Hatalmas hirdető figyelmezteti a Facebookot és a Google-t
Az Unilever, a világ egyik legnagyobb hirdetője kevesebbet fog költeni marketingre a techóriásoknál, mint a Google és a Facebook, ha ezek a platformok továbbra is a megosztottságot erősítik, terjesztik a gyűlöletet vagy nem tudják megvédeni a gyereket – írja a Financial Times és a Reuters nyomán a forbes.hu.
A lehetséges lépést az Unilever marketingigazgatója, Keith Weed jelentette be a szilícium-völgyi Interactive Advertising Bureau című konferencián.
“A világ egyik legnagyobb hirdetőjeként nem létezhetünk olyan környezetben, ahol a vásárlóink nem bíznak abban, amit online látnak” – mondta Weed a hallgatóságnak. A vezető szerint hirdetési költségvetésük negyedét fordítják online hirdetésekre, amik alig átláthatóan jelennek meg.
Az aktivisták, techóriások korábbi alkalmazottai és a jogalkotók már régóta kritizálják a cégeket, amiért semmilyen átláthatóság nincs a platformjaikon, illegális, szélsőséges tartalmakat és álhíreket terjesztenek. A Google-nek régóta problémája van azzal, hogy meggyőzze a hirdetőket: biztonságos környezetben jelenik meg a reklámjuk. Több botrány miatt már többen jelezték, hogy bojkottálni fogják a felületet.
Weed azt mondta, inkább olyan platformokba fognak befektetni, amelyek felelősségteljesen viselkednek, és pozitív hatásuk van a társadalomra. (forbes.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Villámgyors mosás kompromisszumok nélkül – megérkezett a Coccolino Wonder Wash
Az Unilever legújabb innovációja, a Coccolino Wonder Wash egy új…
Tovább olvasom >Természetes testápolási márkát vásárolt a brit Unilever
Az Unilever felvásárolta az elsősorban utántölthető dezodorjairól ismert brit Wild…
Tovább olvasom >Nagy István: a kormány minden erőforrást biztosít a ragadós száj- és körömfájás vírus felszámolásához
A kormány minden humán és anyagi erőforrást biztosít a ragadós…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >