenben (szlogen: A természetes mosoly tápláléka) is használt mosoly mindenki arcán megjelenhetne” – tette hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
Az OKSZ élelmiszer-kiskereskedő tagvállalatai élen járnak az élelmiszer adományozásban
Az élelmiszer-hulladék csökkentését kiemelt feladatként kezelik a Magyarországon működő nemzetközi…
Tovább olvasom >23 százalékkal több élelmiszert adományoztak a Tesco vásárlói az Élelmiszerbank idei tavaszi akcióján
138 962 kiló tartósélelmiszert adományoztak a vásárlók a Magyar Élelmiszerbank Egyesület…
Tovább olvasom >Élelmizeradománycsomaggal segíti a családokat az Egyszülős Központ
Az Egyszülős Központ áprilisban és májusban összesen 10 millió forint…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 0,9 százalékkal emelkedtek
Szeptemberben az ipari termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >Saját kézzel, ötévente, fehérre – így festik otthonukat a magyarok
A magyarok, csehek és szlovákok festési szokásait térképezte fel a…
Tovább olvasom >