Hazai pályán szurkol a Borsodi
Hétfőn este, a DVTK szezonindító szurkolói összejövetelén jelentették be, hogy hosszútávú szponzorációs szerződést írt alá a DVTK és a Borsodi. A szerződés értelmében nemcsak a csapat mezére kerül fel a Borsodi logója, hanem egyéb változásokra is sor kerül, mint pl. a felújítás előtt álló Diósgyőri Stadion látványos dekorációt kap, és természetesen Borsodi Sört fogyaszthatnak a szurkolók a stadion kerítésein belül is.
„A DVTK támogatásával hozzá szeretnénk járulni a Borsodi szülőhazájának fejlődéséhez, és ezen keresztül is szeretnénk kihangsúlyozni, hogy a hazai pálya, a régióban élő Borsodi rajongók mennyire fontosak a számunkra” – nyilatkozta Balássy Árpád, a Borsodi Sörgyár marketing vezetője.
A Borsodi hosszútávú elkötelezettségét hangsúlyozza a több évre szóló szerződés aláírásával, amelynek részeként nemcsak a csapat válhat sikeresebbé, hanem olyan újításokra, szórakoztató programokra is sor kerül, amelyek a szurkolás élményét teszik teljesebbé. Nagyon fontos változást is hoz ez az együttműködés, hiszen a szurkolók immár nem csak a Stadion környékén lévő szórakozóhelyeken, hanem a kerítésen belül is hozzájuthatnak majd kedvenc Borsodi sörükhöz.
A Borsodi számára nagyon fontos, hogy a régió legkedveltebb söreként azzal ajándékozza meg a labdarúgást szeretőket, hogy a legnagyobb és legsikeresebb csapatot, a DVTK-t, főszponzorként segíti a még magasabbra jutásban.
Zárszóként az „Együtt vagyunk, győzni fogunk” szurkolói mondattal bíztatta Petr Kovarik, a Borsodi Sörgyár ügyvezetője igazgatója a szurkolói ankét több száz fős közönségét, hogy a csapat a vasárnapi, DVSC elleni szezonnyitó mérkőzésen minél jobb eredményt érjen el.
A DVTK támogatásán túlmenően, a hazai pályán is tovább erősít majd a Borsodi. Az elkövetkező időszakban olyan regionális események, kezdeményezések mellett is találkozhatunk majd a Borsodival, amelyeken keresztül ki tudja kifejezni köszönetét a sörfogyasztók lojalitásáért.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >