Hatalmas sikere volt a Lidl élményközpontnak az idei BabaMama és KidExpón!
Napról napra új és egészséges finomságot pakolni az uzsonnásdobozba, vasárnaponként izgalmas ebédet rittyenteni a családnak, csinosan felöltözni kedvező áron. Az őszi-téli időszak legnagyobb családi rendezvényen a Lidl megmutatta, hogy mindez gyerekjáték!
A november 18-20. között megrendezett háromnapos BabaMama és KidExpón idén először találkozhattak a szülők egy közeli ismerőssel: a Lidl-el. Az áruházlánc sokféle színes programmal készült a hétvégére, hogy a gyerekek és a szülők is megtalálják a számukra legérdekesebb kikapcsolódási lehetőséget.
A legnagyobb népszerűségnek a Lidl Konyha örvendett, ahol Mautner Zsófi és Széll Tamás várta az ínyenc falatok kedvelőit. A két ismert konyhaművész fakanalat ragadott, és megmutatta a szülőknek, hogy némi ötlettel és fantáziával pillanatok alatt lehet izgalmas és egészséges fogásokat készíteni. Bebizonyították, hogy a finom családi ebéd nem azt jelenti, hogy órákat kell a tűzhely mellett állni, gyorsan elkészíthető kreatív tízórai ötlettel kedveskedtek a szülőknek és a kicsiknek, illetve megmutatták, hogy az ételallergián túl is van élet az ebédlőasztalnál.
A rendszeresen jelentkező főzőshow-kal azonban nem ért véget a gasztroélmények sora. Egész hétvégén ételkóstolók és borsétány várta az ízek szerelmeseit. Utóbbi programmal nem titkoltan az apukáknak (is) szeretettek volna kedveskedni, akik boldogan töltöttek el akár hosszabb időt is a karácsonyi ételekhez passzoló, kifejezetten a Lidl ünnepi borkínálatából válogatott tételek kóstolásával.
A Lidl egy másik arcát is megvillantotta az idei BabaMama és KidExpón. Saját divatbemutatóval készültek, ahol a modellek bebizonyították, hogy lehet kedvező áron öltözködni úgy, hogy közben csinosak legyünk..
Csillogásból pedig nem csak a kifutó szereplőinek jutott! A Cien Szépségszigetnél szeretettel vártak mindenkit, aki egy fotó erejéig szerette volna sztárnak érezni magát. A sminkeket a Lidl sajátmárkás kozmetikumaival profi szakemberek készítették, miközben tanácsokkal látták el az alkalmi modelleket. A végeredményt az ország egyik legismertebb fotósa, Erdélyi Gábor örökítette meg egy rögtön haza is vihető címlapfotón.
A gyerkőcök mindeközben zöldségfaragó műhelyben fejleszthették a kézügyességüket, egy másik standon játékhangszereken zenélhettek zenetanárok felügyelete mellett, a karácsonyi játszóházban pedig kipróbálhatták az idei év slágerjátékait, melyek közül néhány biztosan felkerült a kívánságlistákra is.
Reméljük, az őszi időszak legnagyobb családi eseményéről senki nem tért haza ötletek és élmények nélkül! Köszönet érte a Lidl-nek!
(x)
Kapcsolódó cikkeink
Új korszak a Lidlben: ikonikus szatyrok zöldebb köntösben
A Lidl Magyarország egy váratlan, de annál örömtelibb újítással jelentkezett:…
Tovább olvasom >Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >A Burberry negyedéves bevétele 5,5 százalékkal csökkent
A brit Burberry Group, a világ egyik vezető luxus ruházati…
Tovább olvasom >Új korszak a Lidlben: ikonikus szatyrok zöldebb köntösben
A Lidl Magyarország egy váratlan, de annál örömtelibb újítással jelentkezett:…
Tovább olvasom >