Hasít a Naked Wines az online rendelések megugrása óta
Júliusban 73 százalékkal nőttek a Naked Wines online borértékesítő cég eladásai, s rengeteg új vásárlót regisztráltak az elmúlt időszakban.

Jót tett a karantén a borpiacnak
A londoni cég, amely hatalmasat lépett előre a karantén alatti megnövekedett online rendelések révén, úgy nyilatkozott, hogy ez év teljes eladási növekedése 40 % körüli.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A borászatban a fitoplazma és a piac változása a legsürgetőbb kihívás a szakértők szerint
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Magyar Bormarketing Ügynökség stratégiájában kiemelt hangsúlyt kap a külpiacok erősítése
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia által komponált magyar bor nyert a világ egyik legrangosabb versenyén
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja: Rubint Réka: „Engem egyetlen dolog fáraszt: a pihenés…”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Óriási siker a „Food Summit” a 82. OMÉK-on
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >TOP 50 marketing- és TOP 50 PR-vezető: új csillagok és visszatérő húzónevek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >