Hatodszor Superbrands díjas a Lidl
Hatodszorra nyerte el a Superbrands díjat a Lidl Magyarország. A nagyközönség számára is ismert, magas minőséget szimbolizáló Superbrands védjeggyel a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkákat díjazzák közel 90 országban – olvasható az Origón.
A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet. A Lidl Magyarország hatodik alkalommal tudhatja magáénak az elismerést, és tartozhat a legnépszerűbb márkák mezőnyébe.
– Ez az elismerés nagyon fontos a számunkra, hiszen jelzi, hogy jó irányba haladunk, munkánk nem hiábavaló. Köszönjük vásárlóink bizalmát, elégedettségükért továbbra is mindent megteszünk. Valamennyi munkavállalónknak ezúton is köszönjük, hogy hozzájárultak a közös sikerhez – mondta Tőzsér Judit, a Lidl vállalati kommunikációs vezetője.
A döntést többlépcsős előszűrés után 45 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság hozta meg.
A programot huszonhárom évvel ezelőtt a marketinggel és kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek indították útjára Nagy-Britanniában. A cél kettős volt: a kiemelkedő márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák felmutatása.
A program az indulás óta a világ minden részén ismertté vált, ma már közel 90 országban jelent különleges minősítést a Superbrands cím. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >Frissesség, kényelem, érték – újradefiniálja a hipermarket formátumot Svédországban az ICA Maxi
Szembemegy a svédországi ICA Maxi a hipermarketek Európa-szerte tapasztalható hanyatlásával.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >Füstölt, szeletelt baconszalonnát és libamájast hívott vissza a forgalomból az Auchan
Mikrobiológiai szennyeződés és nem jelölt allergén miatt füstölt, szeletelt baconszalonnát…
Tovább olvasom >