Hasít a K-beauty a Rossmannban
A koreai szépségápolás, vagyis a K-beauty az elmúlt évek egyik legnagyobb globális trendjévé vált. Innovatív formulái, természetes összetevői és tudatos bőrápolási filozófiája világszerte milliókat hódított meg – és ma már Magyarországon is egyre több rajongót szerez. A Rossmann választéka mára kiemelkedő ezen a területen, november 6-án pedig a Koreai Kulturális Központban egy különleges eseményen is bemutatták a koreai szépségápolás világát.
A Rossmann a Koreai Kulturális Központ és a KOTRA Budapest, a Koreai Köztársaság Nagykövetségének kereskedelmi képviseletével közösen szervezett eseménye során a vendégek részt vehettek a Koreai Kulturális Központ tematikus tárlatvezetésén és a K-Comics World koreai képregény-kiállításán is, miközben testközelből ismerhették meg a legújabb koreai szépségápolási trendeket, márkákat és élményeket.
Az esemény megnyitásaként Szimeiszter Éva, a Rossmann beszerzési vezetője mellett Mr. Lee Sung Hun, a KOTRA Budapest igazgatója és Mr. Kim Byung Wook, Project Manager, a Koreai Kulturális Központ képviseletében osztott meg néhány gondolatot a résztvevőkkel.
A program részeként számos interaktív állomás várta a látogatókat: K-beauty tanácsadás, személyre szabott rutin-összeállítás, sminkfrissítés, edukációs standok termékajándékokkal és különböző játékokkal.
A látogatók olyan ikonikus és feltörekvő márkákat ismerhetnek meg közelebbről, mint a Unleashia, Seoul 1988, Skin1004, Coxir, HaruHaru, PURITO, Kundal, Medicube, Hidehere, Bergamo, Frudia, Doori, Beauty of Joseon, TirTir vagy az Isana K-Beauty – és még sok más, a koreai bőrápolás világát meghatározó márka.
„A koreai szépségápolás nemcsak egy trend, hanem egy tudatos, rétegzett és élményalapú szemlélet, amely a bőrápolás szeretetét tanítja újra. Nagy öröm számunkra, hogy a Rossmann üzletekben ez a különleges világ is elérhetővé válik a magyar vásárlók számára”
– mondta el Szimeiszter Éva a Rossmann beszerzési vezetője.
„Ezzel az eseménnyel szeretnénk még közelebb hozni a K-beauty márkákat és filozófiát a hazai közönséghez, és bemutatni, hogy a Rossmann nemcsak követi, hanem formálja is a szépségápolás jövőjét”
– tette hozzá.
A Rossmann célja, hogy a K-beauty termékek iránti érdeklődést ne csak kiszolgálja, hanem edukatív, hiteles módon támogassa is: az eseményen a márkák hazai forgalmazói személyesen találkozhattak a szakmai újságírókkal és influencerekkel, így az élmények és tudás rajtuk keresztül hitelesen juthat el a fogyasztókhoz.
A kezdeményezés kulturális vonatkozása sem elhanyagolható – a helyszín és a program révén a vendégek autentikus dél-koreai kulturális élménynek is részesei voltak, ami segít mélyebb kötődést kialakítani a márkák, a filozófia és a szépségápolási szokások között.
Kapcsolódó cikkeink
Évek óta egy szívvel, egy célért: hogy minden baba megkapja, amire szüksége van
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szálltunk rendelkezésükre! (1. rész)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az ősz ízei Koreából és a fermentáció művészete
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így járnak kutyával plázázni a magyarok – online felmérés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A felnőttek kétharmada nem eszik elég zöldséget és gyümölcsöt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >5. Foodconf: Ahol a résztvevők ráharapnak az élelmiszer-innovációk ízére
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

















