Hatalmas hirdető figyelmezteti a Facebookot és a Google-t
Az Unilever, a világ egyik legnagyobb hirdetője kevesebbet fog költeni marketingre a techóriásoknál, mint a Google és a Facebook, ha ezek a platformok továbbra is a megosztottságot erősítik, terjesztik a gyűlöletet vagy nem tudják megvédeni a gyereket – írja a Financial Times és a Reuters nyomán a forbes.hu.
A lehetséges lépést az Unilever marketingigazgatója, Keith Weed jelentette be a szilícium-völgyi Interactive Advertising Bureau című konferencián.
“A világ egyik legnagyobb hirdetőjeként nem létezhetünk olyan környezetben, ahol a vásárlóink nem bíznak abban, amit online látnak” – mondta Weed a hallgatóságnak. A vezető szerint hirdetési költségvetésük negyedét fordítják online hirdetésekre, amik alig átláthatóan jelennek meg.
Az aktivisták, techóriások korábbi alkalmazottai és a jogalkotók már régóta kritizálják a cégeket, amiért semmilyen átláthatóság nincs a platformjaikon, illegális, szélsőséges tartalmakat és álhíreket terjesztenek. A Google-nek régóta problémája van azzal, hogy meggyőzze a hirdetőket: biztonságos környezetben jelenik meg a reklámjuk. Több botrány miatt már többen jelezték, hogy bojkottálni fogják a felületet.
Weed azt mondta, inkább olyan platformokba fognak befektetni, amelyek felelősségteljesen viselkednek, és pozitív hatásuk van a társadalomra. (forbes.hu)
Kapcsolódó cikkeink
A Unilever növekedését legerősebb márkái támogatják
Erőteljes növekedést könyvelhetett el az Unilever 2024 a harmadik negyedévében,…
Tovább olvasom >Lezárult az Unilever oroszországi és fehéroroszországi operációjának eladása
Az Unilever bejelentette, hogy eladta oroszországi és fehéroroszországi operációját a…
Tovább olvasom >Fenntarthatósági megállapodást kötött az Unilever a legnagyobb kiskereskedelmi partnereivel
Az Unilever megállapodást kötött tíz legnagyobb kiskereskedelmi partnerével, közöttük a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >