Havi 18 millió liter ásványvíz fogy a Tescóban
Még ezekben a borús napokban is 30 °C felé emelkedhet a hőmérő higanyszála. Ilyenkor kiemelten fontos a megfelelő folyadékbevitel, hogy pótoljuk a vízveszteséget, de jól esik egy-egy hűsítő finomság is, amivel felfrissíthetjük magunkat. A nyári hónapokban 15%-kal több ásványvíz fogy a Tesco áruházakban, mint az év egy átlagos hónapjában, a jégkrémes pultok forgalma pedig tízszeresére nő.
A Tesco tapasztalatai alapján a szénsavmentes ásványvíz sokkal népszerűbb, mint a szénsavas, előbbiből több mint 66 millió palack, utóbbiból közel 46 millió palack, míg az enyhe ásványvízből 11 millió palack fogyott tavaly. Emellett egyre nagyobb teret hódítanak az ízesített ásványvizek is: 2016-ban közel 14 millió palackot értékesítettek az áruházakban. A frissítőkből a Tesco Aquafructs, az áruházlánc sajátmárkás ásványvize a legkeresettebb, ezekből összesen 5 millió palackot adtak el, a legnépszerűbbek pedig a citromos, a mangós-maracujás és az erdei gyümölcsös ízesítésűek voltak.
A jégkrémekből a Tesco tavaly összesen 9 millió darabot értékesített, idén pedig – még ennél is többre – 3,5 millió darab dobozos, 4,5 millió darab pálcikás és 1,5 millió darab multi pack csomagolású finomság eladására számítanak. A három legnépszerűbb íz évek óta a csokoládé, a vanília és az eper. A különlegességek kedvelőinek azonban nem muszáj beérniük a hagyományos ízekkel, idén a sós karamell, brownie és a sajttorta ízű jégkrémeket is megkóstolhatják.
Az áruházlánc 61 féle sajátmárkás édességéből összesen 2 millió darabot értékesített tavaly, a kínálatban található 6 féle Free From termékből pedig 20 millió darab fogyott. Az idei év újdonsága a Tesco 6 darabos tejmentes jégkrémje.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Önálló vállalkozásba szervezi víz- és prémiumital-üzletágát a Nestlé
A jövő év elejétől globálisan önálló vállalkozásba szervezi víz- és…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >