Határokon átívelő csomagkézbesítés
A belföldi CEP-piacon vezető Magyar Posta a határokon átívelő csomagkézbesítésben is versenyképes árú, a korábbinál gyorsabb, megbízható szolgáltatást kínál új szolgáltatása, az MPL Europe Standard keretében.
Az e-kereskedelem napjaink egyik legdinamikusabban fejlődő ágazata. A világ legfejlettebb postáit tömörítő International Post Corporation (IPC) egyik friss, globális kutatása szerint a külföldről online vásárlók kétharmada minimum havonta egyszer vásárol az interneten. A legnagyobb webáruházak, az eBay, az Amazon és az Alibaba oldalain is mind gyakrabban vásárolnak Magyarországra kézbesítendő termékeket.
Ezzel együtt egyre több hazai webáruház ismeri fel, hogy növekedésük következő lépcsőfokát a külföldi piacok jelentik, amihez megbízható csomagkézbesítési szolgáltatásra van szükségük.
A belföldi csomagszállítási piacon 30 százalékot meghaladó részesedésével piacvezető MPL a határokon átívelő csomagforgalom tekintetében is jelentős fejlesztéseket hajtott végre új csomagszolgáltatásának piacra vezetésével. A hazánkban novembertől elérhető MPL Europe Standard szolgáltatás előnyös a posta régi és új ügyfeleinek is. A pontos, megbízható és a korábbiakhoz, illetve a versenytársakhoz képest kedvezőbb árú, rövidebb átfutási időket kínáló szolgáltatás olyan extrákat is nyújt, mint a szombati kézbesítés, az online nyomkövetés, vagy hogy az ügyfélszolgálat kiemelten kezeli az e szolgáltatást igénybe vevők hívásait. E képességek sokkal vonzóbbá teszik a vásárlók körében az MPL Europe Standardet használó webáruházakat.
A Magyar Posta teljesítményének elismerését jelenti, hogy az egyik első nemzeti postaként mára a világ vezető postai és logisztikai vállalata, a német DHL Parcel Europe együttműködő partnere lett, így Magyarországon kizárólagosan a Magyar Posta látja el a német hálózat csomagkézbesítését. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >Új eladóvédelmi programot vezet be az Alibaba Európában
Az Alibaba Trade Assurance nevű szolgáltatásával új mércét állít fel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >