Hatvan százalékkal csökkenti a Lidl a működése keretében kibocsátott szén-dioxid mennyiségét
A Lidl 60%-kal csökkentette Scope 1 és 2 kibocsátását – derül ki az anyavállalat Schwarz Csoport által közzétett jelentésből.
A Lidl ezt az eredményt annak tulajdonítja, hogy a megújuló energiára összpontosít különböző intézkedésekkel, például azzal, hogy a Lidl Portugal 2019-től 100%-ban zöldáramra váltott.
Ana Burmester, a Lidl Portugal CSR vezetője a következőket nyilatkozta:
– A Schwarz Group részeként elkötelezettek vagyunk amellett, hogy hozzájáruljunk a globális hőmérséklet emelkedésének 1,5ºC-on belül tartásához. Teljes mértékben tudatában vagyunk annak, hogy a globális felmelegedés korlátozása közvetlenül összefügg az üzleti működésünkkel.
– A klímavédelem nem csupán „szép” – szükséges is ahhoz, hogy a jövőben is élelmiszerek széles választékát kínálhassuk vásárlóinknak kiváló ár/érték aránnyal.”
Karbonlábnyom
A Lidl 2019 óta évente vizsgálja és elemzi szénlábnyomát, és olyan intézkedéseket hoz kitűzött klímacéljainak elérése érdekében, mint például a működésből származó üvegházhatású gázok kibocsátásának (a 2019-es értékhez képest) 80%-os csökkentése 2023-ig.
A diszkontcég célja a kibocsátások elkerülése, de legalábbis csökkentése azáltal, hogy például kizárólag a működésből adódó elkerülhetetlen kibocsátásokat veszi figyelembe, és tanúsított kompenzációs projekteket választ.
A Lidl a beszállítóival együttműködve intézkedéseket foganatosít a CO2-kibocsátás csökkentésére a teljes ellátási láncában, mivel a kibocsátások többsége a Scope 3. körben jelentkezik.
A vállalat hatékony intézkedésekkel igyekszik támogatni beszállítóit abban, hogy az SBTi kritériumainak megfelelően határozzák meg saját klímacéljaikat, és azokat meg is valósítsák.
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly kilenc százalékkal nőtt a Lidl forgalma Romániában
A Lidl Romania 2024-ben erőteljes növekedést könyvelhetett el: az üzletlánc…
Tovább olvasom >Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >Újra „Megbízható Munkaadó” lett a Lidl
A Lidl Magyarország immáron ötödik alkalommal nyerte el a Német-Magyar…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >Sehol se lehet rágyújtani a franciáknál, ahol gyerekek vannak
Franciaország betiltja a dohányzást a gyerekek által látogatott közterületeken Július…
Tovább olvasom >Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >