Havi 18 millió liter ásványvíz fogy a Tescóban
Még ezekben a borús napokban is 30 °C felé emelkedhet a hőmérő higanyszála. Ilyenkor kiemelten fontos a megfelelő folyadékbevitel, hogy pótoljuk a vízveszteséget, de jól esik egy-egy hűsítő finomság is, amivel felfrissíthetjük magunkat. A nyári hónapokban 15%-kal több ásványvíz fogy a Tesco áruházakban, mint az év egy átlagos hónapjában, a jégkrémes pultok forgalma pedig tízszeresére nő.
A Tesco tapasztalatai alapján a szénsavmentes ásványvíz sokkal népszerűbb, mint a szénsavas, előbbiből több mint 66 millió palack, utóbbiból közel 46 millió palack, míg az enyhe ásványvízből 11 millió palack fogyott tavaly. Emellett egyre nagyobb teret hódítanak az ízesített ásványvizek is: 2016-ban közel 14 millió palackot értékesítettek az áruházakban. A frissítőkből a Tesco Aquafructs, az áruházlánc sajátmárkás ásványvize a legkeresettebb, ezekből összesen 5 millió palackot adtak el, a legnépszerűbbek pedig a citromos, a mangós-maracujás és az erdei gyümölcsös ízesítésűek voltak.
A jégkrémekből a Tesco tavaly összesen 9 millió darabot értékesített, idén pedig – még ennél is többre – 3,5 millió darab dobozos, 4,5 millió darab pálcikás és 1,5 millió darab multi pack csomagolású finomság eladására számítanak. A három legnépszerűbb íz évek óta a csokoládé, a vanília és az eper. A különlegességek kedvelőinek azonban nem muszáj beérniük a hagyományos ízekkel, idén a sós karamell, brownie és a sajttorta ízű jégkrémeket is megkóstolhatják.
Az áruházlánc 61 féle sajátmárkás édességéből összesen 2 millió darabot értékesített tavaly, a kínálatban található 6 féle Free From termékből pedig 20 millió darab fogyott. Az idei év újdonsága a Tesco 6 darabos tejmentes jégkrémje.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordméretű élelmiszergyűjtést szervez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület pénteken és szombaton
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett pénteki és szombati adománygyűjtésen…
Tovább olvasom >Már javában tart a dinnyeszezon a Tescónál
A Tesco évről évre jelentős mennyiségű magyar görögdinnyével látja el…
Tovább olvasom >Hidratálj okosan, kortyolj tudatosan!
Az ásványvíz- és ízesítettvíz-piac 2024-ben számos kihívással nézett szembe, miközben…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >8 ütős ötlet a tudatosabb, elfogadóbb és élhetőbb jövőért a Megoldások a holnapért kihívás döntőjében
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Megoldások a holnapért kihívás idei, ötödik évada. Kihirdették…
Tovább olvasom >Fókuszban a fenntarthatóság: indul a Generali EnterPrize pályázata a 15 milliós pályázati díjért
A Generali Csoport idén három kategóriában hirdeti meg a kis- és középvállalkozások…
Tovább olvasom >