Közép-Európa legnagyobb gyártóbázisát építi a Coca-Cola HBC Magyarország
Másfélszeresére növelte dunaharaszti központi gyártóbázisa területét a Coca-Cola HBC Magyarország. Hazánk legnagyobb üdítőital-gyártó cége 2020-ig újabb jelentős kapacitásbővítést tervez a most vásárolt 13 hektáros ingatlanon, amelyen a Coca-Cola HBC cégcsoport legnagyobb közép-európai gyártóbázisa jöhet létre.
További 50 százalékkal bővítette dunaharaszti gyártóbázisa alapterületét a Coca-Cola HBC Magyarország. A vállalat a napokban egy 13 hektáros új ingatlant vásárolt jelenlegi telephelye mellett, amelyen jelentős beruházásokat tervez 2020-ig a bővülő hazai és export piacok ellátása érdekében. Magyarország legnagyobb üdítőital-gyártója ma már 25 európai ország fogyasztóit látja el üdítőitalokkal, gyümölcslevekkel és ásványvizekkel, amelyek előállításához kétharmad részben hazai alapanyagokat használ fel.
„Hiszünk a fogyasztási alkalmak köré épülő stratégiánkban, bízunk termékeink sikerében, felpörgetjük növekedési programunkat. 2017-ben ezért minden korábbinál nagyobb összeget, 6 milliárd forintot fordítottunk beruházásokra, idén pedig várhatóan újra rekordot döntünk. Célunk, hogy a 28 országot átfogó és 600 millió fogyasztót kiszolgáló Coca-Cola HBC cégcsoport legnagyobb közép-európai gyártóbázisa jöjjön létre 2020-ra dunaharaszti központunkban” – mondta Minas Agelidis, a Coca-Cola HBC Magyarország ügyvezetője.
A Coca-Cola HBC Magyarország 2012-ben kötött stratégiai partnerségi megállapodást a magyar kormánnyal. A cég azóta több mint 20 milliárd forintot fektetett be hazánkban, elindította az ásványvízexportot, tavaly pedig átadta az ország legnagyobb élelmiszeripari raktárát. A dinamikus bővülésnek köszönhetően a társaság árbevétele mintegy 30 százalékkal nőtt az elmúlt 5 évben. Így a vállalat ma már Magyarország legjelentősebb élelmiszeripari cégei közé tartozik, árbevételét tekintve pedig messze a legnagyobb szereplő az itthoni ásványvíz és üdítőitalgyártó cégek között.
Kapcsolódó cikkeink
AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Bővülő élelmiszer-termelési kapacitás: mintegy 1,9 milliárd forintot fordít üzemei fejlesztésére 2025-ben a SPAR Magyarország
A gyártási kapacitását jelentős mértékben megnövelő berendezésekkel bővíti idén a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >Átadták a Nestlé napelemparkját Szerencsen
Szerencsen átadták a Nestlé közép-európai regionális kávé- és kakaóitalpor-gyártó és…
Tovább olvasom >8 ütős ötlet a tudatosabb, elfogadóbb és élhetőbb jövőért a Megoldások a holnapért kihívás döntőjében
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Megoldások a holnapért kihívás idei, ötödik évada. Kihirdették…
Tovább olvasom >