Hárommillió forinttal támogatta idén a rászoruló Alapítványokat a Moments ostya
A Moments ostya igyekszik minden évben segíteni a rászorulókon, az idei év nyereményjátékának keretein belül megvalósuló „Segítő pillanatok” aktivitás büszkén vállalt célja az volt, hogy felhívja a figyelmet, három fantasztikus Alapítvány kimagasló munkájára, és annak fontosságára.
A legnehezebb kérdés az volt, hogy kinek segítsünk, hiszen rengeteg rászoruló kezdeményezés van… végül három hihetetlenül kedves, szerető és elhivatott Alapítványt választottunk, akik talán kevesebb figyelmet kapnak a mindennapokban és adományunkkal érdemben segíthetjük fejlődésüket, fennmaradásukat és munkásságukat, melyet kitartóan végeznek az év minden egyes napján. – mondta Dézsi Rita, a Moments ostya márkamenedzsere.
A kampány népszerűsítésében többek között Rákóczi Ferenc, Weisz Fanni és Török Ábel is részt vett, hogy minél szélesebb közönség megismerhesse e jó ügy érdekeit.
A fogyasztók elképesztő szorgalmának köszönhetően, sikerült teljesíteni a kitűzött célokat, így a Moments ostya – 1-1 millió forint adománnyal támogatott három kiemelt alapítványt: a Humusz Szövetséget – akik a manapság nagyon aktuális témában, a környezeti fenntarthatóság témakörében tevékenykednek;
a Lámpás ’92 Alapítványt, akik a fogyatékossággal élő embertársaink családias környezetben történő foglalkoztatásával foglalkoznak; illetve a Csodakutya Alapítványt – akik évente legalább 450 fogyatékkal élő gyermek részére heti rendszerességgel biztosítanak állatasszisztált, terápiás fejlesztést a négylábúak segítségével.
A Moments ostya jótékonysági aktivitása egy nagyszerű kezdeményezés, amely azoknak segít, akiknek valóban szükségük van rá. Reméljük, hogy a jövőben minél több szervezet inspirálódik példájukon keresztül, hogy közösen teremtsenek boldog pillanatokat!
Kapcsolódó cikkeink
Rendkívüli roham az Aldinál: már az első napon 290 ezer ruhát vittek haza a vásárlók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >José Mourinho visszatér a Snickers ikonikus „Nem vagy önmagad, ha éhes vagy” kampányának legújabb epizódjában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A tudatos húsfogyasztásról indít kampányt a NAK a Remény farmról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
AI-keresésekhez igazodó eszközt fejlesztettek Magyarországon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Tesco élelmiszermentő hősei 73%-kal csökkentették a vállalat élelmiszer-hulladékát
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Zöldenergia, mint versenyelőny – Így írja újra a Green Cloud a vállalati fenntarthatóság szabályait
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >