Hatalmas sikere volt a Lidl élményközpontnak az idei BabaMama és KidExpón!
Napról napra új és egészséges finomságot pakolni az uzsonnásdobozba, vasárnaponként izgalmas ebédet rittyenteni a családnak, csinosan felöltözni kedvező áron. Az őszi-téli időszak legnagyobb családi rendezvényen a Lidl megmutatta, hogy mindez gyerekjáték!
A november 18-20. között megrendezett háromnapos BabaMama és KidExpón idén először találkozhattak a szülők egy közeli ismerőssel: a Lidl-el. Az áruházlánc sokféle színes programmal készült a hétvégére, hogy a gyerekek és a szülők is megtalálják a számukra legérdekesebb kikapcsolódási lehetőséget.
A legnagyobb népszerűségnek a Lidl Konyha örvendett, ahol Mautner Zsófi és Széll Tamás várta az ínyenc falatok kedvelőit. A két ismert konyhaművész fakanalat ragadott, és megmutatta a szülőknek, hogy némi ötlettel és fantáziával pillanatok alatt lehet izgalmas és egészséges fogásokat készíteni. Bebizonyították, hogy a finom családi ebéd nem azt jelenti, hogy órákat kell a tűzhely mellett állni, gyorsan elkészíthető kreatív tízórai ötlettel kedveskedtek a szülőknek és a kicsiknek, illetve megmutatták, hogy az ételallergián túl is van élet az ebédlőasztalnál.
A rendszeresen jelentkező főzőshow-kal azonban nem ért véget a gasztroélmények sora. Egész hétvégén ételkóstolók és borsétány várta az ízek szerelmeseit. Utóbbi programmal nem titkoltan az apukáknak (is) szeretettek volna kedveskedni, akik boldogan töltöttek el akár hosszabb időt is a karácsonyi ételekhez passzoló, kifejezetten a Lidl ünnepi borkínálatából válogatott tételek kóstolásával.
A Lidl egy másik arcát is megvillantotta az idei BabaMama és KidExpón. Saját divatbemutatóval készültek, ahol a modellek bebizonyították, hogy lehet kedvező áron öltözködni úgy, hogy közben csinosak legyünk..
Csillogásból pedig nem csak a kifutó szereplőinek jutott! A Cien Szépségszigetnél szeretettel vártak mindenkit, aki egy fotó erejéig szerette volna sztárnak érezni magát. A sminkeket a Lidl sajátmárkás kozmetikumaival profi szakemberek készítették, miközben tanácsokkal látták el az alkalmi modelleket. A végeredményt az ország egyik legismertebb fotósa, Erdélyi Gábor örökítette meg egy rögtön haza is vihető címlapfotón.
A gyerkőcök mindeközben zöldségfaragó műhelyben fejleszthették a kézügyességüket, egy másik standon játékhangszereken zenélhettek zenetanárok felügyelete mellett, a karácsonyi játszóházban pedig kipróbálhatták az idei év slágerjátékait, melyek közül néhány biztosan felkerült a kívánságlistákra is.
Reméljük, az őszi időszak legnagyobb családi eseményéről senki nem tért haza ötletek és élmények nélkül! Köszönet érte a Lidl-nek!
(x)
Kapcsolódó cikkeink
Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >A Lidl sikerének titka: így vált fapados diszkontból piacvezetővé az áruházlánc
A Lidl Magyarország 20 éves születésnapja alkalmából rendezett sajtótájékoztatón ismertette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kiberbiztonság = üzleti érdek
A digitalizáció mindennapjaink szerves részévé vált, ám a technológiai fejlődés…
Tovább olvasom >Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >