Hat százalékos forgalomnövekedés az Auchannál
A magyarországi Auchan hipermarketlánc és francia anyavállalata egyaránt növelte forgalmát 2008-ban. A cég ősztől saját márkás termékekkel jelentkezik a hazai piacon.
Az Auchan Magyarország Kft. tavaly 6 százalékkal tudta növelni a forgalmát 2007-hez képest, vásárlóik száma is emelkedett – közölte Jean-Paul Filliat, az Auchan Magyarország Kft. vezérigazgatója. A francia érdekeltségű hipermarketlánc magyarországi cége 11 áruházban 244 milliárd forint forgalmat realizált 2008-ban, miközben 32 milliónál is több pénztárblokkot adtak ki, mely 1,6 százalékos növekedést jelent. Nőtt az eladott termékek száma is, megközelítve a 780 milliót. A válság hatására az Auchan üzletekben vásárlók inkább a kisebb kiszerelésű és az akciós termékeket keresik, valamint egyszerre kevesebbet vásárolnak. Az élelmiszerek területén könnyebb hozni az eredményeket, a non-food szektort jobban érinti a válság. Az Auchan csoport is stabil eredményeket ért el 2008-ban: a nettó forgalom 39,5 milliárd euró volt, ami 7,5 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az Auchan 2008-ban 60 új hipermarketet nyitott, és év végén 12 országban összesen 468 egységet üzemeltetett csaknem 180 ezer munkatárssal. A vezérigazgató arról is beszámolt, hogy várhatóan szeptembertől az Auchan is saját márkás termékekkel jelentkezik a magyar piacon – írja az Origo.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >