Hárommillió Unilever termék segítette a nagycsaládosokat
Másfél hónap alatt az Unilever és a Coop üzletlánc több mint hárommillió forintot gyűjtött össze a Nagycsaládosok Országos Egyesülete számára. Az akció keretében minden Coop üzletben eladott Unilever termék után az Unilever egy forintot ajánlott fel az Egyesület számára.
Az akció február 1-jétől március 15-ig tartott az ország összes Coop üzletében. A másfél hónap alatt 3.124.577 forintnyi adomány gyűlt össze. Az Egyesület az akcióból befolyt összeget a júniusi Családi nap és az őszi gyulai rendezvény megszervezésére fordítja. „Fontos számunkra, hogy rendezvényeinken színvonalas, értékes programokat biztosítsunk a családoknak, és olyan élményekben is részesüljenek, amelyeket egyébként nem engedhetnének meg maguknak. Működésünk célja az érdekképviselet mellett, hogy a nagycsaládokat egymást ismerő és segítő közösségekké szervezzük, éppen ezért rendezvényeink ilyen szempontból is kiemelt jelentőséggel bírnak”- mondja Székely Hajnalka, az egyesület elnöke.
Az Unilever elkötelezett híve a felelős vállalati magatartásnak, és ennek értelmében globális célkitűzései között is kiemelt szerepet tölt be a helyi közösségek támogatása. „Felelős vállalatként kötelességünknek tartjuk, hogy a közösség érdekeit is nézzük és olyan ügyek mellé álljunk, amelyek összhangban vannak filozófiánkkal. A mostani akció mellett termékadományokkal is támogatjuk az Egyesület munkáját”- mondja Vince Beáta, az Unilever Magyarország kommunikációs vezetője.
A Nagycsaládosok Országos Egyesületének jelenleg nagyjából 14 ezer három, vagy többgyerekes család a tagja. Az Egyesület színeiben országszerte több mint 250 helyi közösség, hét regionális központ és több mint 1500 önkéntes tevékenykedik. A NOE céljai között szerepel az élet és az anyaság tiszteletére nevelés, a házasságért és a jövő generációért érzett felelősség erősítése, a nagycsaládok sajátos érdekeinek képviselete és szolgálata, a nagycsaládok egymást ismerő és segítő közösségekké szervezése.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >