Hat évvel megelőzte magát a P&G
A Procter & Gamble (P&G) 16. alkalommal tette közzé éves fenntarthatósági jelentését, amelyben részletesen beszámolt azon fenntarthatósági programjairól és terveiről, amelyekkel a vállalat és a vállalat termékeit használó vásárlók ökológiai lábnyomának csökkentését, valamint a rászorulók és a nélkülözők életfeltételeinek jobbá tételét célozza. A jelentés szerint a P&G a tervezettnél hat évvel korábban érte el a saját maga által kitűzött hulladékcsökkentési céljait, a papírrostra vonatkozó tervei pedig egy évvel korábban valósultak meg, így globálisan 70-re nőtt a vállalat olyan üzemeinek a száma, amelyek hulladékmentes termelést folytatnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >Préda Máté a DODO új magyarországi vezetője
Az utolsó kilométeres, okoslogisztikai szolgáltatásokat kínáló DODO Préda Mátét bízta…
Tovább olvasom >Szobaszervíz helyett ételrendelés – házhoz megy a lángos
Egyre több turista rendel ételt a szállására a foodora nemzetközi…
Tovább olvasom >