Három üzletet nyitott újra a SPAR
A SPAR hazai piacra lépése óta folyamatosan fejleszt, beruházásai pedig a legmagasabb fogyasztói elvárásoknak tesznek eleget. A korábban CBA üzletként működő két budapesti és egy erdőkertesi áruház korszerűsítését összesen 810 millió forintból valósították meg.

Maczelka Márk kommunikációs vezető SPAR
– A SPAR hosszú távú expanziós stratégiájába jól illeszkedik az egykori CBA üzletek üzemeltetésének átvétele, melyek Baldauf László érdekeltségi körébe tartoztak. A SPAR külső és belső felújításokkal, modern és naprakész kényelmi szolgáltatások bevezetésével biztosítja a környékbeli vásárlók minőségi ellátását – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A július–augusztus folyamán újra megnyitott üzletek felújított eladóterei a vállalat legújabb koncepcióját követik. A SPAR üzletpolitikája, hogy az áruházaiban valódi élmény legyen a vásárlás, és magas színvonalúak legyenek a szolgáltatások. Az üzlethálózat mindenkit vár a franchise láncolatába, aki szeretne egy minőségi kereskedelmi vállalatcsoport logója alatt dolgozni. Hiszen a hatesztendős SPAR Partner Programhoz történő csatlakozás biztonságos, azonnali és kézzelfogható előnyökkel jár.//
Kapcsolódó cikkeink
Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >Grillszezonra hangolva: a SPAR erősít a frisshús- és kényelmitermék-kínálatban
A jó idővel együtt elindul a grillszezon, a SPAR pedig…
Tovább olvasom >A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
A SPAR folytatja digitális innovációit Magyarországon. Az elektronikus polccímkék használata…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >