Hatodszor Superbrands díjas a Lidl
Hatodszorra nyerte el a Superbrands díjat a Lidl Magyarország. A nagyközönség számára is ismert, magas minőséget szimbolizáló Superbrands védjeggyel a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkákat díjazzák közel 90 országban – olvasható az Origón.
A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet. A Lidl Magyarország hatodik alkalommal tudhatja magáénak az elismerést, és tartozhat a legnépszerűbb márkák mezőnyébe.
– Ez az elismerés nagyon fontos a számunkra, hiszen jelzi, hogy jó irányba haladunk, munkánk nem hiábavaló. Köszönjük vásárlóink bizalmát, elégedettségükért továbbra is mindent megteszünk. Valamennyi munkavállalónknak ezúton is köszönjük, hogy hozzájárultak a közös sikerhez – mondta Tőzsér Judit, a Lidl vállalati kommunikációs vezetője.
A döntést többlépcsős előszűrés után 45 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság hozta meg.
A programot huszonhárom évvel ezelőtt a marketinggel és kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek indították útjára Nagy-Britanniában. A cél kettős volt: a kiemelkedő márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák felmutatása.
A program az indulás óta a világ minden részén ismertté vált, ma már közel 90 országban jelent különleges minősítést a Superbrands cím. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >A Lidl sikerének titka: így vált fapados diszkontból piacvezetővé az áruházlánc
A Lidl Magyarország 20 éves születésnapja alkalmából rendezett sajtótájékoztatón ismertette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >