Háromszáz új alkalmazottat vesz fel IKEA
Háromszáz új dolgozót vesz fel az IKEA a jövő tavasszal megnyíló új soroksári áruházába, a munkaerő toborzása október óta tart – mondta Szabó Ágnes áruházvezető szerdán az épülő áruház bemutatóján.
Hozzátette: a mintegy 16,8 milliárd forintos beruházással megépülő áruház az IKEA harmadik üzlete lesz Magyarországon, és ez lesz az ország legnagyobb áruháza.
Az épület szerkezete elkészült, a belső gépészeti munkák folynak – tájékoztatott. Az áruház belső kialakítása, és a termékek elhelyezése év elején indulhat.
Hozzátette: a dolgozók nagyjából ötven százalékát már felvették, eladási területekre, logisztikai és éttermi egységekbe keresnek még munkaerőt. A toborzási tapasztalatokról azt mondta, hogy kilencszáz jelentkező volt az első körben, az áruház jövő tavaszi megnyitására biztosan sikerül feltölteni a létszámot.
Az internetes értékesítés tesztelése a régióban folyamatban van, Magyarországon várhatóan 2017-ben elindulhat – mondta Varga-Nagy Eszter, az áruházlánc kommunikációs vezetője.
A soroksági IKEA mintegy 35 ezer négyzetméteres lesz, 1200 férőhelyes parkolóval, ahol elektromosautó-töltőket is elhelyeznek. Lesz kültéri játszóház is, amit a soroksári óvodások terveinek felhasználásával építenek fel.
Az IKEA a világ legnagyobb bútor-kiskereskedelmi konszernje, összesen 330 áruházzal rendelkezik 28 országban, franchise rendszerében pedig több mint 40 áruház üzemel.
Az IKEA Magyarország árbevétele a legutóbbi nyilvános adatok szerint a 2015. augusztus végéig tartó pénzügyi évben csaknem 14 százalékkal, 47 milliárd forintra nőtt. Az adózott eredmény 2,477 milliárd forintra emelkedett az egy évvel korábbi 1,628 milliárd forintról. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Zsarolási kísérlet és 20 millió eurós kár – kibertámadás érte az IKEA-t
Komoly anyagi veszteséget okozott az IKEA délkelet-európai régióját érintő kibertámadás,…
Tovább olvasom >A világ legnagyobb IKEA fulfillment központja nyílik meg Magyarországon
Több mint 20 milliárd forintos beruházással új üzleti modell tesztelésébe…
Tovább olvasom >70 millió dollárt költ a beszállítói hálózat fejlesztésére a SHEIN 2028-ig
A vállalat 7,5 millió dollárt dél-kínai üzemek modernizálására költött. 70…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >