Havi díjat vezet be a DHL az üzleti ügyfeleknek
Július 1-jétől havi díjat vezet be a DHL az online eladókat kiszolgáló üzleti ügyfelei számára csomagküldési szolgáltatásaira – jelentette be a német logisztikai vállalat.
Az új, fix havi díj a DHL Parcel és a DHL Returns szolgáltatásokat érinti, a DHL Small Parcel azonban mentesül alóla – adta hírül az Ecommerce News.
A havi díj mértéke az eladók jelzései alapján 7,95 és 119,95 euró között változik attól függően, hogy az adott ügyfél milyen egyéni tarifában állapodott meg a DHL-lel. A díj ugyanakkor független attól, hogy hány csomagot ad fel az eladó egy adott hónapban.
A vállalat közlése szerint az intézkedés az éves áremelésekhez kapcsolódik, és célja, hogy az ügyfelek számára – különösen nagyobb forgalom esetén – kedvezőbb átlagárat biztosítson, aminek jegyében a DHL az egyes csomagküldési díjait is mérsékelte.
A DHL szerint:
„A magasabb havi átalánydíj alacsonyabb küldeményenkénti árral párosul. Így minél több csomagot ad fel egy ügyfél, annál alacsonyabb az átlagos költség – vagyis minden egyes új küldeménnyel egyre jobban megéri a DHL-lel növekedni.”
Korábban a vállalat már bejelentett egy jelentősebb felárat is a novemberi és decemberi csúcsidőszakra. Az új díjakról a DHL Business Customer Portalt használó üzleti ügyfelek a platformon kaptak értesítést.
Kapcsolódó cikkeink
Felfüggeszti a DHL az értékesebb magáncsomagok kézbesítését az USA-ban
Április 21-től ideiglenesen felfüggeszti az Egyesült Államokba irányuló, 800 amerikai…
Tovább olvasom >Stratégiai megállapodást kötött a Temu és a DHL
Stratégiai együttműködést jelentett be a kínai PDD Holdings tulajdonában álló…
Tovább olvasom >A DHL Csoport tavalyi nyeresége 9 százalékkal csökkent, idén 8 ezer munkahelyet megszüntet Németországban
A német postai és logisztikai vállalat, a DHL Csoport tavalyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >