Közép-Európa legnagyobb gyártóbázisát építi a Coca-Cola HBC Magyarország
Másfélszeresére növelte dunaharaszti központi gyártóbázisa területét a Coca-Cola HBC Magyarország. Hazánk legnagyobb üdítőital-gyártó cége 2020-ig újabb jelentős kapacitásbővítést tervez a most vásárolt 13 hektáros ingatlanon, amelyen a Coca-Cola HBC cégcsoport legnagyobb közép-európai gyártóbázisa jöhet létre.
További 50 százalékkal bővítette dunaharaszti gyártóbázisa alapterületét a Coca-Cola HBC Magyarország. A vállalat a napokban egy 13 hektáros új ingatlant vásárolt jelenlegi telephelye mellett, amelyen jelentős beruházásokat tervez 2020-ig a bővülő hazai és export piacok ellátása érdekében. Magyarország legnagyobb üdítőital-gyártója ma már 25 európai ország fogyasztóit látja el üdítőitalokkal, gyümölcslevekkel és ásványvizekkel, amelyek előállításához kétharmad részben hazai alapanyagokat használ fel.
„Hiszünk a fogyasztási alkalmak köré épülő stratégiánkban, bízunk termékeink sikerében, felpörgetjük növekedési programunkat. 2017-ben ezért minden korábbinál nagyobb összeget, 6 milliárd forintot fordítottunk beruházásokra, idén pedig várhatóan újra rekordot döntünk. Célunk, hogy a 28 országot átfogó és 600 millió fogyasztót kiszolgáló Coca-Cola HBC cégcsoport legnagyobb közép-európai gyártóbázisa jöjjön létre 2020-ra dunaharaszti központunkban” – mondta Minas Agelidis, a Coca-Cola HBC Magyarország ügyvezetője.
A Coca-Cola HBC Magyarország 2012-ben kötött stratégiai partnerségi megállapodást a magyar kormánnyal. A cég azóta több mint 20 milliárd forintot fektetett be hazánkban, elindította az ásványvízexportot, tavaly pedig átadta az ország legnagyobb élelmiszeripari raktárát. A dinamikus bővülésnek köszönhetően a társaság árbevétele mintegy 30 százalékkal nőtt az elmúlt 5 évben. Így a vállalat ma már Magyarország legjelentősebb élelmiszeripari cégei közé tartozik, árbevételét tekintve pedig messze a legnagyobb szereplő az itthoni ásványvíz és üdítőitalgyártó cégek között.
Kapcsolódó cikkeink
“A világnak több Mikulásra van szüksége” szlogennel nyitja meg itthon is a karácsonyi időszakot a Coca-Cola
A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy ünnep, hanem…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Új italipari szövetség gyorsítaná fel a megújulóenergia-használatot az értékláncban
A Diageo és a Coca-Cola vezetésével több nagy italipari vállalat,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >