Hatvan százalékkal csökkenti a Lidl a működése keretében kibocsátott szén-dioxid mennyiségét
A Lidl 60%-kal csökkentette Scope 1 és 2 kibocsátását – derül ki az anyavállalat Schwarz Csoport által közzétett jelentésből.
A Lidl ezt az eredményt annak tulajdonítja, hogy a megújuló energiára összpontosít különböző intézkedésekkel, például azzal, hogy a Lidl Portugal 2019-től 100%-ban zöldáramra váltott.
Ana Burmester, a Lidl Portugal CSR vezetője a következőket nyilatkozta:
– A Schwarz Group részeként elkötelezettek vagyunk amellett, hogy hozzájáruljunk a globális hőmérséklet emelkedésének 1,5ºC-on belül tartásához. Teljes mértékben tudatában vagyunk annak, hogy a globális felmelegedés korlátozása közvetlenül összefügg az üzleti működésünkkel.
– A klímavédelem nem csupán „szép” – szükséges is ahhoz, hogy a jövőben is élelmiszerek széles választékát kínálhassuk vásárlóinknak kiváló ár/érték aránnyal.”
Karbonlábnyom
A Lidl 2019 óta évente vizsgálja és elemzi szénlábnyomát, és olyan intézkedéseket hoz kitűzött klímacéljainak elérése érdekében, mint például a működésből származó üvegházhatású gázok kibocsátásának (a 2019-es értékhez képest) 80%-os csökkentése 2023-ig.
A diszkontcég célja a kibocsátások elkerülése, de legalábbis csökkentése azáltal, hogy például kizárólag a működésből adódó elkerülhetetlen kibocsátásokat veszi figyelembe, és tanúsított kompenzációs projekteket választ.
A Lidl a beszállítóival együttműködve intézkedéseket foganatosít a CO2-kibocsátás csökkentésére a teljes ellátási láncában, mivel a kibocsátások többsége a Scope 3. körben jelentkezik.
A vállalat hatékony intézkedésekkel igyekszik támogatni beszállítóit abban, hogy az SBTi kritériumainak megfelelően határozzák meg saját klímacéljaikat, és azokat meg is valósítsák.
Kapcsolódó cikkeink
Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Sok a húsvéti újdonság a Lidl-nél
A Lidl Magyarország idén húsvétkor is bő kínálattal és kedvező…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
FELIX DELI MOMENTS folyékony jutalomfalat
A FELIX jutalomfalat-választéka egy új termékcsaláddal bővül. A FELIX Deli…
Tovább olvasom >Az élelmiszerbiztonságra is kihathat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >