Hazai kisvállalkozásoknak nyújt értékes tudást a SPAR Beszállítói Akadémia
Szakmai képzéssel támogatja a SPAR Magyarország azon beszállítóit, amelyek hazai kisvállalkozásként, családi cégként kerülnek be innovatív, egyedi termékeikkel az üzletlánc polcaira a Régiók Kincsei vagy a Hungaricool By SPAR program keretében.
A SPAR Magyarország a magyar gazdák, családi vállalkozások, a magyar agrárium és feldolgozóipar mellett elkötelezett vállalat – a hazai termelők és a magyar termékek, innovációk ösztönzése üzleti filozófiájának alappillére. Felkarolásukat támogatja a 2019-ben startolt Hungaricool by SPAR termékinnovációs verseny, valamint a 2021-ben indult Régiók Kincsei beszállítói program is.
„A sok esetben kézműves, hagyományos eljárással készült termékeket gyártó kis cégek számára általában kihívást jelent, miként kapcsolódjanak be egy nemzetközi üzletlánc rendszerébe, hiszen a termékeik elhelyezése csupán az első lépés. A nehézségek áthidalására indította el a SPAR Magyarország folyamatosan bővülő mentorprogramját, amelynek során egyrészt alapvető fontosságú logisztikai, élelmiszer-biztonsági, pénzügyi és jogi ismereteket osztunk meg partnercégeinkkel, másrészt egyre inkább előtérbe kerül a márkaépítés fontossága is, hiszen minden fél közös érdeke, hogy hosszútávon is életképes, sikeres hazai brandek jöjjenek létre”
– mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
A legutóbbi, a SPAR Beszállítói Akadémia „Marketing Bootcamp” elnevezésű rendezvényének fókuszába épp ezért kifejezetten ez utóbbi témakör került: szakemberek tartottak előadásokat sajtókommunikáció, piackutatás, marketingstratégia témakörökben, de kiemelt hangsúlyt kapott a közösségi média és a tartalomfejlesztés is. A résztvevők a SPAR kommunikációs- és marketingvezetőinek előadásai során bepillanthattak a cégcsoport kommunikációs személetébe, stratégiai tervezési folyamataiba is. A Marketing Bootcamp kétnapos rendezvényének elsődleges célja az, hogy a marketing és a brand-építés terén hiánypótló marketing és vezetői tudásanyaggal segítse az üzletlánchoz kötődő magyar kisvállalkozásokat, ösztönözze a további termékfejlesztést és innovációt és támogassa a haza vállalkozások hosszú távú piaci sikerét.
A kétnapos képzés keretében huszonhárom szakember tartott előadást vagy műhelyfoglalkozást a mintegy száz hazai élelmiszeripari kisvállalkozás vezetőjének: a saját területükön nagy tapasztalattal rendelkező előadók számos azonnal használható, praktikus módszert mutattak be, majd a műhelymunka során a cégek a saját márkájukra vonatkozó feladatokat kaptak, így ennek révén az őket konkrétan és személyesen érintő esettanulmányokat elemezhették ki később közösen. Az itt megszerzett tudás abban is segítheti majd a vállalkozásokat, hogy más hazai értékesítési csatornákat is kiépítsenek, sőt, akár külföldön is piacokat szerezhessenek.
A beszállítók mentorálása a jövőben is folytatódik, hiszen a SPAR Beszállítói Akadémia olyan tudásanyagot biztosít, amely nagyban hozzásegíti a kisvállalkozásokat a sikeres piaci szerepléshez és a bővüléshez.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Több mint 1,2 milliárdos korszerűsítés a székesfehérvári INTERSPAR hipermarketben
A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >