Három üzletet nyitott újra a SPAR
A SPAR hazai piacra lépése óta folyamatosan fejleszt, beruházásai pedig a legmagasabb fogyasztói elvárásoknak tesznek eleget. A korábban CBA üzletként működő két budapesti és egy erdőkertesi áruház korszerűsítését összesen 810 millió forintból valósították meg.

Maczelka Márk kommunikációs vezető SPAR
– A SPAR hosszú távú expanziós stratégiájába jól illeszkedik az egykori CBA üzletek üzemeltetésének átvétele, melyek Baldauf László érdekeltségi körébe tartoztak. A SPAR külső és belső felújításokkal, modern és naprakész kényelmi szolgáltatások bevezetésével biztosítja a környékbeli vásárlók minőségi ellátását – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A július–augusztus folyamán újra megnyitott üzletek felújított eladóterei a vállalat legújabb koncepcióját követik. A SPAR üzletpolitikája, hogy az áruházaiban valódi élmény legyen a vásárlás, és magas színvonalúak legyenek a szolgáltatások. Az üzlethálózat mindenkit vár a franchise láncolatába, aki szeretne egy minőségi kereskedelmi vállalatcsoport logója alatt dolgozni. Hiszen a hatesztendős SPAR Partner Programhoz történő csatlakozás biztonságos, azonnali és kézzelfogható előnyökkel jár.//
Kapcsolódó cikkeink
Lángostésztával és halas menükkel tarolt a SPAR – ilyen termékinnovációkat díjaztak 2025-ben
Két újabb szakmai díjjal tüntették ki a SPAR-t nemrég. Az…
Tovább olvasom >A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >Repül a sült galamb
Mindennapjainkat teszik egyszerűbbé a kényelmi termékek: konyhakészek, mélyfagyasztottak, szárítottak, előfeldolgozottak,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >