Határokon átívelő csomagkézbesítés
A belföldi CEP-piacon vezető Magyar Posta a határokon átívelő csomagkézbesítésben is versenyképes árú, a korábbinál gyorsabb, megbízható szolgáltatást kínál új szolgáltatása, az MPL Europe Standard keretében.
Az e-kereskedelem napjaink egyik legdinamikusabban fejlődő ágazata. A világ legfejlettebb postáit tömörítő International Post Corporation (IPC) egyik friss, globális kutatása szerint a külföldről online vásárlók kétharmada minimum havonta egyszer vásárol az interneten. A legnagyobb webáruházak, az eBay, az Amazon és az Alibaba oldalain is mind gyakrabban vásárolnak Magyarországra kézbesítendő termékeket.
Ezzel együtt egyre több hazai webáruház ismeri fel, hogy növekedésük következő lépcsőfokát a külföldi piacok jelentik, amihez megbízható csomagkézbesítési szolgáltatásra van szükségük.
A belföldi csomagszállítási piacon 30 százalékot meghaladó részesedésével piacvezető MPL a határokon átívelő csomagforgalom tekintetében is jelentős fejlesztéseket hajtott végre új csomagszolgáltatásának piacra vezetésével. A hazánkban novembertől elérhető MPL Europe Standard szolgáltatás előnyös a posta régi és új ügyfeleinek is. A pontos, megbízható és a korábbiakhoz, illetve a versenytársakhoz képest kedvezőbb árú, rövidebb átfutási időket kínáló szolgáltatás olyan extrákat is nyújt, mint a szombati kézbesítés, az online nyomkövetés, vagy hogy az ügyfélszolgálat kiemelten kezeli az e szolgáltatást igénybe vevők hívásait. E képességek sokkal vonzóbbá teszik a vásárlók körében az MPL Europe Standardet használó webáruházakat.
A Magyar Posta teljesítményének elismerését jelenti, hogy az egyik első nemzeti postaként mára a világ vezető postai és logisztikai vállalata, a német DHL Parcel Europe együttműködő partnere lett, így Magyarországon kizárólagosan a Magyar Posta látja el a német hálózat csomagkézbesítését. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >A retail média felrobbanthatja a hirdetői piacot
A hazai e-kereskedőknek mindössze 13,5%-a kínál retail média szolgáltatásokat beszállítóinak,…
Tovább olvasom >Prés alatt a gyümölcslépiac
A gyümölcslépiac dinamikusan változó szegmense az FMCG szektornak, ahol a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bővülhet az online árfigyelő
A családok védelme, az infláció alacsony szinten tartása és a…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >