Hat üzletében teszteli a Morrisons a scan and go rendszert
Az új technológia országos tesztelése keretében a Morrisons hat üzletében vezette be a scan and go rendszert.
A szupermarket óriás a kísérlet során a technológia fogyasztói fogadtatására kíváncsi – számolt be a brit The Grocer.
A scan & go technológia az élelmiszerkereskedelemben mintegy 10 évvel ezelőtti bevezetése óta elterjedt és széles körben használatos olyan kereskedők által, mint például a Tesco „Scan As You Shop”, illetve a Sainsbury’s „Smart Shop” szolgáltatása részeként.
A hírt megelőzően a vállalat vezérigazgatója, Rami Baitiéh épp a múlt hónapban jelentette be, hogy a Morrisons néhány üzletében megszünteti az önkiszolgáló pénztárgépek elérhetőségét, bevallva, hogy a technológia „egy kicsit túl messzire” ment.
Baitiéh elmondta, hogy körülbelül 20 üzletben kell majd megnövelni a személyzettel működő kasszák számát annak érdekében, hogy „kiegyensúlyozottabb” legyen a kasszaállomány. Ennek szükségességét szerinte jól példázza a Yorkshire-i Broughban működő üzlet, ahol mind a munkavállalók, mind a vásárlók nagy örömmel fogadták a változást és az önkiszolgáló kasszák személyzettel működtetett pénztárakra cserélését.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
On The Go mikroboltot nyitott a brit Co-op
Az Egyesült Királyságban működő Co-op új „On The Go” mikrobolt-formátummal…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >Tesco kampány az egészségesebb táplálkozásért – ingyen gyümölcs gyerekeknek
Új kampányt indított a Tesco az Egyesült Királyságban a gyümölcs-…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >