Hazai szervezetek számára adományozott egészséges nassolnivalókat a Nutline
A Chio és Pom-Bär márkáiról is ismert Instersnack Magyarország Kft. által forgalmazott Nutline összesen 1,7 millió forint értékben adományozott egészséges nassolnivalót 5 szervezet számára.
A vállalat közösségi média csatornáján saját fogyasztói kezébe adta a döntést, hiszen az ő ajánlásaik alapján alakult ki az ötös lista. A Nutline számára különösen fontos a fenntarthatóság és a hazai lakosság egészséges életmódra való ösztönzése, ez az akció pedig abban is segített, hogy a nehezebb helyzetben élő emberek számára is elérhető legyen a kiegyensúlyozottabb táplálkozás ebben a különösen erőt próbáló időszakban.
2020 megmutatta, hogy az összefogás fontosabb, mint valaha, hogy segíteni, támogatni egymást és a nehezebb sorsú embertársainkat kulcsfontosságú a mindennapokban. A Nutline éppen ezért vonta be követőit abba a folyamatba, amely az adományozott szervezeteket meghatározta. A márka elkötelezett a fenntarthatóság és a társadalmi felelősségvállalás mellett, ezért egy felhívást készített saját online közössége számára, amelyben arra kérte a fogyasztókat, hogy ajánljanak olyan szervezeteket, egyesületeket, akik szerintük örömmel vennék az 5 x 1 000 doboz földimogyorót tartalmazó felajánlást.
A javaslatokat beküldésére egy hét állt rendelkezésre. Végül több száz ajánlás érkezett, melyek alapján kiválasztották azt az öt szervezetet, akikhez november közepéig meg is érkezett az adomány. A fogyasztók döntése alapján az alábbi intézmények, alapítványok kapták meg a felajánlást:
• Közösen Összefogva Szolgálunk – KÖSZ Egyesület, Pilis
• Szeretet Háza, Sopron
• Máltai Szeretetszolgálat
• Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetsége
• Oltalom Karitatív Alapítvány
„Örömmel tölt el minket, hogy ebbe a fontos döntésbe a fogyasztóinkat is be tudtuk vonni. Több száz ajánlás érkezett hozzánk Facebookon, ami azt is mutatta, hogy a követőink igazi közösségként tudtak működni, hogy valóban az vezérelte őket, hogy jó helyre kerüljön az adomány” – mondta Szabó Gábor, az Intersnack Magyarország Kft. vállalati kapcsolatok és piackutatási vezetője. „Ez az összegfogás tökéletesen illeszkedik a márkához, hiszen a Nutline egyik célja, hogy felhívja a figyelmet az egészséges életmódra, amelybe nemcsak a fizikai, de a mentális egészség is beletartozik. Prémium minőségű termékeinkkel szeretnénk, ha ez az üzenet minél több emberhez eljutna, illetve a szlogenben (szlogen: A természetes mosoly tápláléka) is használt mosoly mindenki arcán megjelenhetne” – tette hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
Az Élelmiszermentő Központ adventi jótékonysági akciója
Az Élelmiszermentő Központ Nonprofit Kft. (ÉMK) az Agrárminisztérium támogatásával az…
Tovább olvasom >Akár már 250 forinttal is segíthetünk a rászorulókon – ismét kuponos adománygyűjtés a Tesco áruházakban
15. alkalommal csatlakozott a Tesco az Ökumenikus Segélyszervezet Adventi Adománygyűjtéséhez.…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >