Hatszoros MagyarBrands díjas a COOP
Idén ismét a legkiválóbb hazai márkákat elismerő MagyarBrands díjat vehetett át a COOP április 12-én, a budapesti Hotel Helia-ban megrendezett ünnepélyes díjátadó gálán. Az üzletlánc Magyarország egyik legmeghatározóbb hazai tulajdonú kereskedelmi szereplője, amely folyamatos, kiemelkedő teljesítményével már nem először érdemli ki ezt a rangos, független szakmai zsűri által odaítélt díjat.
A MagyarBrands Szakértői Bizottsága ezúttal is azon sikeres magyar márkákat rangsorolta, amelyek határainkon is túllépve méltóképpen képviselhetik a hazai vállalkozásokat, számszerűsíthető kritériumok és a GfK Hungária Piackutató Intézet országos fogyasztói kutatása alapján. Az értékelési rendszeren elinduló több mint 3000 márka nagyságrendileg 10-15%-a kerül díjazásra. Az olyan szempontok, mint például a tradíció, a tulajdonosi összetétel, a foglalkoztatás, a reputáció, az identitás, az ismertség és a kedveltség alapján létrejövő legkiemelkedőbb hazai fogyasztói márkák körébe immár hatodik alkalommal választották be az üzletláncot.
„A díj nagyon nagy megtiszteltetés, és az hogy hatodik éve érdemeljük ki, azt üzeni számunkra, hogy a COOP márka folyamatosan erősödik és gyarapszik. Mindez természetesen a COOP Csoport valamennyi dolgozójának munkáját dícséri, hiszen a márkát ki kellett találni, meg kellett alkotni és életet kellett bele lehelni” – fogalmazott a díjátadón Kelemen János, a CO-OP Hungary Zrt. igazgatóságának tagja, majd így folytatta: „ez az elismerés egy szakmai megerősítés a COOP több mint 30 000 dolgozója és annak a 700 magyar vállalkozás számára, akik nap mint nap COOP logó alatt nyitják ki üzleteiket és a lehető legmagasabb színvonalon szolgálják ki a vevőinket. Tehát nagyon fontos ez a díj, ám komoly felelősséget is jelent, hisz naponta másfél millió vásárló szavaz ránk. Így teljes ez az elismerés, hisz a fogyasztóktól is visszaigazolást kapunk, hogy jól végezzük a munkánkat.”
„A MagyarBrands program immáron nyolcadik éve egyre több és egyre szigorúbb szempontok alapján díjazza a magyar vonatkozású márkákat kiváló fogyasztói márka, kiváló üzleti márka, és innovatív márka kategóriákban. Nagyon kevés olyan cég van, mint a COOP, amely az elmúlt időszakban folyamatosan sikert tudott elérni” – mondta Dr. Serényi János, a MagyarBrands Bizottság elnöke. Hozzátette: „Az elmúlt évek bizonyították, hogy a díj nem csak elismerés, hanem aktív segítséget is jelent a fogyasztói döntésekben, valamint az ügyfeleknek és a partnereknek a munkájában. A díj értéke egyre inkább nő, hiszen egy független zsűritől kapott elismerésről van szó, amit a bővülő kommunikációs lehetőségeknek köszönhetően egyre többen ismerhetnek meg.”
Kapcsolódó cikkeink
35 üzletet vásárolt a Salling Group a Coop Denmarktól
A Salling Group 35 üzletet – köztük 25 365discount üzletet,…
Tovább olvasom >Csökkenti non-food kínálatát az Aldi Svájcban
Jelentősen átalakítja üzleteinek belső elrendezését az Aldi Svájcban. A diszkont…
Tovább olvasom >Véget ért a XVIII. Coop Rally
Hajdúszoboszlón zárult az idei Coop Rally – Az idén 18.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >