Hat nyelven érhető el az Albert Heijn alkalmazása

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 11. 06. 09:34
🎧 Hallgasd a cikket:

Az Albert Heijn holland szupermarketlánc jelentős fejlesztést hajtott végre digitális platformjain: vásárlói alkalmazása immár hat nyelven – angolul, németül, franciául, törökül, lengyelül és hollandul – érhető el. A cél, hogy a nem holland anyanyelvű vásárlók számára is könnyebbé váljon az online bevásárlás.

A fordítások a generatív mesterséges intelligencia segítségével készülnek, amely nemcsak a nyelvi akadályokat hivatott lebontani, hanem a digitális hozzáférhetőséget is javítja. Az angol nyelvű verziót már több mint 225 000 vásárló használja aktívan, míg az AH App havi szinten mintegy ötmillió felhasználót szolgál ki – írja a Retail Detail.

A fejlesztések nemcsak a vásárlókat érintik: az alkalmazást és a weboldalt több mint 750 ponton alakították át a felhasználóbarátabb működés érdekében – különös tekintettel az olvashatóságra, navigációra és a felépítésre, így a fogyatékkal élők számára is akadálymentesítették a felületet.

A dolgozók tájékoztatását is új szintre emelték: az alkalmazottak által napi szinten használt belső app mostantól hat nyelven – angolul, ukránul, lengyelül, kínaiul, spanyolul és szír arab nyelven – érhető el, ezzel támogatva a több mint 1250 üzletben dolgozó, sokféle nációhoz tartozó munkatársakat.

Címkék: , ,

Kapcsolódó cikkeink