Hatalmas sikere volt a Lidl élményközpontnak az idei BabaMama és KidExpón!
Napról napra új és egészséges finomságot pakolni az uzsonnásdobozba, vasárnaponként izgalmas ebédet rittyenteni a családnak, csinosan felöltözni kedvező áron. Az őszi-téli időszak legnagyobb családi rendezvényen a Lidl megmutatta, hogy mindez gyerekjáték!
A november 18-20. között megrendezett háromnapos BabaMama és KidExpón idén először találkozhattak a szülők egy közeli ismerőssel: a Lidl-el. Az áruházlánc sokféle színes programmal készült a hétvégére, hogy a gyerekek és a szülők is megtalálják a számukra legérdekesebb kikapcsolódási lehetőséget.
A legnagyobb népszerűségnek a Lidl Konyha örvendett, ahol Mautner Zsófi és Széll Tamás várta az ínyenc falatok kedvelőit. A két ismert konyhaművész fakanalat ragadott, és megmutatta a szülőknek, hogy némi ötlettel és fantáziával pillanatok alatt lehet izgalmas és egészséges fogásokat készíteni. Bebizonyították, hogy a finom családi ebéd nem azt jelenti, hogy órákat kell a tűzhely mellett állni, gyorsan elkészíthető kreatív tízórai ötlettel kedveskedtek a szülőknek és a kicsiknek, illetve megmutatták, hogy az ételallergián túl is van élet az ebédlőasztalnál.
A rendszeresen jelentkező főzőshow-kal azonban nem ért véget a gasztroélmények sora. Egész hétvégén ételkóstolók és borsétány várta az ízek szerelmeseit. Utóbbi programmal nem titkoltan az apukáknak (is) szeretettek volna kedveskedni, akik boldogan töltöttek el akár hosszabb időt is a karácsonyi ételekhez passzoló, kifejezetten a Lidl ünnepi borkínálatából válogatott tételek kóstolásával.
A Lidl egy másik arcát is megvillantotta az idei BabaMama és KidExpón. Saját divatbemutatóval készültek, ahol a modellek bebizonyították, hogy lehet kedvező áron öltözködni úgy, hogy közben csinosak legyünk..
Csillogásból pedig nem csak a kifutó szereplőinek jutott! A Cien Szépségszigetnél szeretettel vártak mindenkit, aki egy fotó erejéig szerette volna sztárnak érezni magát. A sminkeket a Lidl sajátmárkás kozmetikumaival profi szakemberek készítették, miközben tanácsokkal látták el az alkalmi modelleket. A végeredményt az ország egyik legismertebb fotósa, Erdélyi Gábor örökítette meg egy rögtön haza is vihető címlapfotón.
A gyerkőcök mindeközben zöldségfaragó műhelyben fejleszthették a kézügyességüket, egy másik standon játékhangszereken zenélhettek zenetanárok felügyelete mellett, a karácsonyi játszóházban pedig kipróbálhatták az idei év slágerjátékait, melyek közül néhány biztosan felkerült a kívánságlistákra is.
Reméljük, az őszi időszak legnagyobb családi eseményéről senki nem tért haza ötletek és élmények nélkül! Köszönet érte a Lidl-nek!
(x)
Kapcsolódó cikkeink
Paradigmaváltás küszöbén az élelmezésben – A Lánchíd Klub szeptemberi ülésének vendége volt: Szöllősi Réka élelmiszer-politikai szakértő
Hátrányból indulunk! Egy globális paradigmaváltás küszöbén állunk! 2030-ig a G20…
Tovább olvasom >Tovább hangsúlyozza az Aldi árvezető szerepét Németországban
Németországban elsőként lépett az Aldi és csökkentette tartósan az olívaolaj…
Tovább olvasom >Jelentős hatással bírnak a Lidl saját márkái a portugál gazdaságra
A Lidl Portugália saját márkás termékei közel 1 milliárd euróval…
Tovább olvasom >További cikkeink
A legpiacképesebb e-kereskedők között a Praktiker webáruház
Újabb rangos elismerést kapott a magyar tulajdonú Praktiker webáruháza. A…
Tovább olvasom >Black Friday másképp: görbe tükröt tart az Euronics új kampánya
Új forgatókönyvvel és filozófiával készül az idei Black Friday-szezonra az…
Tovább olvasom >Terjeszkedik a Scruton kávézólánc: több Libri könyvesboltban váltják a Café Frei egységeit
A 2020-ban alapított Scruton kávézólánc az idei évben jelentős terjeszkedésbe…
Tovább olvasom >