Háromszorosára nőtt a MediaMarkt webáruházának forgalma a boltzár első hetében
Háromszorosára nőtt a MediaMarkt Magyarország webáruházának forgalma az ideiglenes boltzár első hetében az előző hetekhez képest – közölte az áruházlánc az MTI-vel.

Kép: wikipedia.org
A közleményben felidézték, hogy a vállalat a kormánydöntésnek megfelelően március 8-tól átmenetileg zárva tartja áruházait és a vásárlókat webáruházán keresztül szolgálja ki.
Mint írták, a szigorítás bejelentésének hatására már a zárást megelőző hétvégén jelentősen emelkedett a forgalom az áruházakban, de az online felület látogatottsága is 74 százalékkal nőtt az előző év azonos hétvégéjéhez képest.
A bezárás első hetében 70 százalékkal magasabb online látogatószámot regisztrált a MediaMarkt a tavalyi azonos időszakhoz képest.
Az adatok szerint a boltzár előtti hétvégén, illetve az első héten a MediaMarkt webáruházában vásárolt top termékek listáján a notebookok és kiegészítők – fülhallgatók, nyomtatók, webkamerák – voltak, emellett a játékkonzolok, a szoftverek is a legnépszerűbb árucikkek közé kerültek. A listát még kiegészítették az okostévék a bezárás első hetében, de háztartási nagygépekből is körülbelül háromszoros rendelésmennyiség érkezett a korábbi hetekhez képest – közölte az áruházlánc. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Új fejezet a MediaMarkt social kommunikációjában – A Deep Creative Collective lett a márka új ügynöksége
2025 nyarától a Deep Creative Collective ügynökséget bízta meg social…
Tovább olvasom >Nem a csillag számít: a negatív véleményt is látni akarja a magyar vásárló
A MediaMarkt friss kutatása szerint a vásárlók többsége maga is…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >