Hatalmas a kiállítói érdeklődés a Planet Budapest 2021 Expo iránt
Az előzetes várakozásnál is több, közel 180 kiállító mutatja be termékeit és szolgáltatásait a Planet Budapest 2021 Fenntarthatósági Expo és Világtalálkozó szakkiállításán – tájékoztatott az export növeléséért felelős helyettes államtitkár, a rendezvény kormánybiztosa a Külgazdasági és Külügyminisztérium (KKM) közleményében.

Nagy a kiállítói érdeklődés a Planet Budapest 2021 iránt
Joó István szerint a kiállítók száma és összetétele alapján kijelenthető, hogy Közép-Európa legnagyobb környezetipari szakkiállítása kezdődik november 29-én a Planet 2021 keretében, hiszen a V4 országokból közel 180 kis-, közepes és nagyvállalat, startup, szakmai szervezet és oktatási intézmény vonultatja fel legújabb innovációit, találmányait. Olyan kulcsfontosságú területek szereplői mutatkoznak be, mint a hulladékgazdálkodás, a vízgazdálkodás, a közlekedés, az energia, vagy éppen az élelmiszertermelés.
A kiállítók között számos olyan innovatív cég képviselteti magát egyedülálló termékekkel, amelyek a lakosság számára is elérthetők, és segítik a fenntarthatóságot mindennapjainkban, mint például a néhány deciliter vízzel történő autómosás, élelmiszerpazarlást csökkentő applikáció, beltéri növénytermesztés, illetve komposztálás – tette hozzá.
Az említett innovációkon felül olyan ipari megoldások is bemutatkoznak, mint például a teljesen automatizált, szén-dioxid-semleges intelligens mezőgazdasági termelő egység, a talajok párolgási vízveszteségét csökkentő mezőgazdasági anyag, a tiszta energiát termelő és újrahasznosító napelemes térburkolat, vagy a vezeték nélküli, indukciós töltést támogató e-roller töltőállomás – hangsúlyozta a KKM helyettes államtitkára.
A szakkiállítás mindenki számára ingyenesen látogatható az esemény honlapján azonban előzetesen regisztrálni szükséges. Belépés csak védettségi igazolvánnyal lehetséges – olvasható a közleményben. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >Meglepő eredmény született a VI. Tisza-tavi PET Kupán
A versenyt szervező PET Kupa Egyesület sokat látott szervezőit is…
Tovább olvasom >További cikkeink
III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a magyar méz és a mangalica Oszakában
Tovább kell erősíteni az olyan prémium mezőgazdasági termékek jelenlétét a…
Tovább olvasom >