Hárommilliárd dolláros gyárfejlesztésbe kezd a Kraft Heinz az Egyesült Államokban
A Kraft Heinz bejelentette, hogy 3 milliárd dollárt fektet be amerikai gyártóüzemeinek korszerűsítésébe – ez a cég legnagyobb ilyen irányú beruházása az elmúlt évtizedben. A fejlesztés célja a gyártási hatékonyság növelése, a költségek csökkentése és az új termékek gyorsabb piacra juttatása.
Pedro Navio, a Kraft Heinz észak-amerikai elnöke a Reutersnek elmondta: a beruházás egyben válasz a fogyasztói bizalom csökkenésére és az Egyesült Államok által bevezetett és a cégnek jelentős többletköltséget okozó vámokra is. A gyártási hatékonyság javításával a vállalat reméli, hogy képes lesz ellensúlyozni a gazdasági bizonytalanság hatásait és meg tudja tartani piaci részesedését – írja a Checkout.
A Kraft Heinz 30 amerikai üzemben gyártja ikonikus termékeit, például a Heinz ketchupot, a Kraft sajtos tésztát és a Philadelphia krémsajtot, és az USA-ban árusított termékeinek túlnyomó többségét belföldön állítja elő – a paradicsomot például Kaliforniában termeszti, a burgonyát pedig Idahóban.
A beruházás várhatóan 3500 új építőipari munkahelyet teremt az érintett régiókban, a termelésben dolgozó munkaerő bővítésére azonban nem számít a cég.
Kapcsolódó cikkeink
Új saját márkás hús-termékcsaládot vezet be a Lidl az USA-ban
A Lidl US első alkalommal vezet be saját márkás frisshús-termékcsaládot…
Tovább olvasom >Többségi részesedést szerzett a Danone a növényi alapú Kate Farmsban
Bejelentette a francia Danone, hogy többségi részesedést vásárol az amerikai…
Tovább olvasom >Földimogyorós Nutellával ad lendületet a növekedésnek a Ferrero az amerikai piacon
Az Egyesült Államokban jövő tavasszal dobja piacra a Ferrero első…
Tovább olvasom >További cikkeink
Üzlet, innováció, kapcsolatépítés: FRUIT LOGISTICA
Töretlen lendülettel és minden eddiginél pozitívabb visszajelzésekkel zárult a világ…
Tovább olvasom >Tartózkodnak a keresztárazástól az üzletek – de a kormány továbbra is figyel
Gerlaki Bence, a Nemzetgazdasági Minisztérium adóügyekért, fogyasztóvédelemért és kereskedelemért felelős…
Tovább olvasom >Ez már tényleg bőrre megy!
A testápolási szektorban az elmúlt időszakban az innováció és a…
Tovább olvasom >