Hatvan százalékkal csökkenti a Lidl a működése keretében kibocsátott szén-dioxid mennyiségét
A Lidl 60%-kal csökkentette Scope 1 és 2 kibocsátását – derül ki az anyavállalat Schwarz Csoport által közzétett jelentésből.
A Lidl ezt az eredményt annak tulajdonítja, hogy a megújuló energiára összpontosít különböző intézkedésekkel, például azzal, hogy a Lidl Portugal 2019-től 100%-ban zöldáramra váltott.
Ana Burmester, a Lidl Portugal CSR vezetője a következőket nyilatkozta:
– A Schwarz Group részeként elkötelezettek vagyunk amellett, hogy hozzájáruljunk a globális hőmérséklet emelkedésének 1,5ºC-on belül tartásához. Teljes mértékben tudatában vagyunk annak, hogy a globális felmelegedés korlátozása közvetlenül összefügg az üzleti működésünkkel.
– A klímavédelem nem csupán „szép” – szükséges is ahhoz, hogy a jövőben is élelmiszerek széles választékát kínálhassuk vásárlóinknak kiváló ár/érték aránnyal.”
Karbonlábnyom
A Lidl 2019 óta évente vizsgálja és elemzi szénlábnyomát, és olyan intézkedéseket hoz kitűzött klímacéljainak elérése érdekében, mint például a működésből származó üvegházhatású gázok kibocsátásának (a 2019-es értékhez képest) 80%-os csökkentése 2023-ig.
A diszkontcég célja a kibocsátások elkerülése, de legalábbis csökkentése azáltal, hogy például kizárólag a működésből adódó elkerülhetetlen kibocsátásokat veszi figyelembe, és tanúsított kompenzációs projekteket választ.
A Lidl a beszállítóival együttműködve intézkedéseket foganatosít a CO2-kibocsátás csökkentésére a teljes ellátási láncában, mivel a kibocsátások többsége a Scope 3. körben jelentkezik.
A vállalat hatékony intézkedésekkel igyekszik támogatni beszállítóit abban, hogy az SBTi kritériumainak megfelelően határozzák meg saját klímacéljaikat, és azokat meg is valósítsák.
Kapcsolódó cikkeink
Szárnyalnak a brit Lidl növényi alapú eladásai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Meghosszabbította a Lidl UEFA szponzori szerződését
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a Mercadona piacvezető szerepe Spanyolországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: augusztusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 2,4, az előző havit 0,8 százalékkal haladta meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM: nő a vásárlóerő, bővül a kiskereskedelem – a családi adócsökkentések és a nyugdíjasok élelmiszerutalványa tovább erősítik a forgalmat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: Van még tér a bővülésre a magyar boltokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >