Hat évvel megelőzte magát a P&G
A Procter & Gamble (P&G) 16. alkalommal tette közzé éves fenntarthatósági jelentését, amelyben részletesen beszámolt azon fenntarthatósági programjairól és terveiről, amelyekkel a vállalat és a vállalat termékeit használó vásárlók ökológiai lábnyomának csökkentését, valamint a rászorulók és a nélkülözők életfeltételeinek jobbá tételét célozza. A jelentés szerint a P&G a tervezettnél hat évvel korábban érte el a saját maga által kitűzött hulladékcsökkentési céljait, a papírrostra vonatkozó tervei pedig egy évvel korábban valósultak meg, így globálisan 70-re nőtt a vállalat olyan üzemeinek a száma, amelyek hulladékmentes termelést folytatnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >