Közép-Európa legnagyobb gyártóbázisát építi a Coca-Cola HBC Magyarország
Másfélszeresére növelte dunaharaszti központi gyártóbázisa területét a Coca-Cola HBC Magyarország. Hazánk legnagyobb üdítőital-gyártó cége 2020-ig újabb jelentős kapacitásbővítést tervez a most vásárolt 13 hektáros ingatlanon, amelyen a Coca-Cola HBC cégcsoport legnagyobb közép-európai gyártóbázisa jöhet létre.
További 50 százalékkal bővítette dunaharaszti gyártóbázisa alapterületét a Coca-Cola HBC Magyarország. A vállalat a napokban egy 13 hektáros új ingatlant vásárolt jelenlegi telephelye mellett, amelyen jelentős beruházásokat tervez 2020-ig a bővülő hazai és export piacok ellátása érdekében. Magyarország legnagyobb üdítőital-gyártója ma már 25 európai ország fogyasztóit látja el üdítőitalokkal, gyümölcslevekkel és ásványvizekkel, amelyek előállításához kétharmad részben hazai alapanyagokat használ fel.
„Hiszünk a fogyasztási alkalmak köré épülő stratégiánkban, bízunk termékeink sikerében, felpörgetjük növekedési programunkat. 2017-ben ezért minden korábbinál nagyobb összeget, 6 milliárd forintot fordítottunk beruházásokra, idén pedig várhatóan újra rekordot döntünk. Célunk, hogy a 28 országot átfogó és 600 millió fogyasztót kiszolgáló Coca-Cola HBC cégcsoport legnagyobb közép-európai gyártóbázisa jöjjön létre 2020-ra dunaharaszti központunkban” – mondta Minas Agelidis, a Coca-Cola HBC Magyarország ügyvezetője.
A Coca-Cola HBC Magyarország 2012-ben kötött stratégiai partnerségi megállapodást a magyar kormánnyal. A cég azóta több mint 20 milliárd forintot fektetett be hazánkban, elindította az ásványvízexportot, tavaly pedig átadta az ország legnagyobb élelmiszeripari raktárát. A dinamikus bővülésnek köszönhetően a társaság árbevétele mintegy 30 százalékkal nőtt az elmúlt 5 évben. Így a vállalat ma már Magyarország legjelentősebb élelmiszeripari cégei közé tartozik, árbevételét tekintve pedig messze a legnagyobb szereplő az itthoni ásványvíz és üdítőitalgyártó cégek között.
Kapcsolódó cikkeink
Új kólát vezet be a Coca-Cola
A Coca-Cola bejelentette: idén ősszel új termékkel bővül az amerikai…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Razziát tartottak a parkolóban: kilókban mérték az illegális gyümölcsöt
A Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) és a rendőrség…
Tovább olvasom >AI és SEO: Forradalmi változás küszöbén állnak a kkv-k
A legfrissebb, 2025-ös Previsible AI Traffic Report szerint öt hónap…
Tovább olvasom >Számszerű célok nélkül nincs zöld átállás
A karbonkibocsátás mérésére és auditálására épülő ESG-gyakorlat nélkül nem halad…
Tovább olvasom >