Hatalmas hirdető figyelmezteti a Facebookot és a Google-t
Az Unilever, a világ egyik legnagyobb hirdetője kevesebbet fog költeni marketingre a techóriásoknál, mint a Google és a Facebook, ha ezek a platformok továbbra is a megosztottságot erősítik, terjesztik a gyűlöletet vagy nem tudják megvédeni a gyereket – írja a Financial Times és a Reuters nyomán a forbes.hu.
A lehetséges lépést az Unilever marketingigazgatója, Keith Weed jelentette be a szilícium-völgyi Interactive Advertising Bureau című konferencián.
“A világ egyik legnagyobb hirdetőjeként nem létezhetünk olyan környezetben, ahol a vásárlóink nem bíznak abban, amit online látnak” – mondta Weed a hallgatóságnak. A vezető szerint hirdetési költségvetésük negyedét fordítják online hirdetésekre, amik alig átláthatóan jelennek meg.
Az aktivisták, techóriások korábbi alkalmazottai és a jogalkotók már régóta kritizálják a cégeket, amiért semmilyen átláthatóság nincs a platformjaikon, illegális, szélsőséges tartalmakat és álhíreket terjesztenek. A Google-nek régóta problémája van azzal, hogy meggyőzze a hirdetőket: biztonságos környezetben jelenik meg a reklámjuk. Több botrány miatt már többen jelezték, hogy bojkottálni fogják a felületet.
Weed azt mondta, inkább olyan platformokba fognak befektetni, amelyek felelősségteljesen viselkednek, és pozitív hatásuk van a társadalomra. (forbes.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Digitális reklámforradalom a német diszkontláncnál: bővíti médiakínálatát a Netto Marken-Discount
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Amazon: csökkenhet az irodai dolgozók létszáma
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A kiskereskedők képzéséért fogott össze a Google és a Német Kereskedelmi Szövetség
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Elképesztő összeget közölt a Tesco: 12 milliárd forintnyi Clubcard kupont és utalványt adott vissza hűséges vásárlóinak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Auchanban megduplázható a nyugdíjasoknak járó élelmiszer-utalványok 30 000 forintos értéke
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tíz éve van jelen Magyarországon a Pepco – folytatódik az expanzió
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >