Hat százalékos forgalomnövekedés az Auchannál
A magyarországi Auchan hipermarketlánc és francia anyavállalata egyaránt növelte forgalmát 2008-ban. A cég ősztől saját márkás termékekkel jelentkezik a hazai piacon.
Az Auchan Magyarország Kft. tavaly 6 százalékkal tudta növelni a forgalmát 2007-hez képest, vásárlóik száma is emelkedett – közölte Jean-Paul Filliat, az Auchan Magyarország Kft. vezérigazgatója. A francia érdekeltségű hipermarketlánc magyarországi cége 11 áruházban 244 milliárd forint forgalmat realizált 2008-ban, miközben 32 milliónál is több pénztárblokkot adtak ki, mely 1,6 százalékos növekedést jelent. Nőtt az eladott termékek száma is, megközelítve a 780 milliót. A válság hatására az Auchan üzletekben vásárlók inkább a kisebb kiszerelésű és az akciós termékeket keresik, valamint egyszerre kevesebbet vásárolnak. Az élelmiszerek területén könnyebb hozni az eredményeket, a non-food szektort jobban érinti a válság. Az Auchan csoport is stabil eredményeket ért el 2008-ban: a nettó forgalom 39,5 milliárd euró volt, ami 7,5 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az Auchan 2008-ban 60 új hipermarketet nyitott, és év végén 12 országban összesen 468 egységet üzemeltetett csaknem 180 ezer munkatárssal. A vezérigazgató arról is beszámolt, hogy várhatóan szeptembertől az Auchan is saját márkás termékekkel jelentkezik a magyar piacon – írja az Origo.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >