Hat új DESPAR élelmiszerüzlet nyílik a LUKOIL-töltőállomásain
Tovább nő az élelmiszerüzlettel is rendelkező LUKOIL-töltőállomások száma. A 2015-ben megnyitott első három üzlet mellett idén már hat további LUKOIL-benzinkúton is lehetőség nyílik a tankolás mellett a bevásárlás elintézésére, a szupermarketekben megszokott, kedvező árszínvonalon.
Hat új DESPAR nyílik a LUKOIL hazai töltőállomásain, elsőként március 8-án Érden és Dunakeszin, ezt követően áprilisban négy további helyszínen. A már meglévő diósdi, tatabányai és budapesti üzletekkel együtt így már összesen kilenc LUKOIL-benzinkúton várják a szupermarketekhez hasonló kínálattal és árakkal rendelkező élelmiszerüzletek a vásárlókat.
„A LUKOIL-töltőállomásokon 2015-ben megnyitott első három élelmiszerüzlet teljesítménye megerősített minket abban, hogy szolgáltatásaink és kínálatunk szélesítésével jó úton járunk. Vásárlóink szívesen összekapcsolják a tankolást a napi bevásárlással, de olyan vevők is rendszeresen betérnek ezekbe az üzletekbe, akik kifejezetten az elérhető árú és széleskörű élelmiszerkínálat iránt érdeklődnek. Ezen visszajelzések alapján döntöttünk úgy, hogy jelentősen bővítjük a DESPAR élelmiszerüzletek számát töltőállomásainkon” – hangsúlyozta Horváth Dori Jenő, a Normbenz Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.
Az élelmiszerüzletek nyitása mellett az elmúlt években a Normbenz Magyarország Kft. számos fejlesztést hajtott végre a vásárlói igények mind teljesebb kiszolgálása érdekében, így például megújult a LUKOIL-töltőállomások üzemanyag-kínálata, és elérhetővé váltak a shopokban az igényes kávéfogyasztók körében is közkedvelt Dallmayr kávék. Időszakos pontgyűjtő hűségakciók keretében emellett különböző termékcsaládokból – egyebek mellett sportszerek, étkészletek, játékok – válogathatnak a vásárlók.
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Gazdag zöldségkínálattal találkozhatnak a fogyasztók a húsvét előtti időszakban
Bőséges zöldségkínálattal várják a vásárlókat a hazai boltok, a hazai…
Tovább olvasom >Jóval kevesebbet költünk húsvétkor, mit karácsonykor, de azért 30%-kal többet, mint egy nagybevásárlásnál
Az ünnepi szezonok általában mindig erős időszakok a kiskereskedelemben, így…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >