Hatalmas a kiállítói érdeklődés a Planet Budapest 2021 Expo iránt
Az előzetes várakozásnál is több, közel 180 kiállító mutatja be termékeit és szolgáltatásait a Planet Budapest 2021 Fenntarthatósági Expo és Világtalálkozó szakkiállításán – tájékoztatott az export növeléséért felelős helyettes államtitkár, a rendezvény kormánybiztosa a Külgazdasági és Külügyminisztérium (KKM) közleményében.

Nagy a kiállítói érdeklődés a Planet Budapest 2021 iránt
Joó István szerint a kiállítók száma és összetétele alapján kijelenthető, hogy Közép-Európa legnagyobb környezetipari szakkiállítása kezdődik november 29-én a Planet 2021 keretében, hiszen a V4 országokból közel 180 kis-, közepes és nagyvállalat, startup, szakmai szervezet és oktatási intézmény vonultatja fel legújabb innovációit, találmányait. Olyan kulcsfontosságú területek szereplői mutatkoznak be, mint a hulladékgazdálkodás, a vízgazdálkodás, a közlekedés, az energia, vagy éppen az élelmiszertermelés.
A kiállítók között számos olyan innovatív cég képviselteti magát egyedülálló termékekkel, amelyek a lakosság számára is elérthetők, és segítik a fenntarthatóságot mindennapjainkban, mint például a néhány deciliter vízzel történő autómosás, élelmiszerpazarlást csökkentő applikáció, beltéri növénytermesztés, illetve komposztálás – tette hozzá.
Az említett innovációkon felül olyan ipari megoldások is bemutatkoznak, mint például a teljesen automatizált, szén-dioxid-semleges intelligens mezőgazdasági termelő egység, a talajok párolgási vízveszteségét csökkentő mezőgazdasági anyag, a tiszta energiát termelő és újrahasznosító napelemes térburkolat, vagy a vezeték nélküli, indukciós töltést támogató e-roller töltőállomás – hangsúlyozta a KKM helyettes államtitkára.
A szakkiállítás mindenki számára ingyenesen látogatható az esemény honlapján azonban előzetesen regisztrálni szükséges. Belépés csak védettségi igazolvánnyal lehetséges – olvasható a közleményben. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Lehet fenntartható a reklámdekoráció?
Évente mintegy 450 tonnányi olyan reklámdekorációt használunk fel Magyarországon, amely…
Tovább olvasom >Megújuló energiával készített alkoholmentes sört a Carlsberg Svédországban
Carlsberg Sweden legújabb terméke az „Electric Beer”, egy limitált szériás,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amikor a művészet életformáló erővé válik – Inspiráció a vezetésben és a mindennapokban az ESSCA rendezvényén
Az ESSCA School of Management budapesti kampusza a ZEMA porcelánékszer-manufaktúrával…
Tovább olvasom >Új elnökséggel és megújult célokkal folytatja a munkát az MLSZKSZ
Tisztújító közgyűléssel és szakmai konferenciával zárta a 2024-es évet a…
Tovább olvasom >A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év Promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >