Hatással leszel a világra – munkáltatói márkakampányt indított a CETIN Hungary
A kampány középpontjában álló rövid videó azt mutatja be, milyen lenne a megszokott, hétköznapi életünk mobil infrastruktúra nélkül.
A CETIN Hungary Magyarország első mobiltávközlési infrastruktúra-szolgáltatója. A cég tulajdonolja és üzemelteti Magyarország egyik legjelentősebb távközlési hálózatát: országszerte mintegy 4050 bázisállomást és az ehhez kapcsolódó aktív és passzív infrastruktúrát. A vállalat az egyik legfontosabb szereplő a mai digitális életformánk hátterének működtetésében, de a saját üzleti célcsoportján túl, a szélesebb közvélemény – és a potenciális munkavállalók – előtt kevésbé ismert. A vállalat emellett legtöbbször olyan szakmákban keres munkavállalókat, amelyekben rendkívül erős a verseny a cégek között, nemcsak hazai, de nemzetközi szinten is.
A CETIN Hungary ezért döntött úgy, hogy intenzívebb munkáltatói márkaépítésre van szükség, amelynek célja az ismertség növelése, illetve a vállalat tevékenységének, szerepének bemutatása a munkavállalói célcsoportok körében.
A CETIN belső kutatása alapján munkavállalói a cég erősségeként emelik ki a munka látható eredményét, társadalmi hasznosságát – a vállalat munkája nélkül megszűnne a telekommunikáció –, és az összetett problémák megoldását igénylő szakmai kihívásokat. További motivációt jelent számukra a támogató szakmai közösség, az innovatív szemlélet, a csapatmunka és tudásmegosztás, illetve a befogadó, baráti légkör.
A kampány középpontjában álló, élő szereplővel és animációs technikával készült rövid videó is ezekre a megállapításokra épít. Egy átlagember, Gábor egy napján keresztül illusztrálja, milyen lenne a megszokott, hétköznapi digitális életünk a mobiltávközlési infrastruktúra nélkül, emellett bemutatja a CETIN Hungary által képviselt munkáltatói értékeket is.
Kapcsolódó cikkeink
Folytatja nagyléptékű fejlesztéseit Magyarország első mobiltávközlési infrastruktúra-szolgáltatója
Idén ötéves a CETIN Hungary, Magyarország első mobiltávközlési infrastruktúra-szolgáltatója. A…
Tovább olvasom >Kihívások mellett lehetőséget is tartogat a NIS2 a magyar cégeknek
A NIS2 irányelv új követelményei nagyon sok szereplőt érintenek a…
Tovább olvasom >Te leteszed legalább ma a mobilod?– Dr. Aczél Petra a FutureTalks podcastban
Ha valaki még egy ünnepen is a mobilját nézi, ha…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >KSH: 2025 első negyedévében a gazdaság teljesítménye stagnált a 2024. első negyedévihez képest
Magyarország bruttó hazai termékének volumene 2025 első negyedévében a nyers…
Tovább olvasom >Vegyszerkoktél a tányéron: riasztó adatok az európai élelmiszerek szennyezettségéről
Az Európai Élelmiszerbiztonsági Hivatal (EFSA) friss jelentése szerint az európai…
Tovább olvasom >