Hasít az Árfigyelőn a Tesco
Az Árfigyelő alapján a Tescónál érdemes intézni a nagybevásárlást (is). A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) és a Gazdaságfejlesztési Minisztérium (GFM) által július 1-jén elindított Árfigyelő adatainak összehasonlítása szerint az egységárakat figyelembe véve a Tesco az elmúlt napokban az elsők között végzett, ma pedig az élre került az összes láncnál elérhető termékkategóriák közül az adott kategória legolcsóbb termékeiből álló kosár esetén.* A vásárlás végösszege ezen a hétvégén még ennél is kedvezőbb lehet a legalább 10 ezer forint értékű vásárlás esetén érvényes 1000 forint kedvezmény felhasználásával, valamint a Tescónál elérhető további kedvezményes lehetőségek kihasználásával.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/07/Kepernyofoto-2023-07-05-14.41.08.png)
600 alapvető élelmiszer és háztartási cikk árát tartja tartósan alacsonyan
A Tesco továbbra is azzal támogatja a magyar családokat, hogy nemcsak egy-egy termék árát tartja versenyképesen, hanem több ezer terméken alacsony árakat kínál, hogy a vásárlási szokásoktól függetlenül a vásárlás végösszege is alacsony legyen. Ezt támasztja alá az Árfigyelő egységáras kosarainak összehasonlítása is, amely alapján július 5-én a kategóriánként legkedvezőbb árú termékekből összeállított kosarak közül a Tescóé lett a legolcsóbb, és az előző napokban is a lista elején végzett. Július 4-én a GVH tej, sajt, tojás és kenyérfélék kategóriájában legjobb kosárárával első helyen szerepelt a vállalat, amit július 5-én is sikerült megőriznie, továbbá a legolcsóbb lett a hús, felvágott és a zöldség, gyümölcs termékkategóriákban is. A hétvégi bevásárlókosár végösszege még olcsóbb lehet a Tescónál, ha a vásárlók a digitális vagy a papíralapú akciós katalógusban elérhető 1000 forint kedvezményre jogosító kupont is felhasználják, amely minimum 10 ezer forint értékű vásárlás esetén érvényesíthető.
A Tesco ugyanakkor nemcsak az Árfigyelőn elérhető termékekre fókuszál:
- 600 alapvető élelmiszer és háztartási cikk árát tartja tartósan alacsonyan, és folyamatosan ellenőrzi azokat.
- Clubcarddal hetente jellemzően 20 közkedvelt termék érhető bombaáron, melyek közül több nagy, akár 50 százalékot is meghaladó árengedménnyel vásárolható meg.
- Hetente több mint 1000, jelentős árkedvezménnyel kapható termék érhető el a „Clubcarddal olcsóbb” program keretében.
- A nyugdíjasok minden kedden 5 százalék kedvezményt kapnak a vásárlásuk végösszegéből, ha használják Clubcardjukat.
Mindebből egyértelműen látszik, hogy az áruházláncnál egy helyen, kiemelkedően széles választékból lehet a legideálisabb kosarat összeállítani, kihasználva a többpilléres kedvezményrendszer nyújtotta lehetőségeket. A vállalat elkötelezett az alacsony árak mellett, és választéka felülvizsgálatával, illetve átalakításával folyamatosan vezet be újabb és újabb árkedvezményeket. Május-június hónapokban például több mint 2000 elemből álló termékkör árát csökkentette, amelyet áruházaiban sárga színű, lefelé mutató nyíllal jelölt.
*A július 5-én az arfigyelo.gov.hu oldalon elérhető 62-ből annak az 55 termékkategóriának a vizsgálatával kialakuló rangsor, amely kategóriákban minden üzletláncnak van elérhető terméke. Az összehasonlítás nem veszi figyelembe a körte; földieper; étkezési burgonya; étkezési újburgonya; fejes káposzta, teljes kiőrlésű kenyér, cipó és vekni; valamint rozsos kenyér, cipó és vekni kategóriákat, mivel az ezekbe tartozó árucikkek nem érhetők el az Árfigyelőn megjelenő összes üzletláncnál.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >Nem mindegy, hogy borravaló vagy szervizdíj
Gyakran nagy bizonytalanság övezi, hogy a mára szinte mindenhol alkalmazott…
Tovább olvasom >Vegyesek a fogyasztói vélemények a kötelező akciózás végéről
A kormány július 1-jén megszüntette a 13 hónapig tartó kötelező…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >