Hatalmas évközi béremelés az ALDI-nál: robban a bérverseny, nehéz helyzetben a Lidl, Spar
Az ALDI Magyarország rendkívüli, évközi béremelésről döntött. A vállalat célja, hogy a növekvő infláció mellett megőrizze munkatársai bérének reálértékét, ezért a januári, egységesen 8%-os béremelés után július 1-jétől – pozíciótól függően – további 8-19%-kal emeli munkatársai fizetését.
Az ALDI Magyarország kiemelt célja, hogy elégedett és motivált munkatársakkal biztosítsa a magyar lakosság ellátását és színvonalas kiszolgálását nap mint nap. A vállalat ezért minden év január 1-jével emeli béreit annak érdekében, hogy munkatársai fizetése megőrizze reálértékét, és más szektorokkal összevetve is vonzó alternatívát kínáljon az élelmiszer-kiskereskedelemben dolgozni vágyók számára. 2022 év elején az áruházlánc már végrehajtott egy minden munkavállalóra egységesen vonatkozó, 8%-os fizetésemelést, amely meghaladta az infláció akkori mértékét. Az ALDI továbbra is szeretné megőrizni bérei versenyképességét és munkatársai elégedettségét, ezért az utóbbi hónapokban tapasztalható jelentős áremelkedések, a hirtelen megugró infláció miatt rendkívüli, évközi béremelésről döntött.
A jelenlegi emelés is a vállalat szinte minden munkavállalójára vonatkozik, és pozíciótól függően legalább 8%-os, de több pozícióban is eléri a közel 20%-os mértéket. Az újonnan belépő áruházi dolgozók kezdőbére 8 órás munkaviszony mellett havi bruttó 391 600 forintra, a budapesti üzletekben bruttó 407 300 forintra emelkedik. Az ebben a pozícióban elérhető legmagasabb bér bruttó 542 400 forint lesz.
A biatorbágyi központi raktár logisztikai dolgozóinak kezdőfizetése havi bruttó 433 700 forintra, a 6. évtől bruttó 503 300 forintra nő, míg az itt elérhető legmagasabb fizetés bruttó 522 400 forint – így a cég a város környéki régióban kiemelkedő bért nyújt a logisztika területén dolgozni vágyóknak.
Az üzletvezetők bére július 1-jétől bruttó 749 500 forinttól indul, míg a 10 éve az ALDI-nál dolgozó áruházvezetőké a 11. évtől akár bruttó 1 157 000 forint is lehet.
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai partnerségre lépett a SPAR International és a Circana
Stratégiai együttműködést jelentett be a SPAR International a fogyasztói magatartás…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >Czomba Sándor: jövőre kilenc százalékkal nő a minimálbér
Jövőre kilenc, két év múlva tizenhárom, három év múlva pedig…
Tovább olvasom >