Határokon átívelő csomagkézbesítés
A belföldi CEP-piacon vezető Magyar Posta a határokon átívelő csomagkézbesítésben is versenyképes árú, a korábbinál gyorsabb, megbízható szolgáltatást kínál új szolgáltatása, az MPL Europe Standard keretében.
Az e-kereskedelem napjaink egyik legdinamikusabban fejlődő ágazata. A világ legfejlettebb postáit tömörítő International Post Corporation (IPC) egyik friss, globális kutatása szerint a külföldről online vásárlók kétharmada minimum havonta egyszer vásárol az interneten. A legnagyobb webáruházak, az eBay, az Amazon és az Alibaba oldalain is mind gyakrabban vásárolnak Magyarországra kézbesítendő termékeket.
Ezzel együtt egyre több hazai webáruház ismeri fel, hogy növekedésük következő lépcsőfokát a külföldi piacok jelentik, amihez megbízható csomagkézbesítési szolgáltatásra van szükségük.
A belföldi csomagszállítási piacon 30 százalékot meghaladó részesedésével piacvezető MPL a határokon átívelő csomagforgalom tekintetében is jelentős fejlesztéseket hajtott végre új csomagszolgáltatásának piacra vezetésével. A hazánkban novembertől elérhető MPL Europe Standard szolgáltatás előnyös a posta régi és új ügyfeleinek is. A pontos, megbízható és a korábbiakhoz, illetve a versenytársakhoz képest kedvezőbb árú, rövidebb átfutási időket kínáló szolgáltatás olyan extrákat is nyújt, mint a szombati kézbesítés, az online nyomkövetés, vagy hogy az ügyfélszolgálat kiemelten kezeli az e szolgáltatást igénybe vevők hívásait. E képességek sokkal vonzóbbá teszik a vásárlók körében az MPL Europe Standardet használó webáruházakat.
A Magyar Posta teljesítményének elismerését jelenti, hogy az egyik első nemzeti postaként mára a világ vezető postai és logisztikai vállalata, a német DHL Parcel Europe együttműködő partnere lett, így Magyarországon kizárólagosan a Magyar Posta látja el a német hálózat csomagkézbesítését. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Felfüggeszti a DHL az értékesebb magáncsomagok kézbesítését az USA-ban
Április 21-től ideiglenesen felfüggeszti az Egyesült Államokba irányuló, 800 amerikai…
Tovább olvasom >Szintet léphet a hazai e-kereskedelem: Magyarországon is fejleszt a globális logisztikai óriásvállalat
A digitális kereskedelem világszerte rohamosan fejlődik, és a logisztikai megoldások…
Tovább olvasom >GVH: átláthatóbban fog akciózni az Answear ruházati webáruház
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) Versenytanácsa az Answear ruházati webáruházat működtető…
Tovább olvasom >További cikkeink
Föld napja: Felemás a magyar lakosság klímatudatossága
Április 22-e a Föld napja, így kifejezetten aktuális kérdés a…
Tovább olvasom >Kiváló minőségű tejtermékek minden napra
A Sole-Mizo Zrt. neve egyet jelent a minőséggel és tradícióval.…
Tovább olvasom >Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >