Hatvan országba exportál a HELL cégcsoport
A HELL cégcsoport széles körű üzleti eredményeit közleményben foglalta össze. Az export tevékenységük hatvan országot érint, piacvezetők a világ számos területén, és nem csupán energiaitalok terén. Például ők szállítják a legtávolabbi helyekre a magyar tejet.

A régió egyik legnagyobb adózója a HELL cégcsoport
Az elmúlt évtizedben a HELL cégcsoport jelentős adó- és bérkiadásokat generált, jelentős összegeket fizetve be az államkincstárba és dolgozóinak béreire. Emellett a magyar tulajdonosoknak csak kevesebb mint 8 százalékát vették ki osztalékként, a vállalat nyereségét inkább beruházásokba fektették.
A cég hangsúlyozza, hogy sikereiket Magyarország sikereként élik meg, és ez a vállalati kultúrának, tehetségnek és alázatnak köszönhető. A tulajdonosok lokalizált szemlélete olyan projekteket hozott létre, mint az Avalon Park és az Avalon International School, amelyek gazdagítják Miskolcot és vonzóbbá teszik azt.
A cég a fenntartható fejlődés iránt elkötelezett, és kiemelten figyel a tudatos energiafogyasztásra. Az alumíniumdobozos csomagolás mellett döntöttek, mivel ez környezetbarát és újrahasznosítható.
Az export fontosságát jól mutatja, hogy olyan országokban is jelen vannak, mint India, ahol piacvezetők az energiaital-kategória aludobozos szegmensében. A cégcsoport tervei között szerepel a szikszói kapacitásbővítő beruházás és a fenntartható növekedés további erősítése.
Kapcsolódó cikkeink
Export vezérelte növekedés az élelmiszeriparban – Az Univer és a MIRELITE MIRSA 2024-es üzleti eredményei
2024-ben két meghatározó magyar élelmiszeripari szereplő, az Univer Product Zrt.…
Tovább olvasom >Megérkezett a HELL New Gen
A HELL ENERGY bemutatja legújabb innovációját, a HELL New Gen-t,…
Tovább olvasom >KSH: 2,2 milliárd euró volt a szolgáltatás-külkereskedelmi többlet az I. negyedévben
2025 I. negyedévében a szolgáltatások euróban számított exportja 3,6, importja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tízből hét fiatal dolgozna külföldön
A külföldi munkatapasztalattal nem rendelkező magyarok fele nyitott arra, hogy…
Tovább olvasom >Már a fiatalabb vásárlóknak is fontos az időablakos kiszállítás – a 30 felettiek esetén ez szinte alapelvárás
Az életkor előrehaladtával egyre fontosabbá válik a hazai online vásárlók…
Tovább olvasom >Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács: Átlagosan több mint két italt fogyasztanak a magyarok egy alkalommal
A Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács (MSZSZT) megbízásából készült friss,…
Tovább olvasom >