Hatalmas vásárlói rohamra számít a Fashion Days Magyarországon
Magyarországról várja a legnagyobb vásárlási rohamot a Fashion Days az idei fekete pénteken – írja a Világgazdaság Online. A divatportál szerint a magyar eladások az előző évekhez képest 95 százalékkal nőhetnek a hatalmas leértékeléseknek köszönhetően, és ha a becslés beigazolódik, a Fashion Days idén meg is duplázhatja a tavalyi, 570 ezer eurós fekete pénteki bevételét. Az akció november 23-án este kezdődik, és három napig, november 26-ig tart.
Megduplázódhat a magyar vásárlók száma a Fashion Days idei Black Friday akcióján az előző évekhez képest. A divatportál rajtunk kívül Romániában és Bulgáriában működik, de a cég tapasztalatai azt mutatják: a fekete pénteki akciókra a magyarországi vásárlóik várnak a legjobban.
Az érdeklődés folyamatosan nő: míg 2014-ben 205 ezer eurót, 2016-ban már 570 ezer eurót költöttünk el a Fashion Days november végi akcióján. A legnagyobb forgalmat idén is az oldal legnépszerűbb márkáitól várják, úgy mint a Desigual, United Colors of Benetton, Next, Mango, Zee Lane, Furla, Diesel, Guess, Pepe Jeans London, Nike, Puma, Le Coq Sportif és az Adidas.
A magyarországi vásárlóink a leginkább árérzékenyek, és különösen fogékonyak az akciókra. Míg Bulgáriában inkább a drága karórák, luxus ruházati cikkek népszerűek, a magyarok kivárják a leértékeléseket, főleg női ruhákat és cipőket vásárolnak
– számolt be a vásárlók fogyasztási szokásairól Robert Berza, a Fashion Days vezérigazgatója.
A divatportálon az idei Black Friday alkalmából akár 90 százalékos leértékeléseket is találhatnak a vásárlók, és a termékek több mint 40 százaléka féláron kapható. A vállalat éves forgalmának 15 százalékát bonyolítja ez alatt a három nap alatt. Magyarországon 2016-ban több mint 24 ezer terméket adtak el ebben az időszakban. Ezért idén nemcsak a készleteket bővítették, de olyan luxusmárkákat is beépítettek a kínálatukba a Black Friday alkalmából, mint a Jimmy Choo, Prada és Valentino.
Hogy idén is időben kiszállítsák az árukat, a már meglévő futárszolgálataik mellett a Sprinter nevű futárcéggel és a Magyar Postával is partnerségre léptek, emellett a magyar vásárlók már közel 3000 csomagponton vehetik át megrendeléseiket. (vg.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Váltás az eMAG Magyarország élén
Daradics Kinga lett az eMAG Magyarország új ügyvezető igazgatója. Daradics…
Tovább olvasom >Az eMAG 34 milliárdot könyvelhetett el első magyar üzleti évéből
Az eMAG egy évet már lehúzott magyar bejegyzésű webáruházként. Piacvezető…
Tovább olvasom >eNET: mintegy 234 milliárd forintot költhettek karácsonyi ajándékokra tavaly az internetezők
A felnőtt magyar internetezők saját bevallásuk szerint a karácsonyi ajándékokra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >