Hárommillió Unilever termék segítette a nagycsaládosokat
Másfél hónap alatt az Unilever és a Coop üzletlánc több mint hárommillió forintot gyűjtött össze a Nagycsaládosok Országos Egyesülete számára. Az akció keretében minden Coop üzletben eladott Unilever termék után az Unilever egy forintot ajánlott fel az Egyesület számára.
Az akció február 1-jétől március 15-ig tartott az ország összes Coop üzletében. A másfél hónap alatt 3.124.577 forintnyi adomány gyűlt össze. Az Egyesület az akcióból befolyt összeget a júniusi Családi nap és az őszi gyulai rendezvény megszervezésére fordítja. „Fontos számunkra, hogy rendezvényeinken színvonalas, értékes programokat biztosítsunk a családoknak, és olyan élményekben is részesüljenek, amelyeket egyébként nem engedhetnének meg maguknak. Működésünk célja az érdekképviselet mellett, hogy a nagycsaládokat egymást ismerő és segítő közösségekké szervezzük, éppen ezért rendezvényeink ilyen szempontból is kiemelt jelentőséggel bírnak”- mondja Székely Hajnalka, az egyesület elnöke.
Az Unilever elkötelezett híve a felelős vállalati magatartásnak, és ennek értelmében globális célkitűzései között is kiemelt szerepet tölt be a helyi közösségek támogatása. „Felelős vállalatként kötelességünknek tartjuk, hogy a közösség érdekeit is nézzük és olyan ügyek mellé álljunk, amelyek összhangban vannak filozófiánkkal. A mostani akció mellett termékadományokkal is támogatjuk az Egyesület munkáját”- mondja Vince Beáta, az Unilever Magyarország kommunikációs vezetője.
A Nagycsaládosok Országos Egyesületének jelenleg nagyjából 14 ezer három, vagy többgyerekes család a tagja. Az Egyesület színeiben országszerte több mint 250 helyi közösség, hét regionális központ és több mint 1500 önkéntes tevékenykedik. A NOE céljai között szerepel az élet és az anyaság tiszteletére nevelés, a házasságért és a jövő generációért érzett felelősség erősítése, a nagycsaládok sajátos érdekeinek képviselete és szolgálata, a nagycsaládok egymást ismerő és segítő közösségekké szervezése.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >