Három üzletet nyitott újra a SPAR
A SPAR hazai piacra lépése óta folyamatosan fejleszt, beruházásai pedig a legmagasabb fogyasztói elvárásoknak tesznek eleget. A korábban CBA üzletként működő két budapesti és egy erdőkertesi áruház korszerűsítését összesen 810 millió forintból valósították meg.

Maczelka Márk kommunikációs vezető SPAR
– A SPAR hosszú távú expanziós stratégiájába jól illeszkedik az egykori CBA üzletek üzemeltetésének átvétele, melyek Baldauf László érdekeltségi körébe tartoztak. A SPAR külső és belső felújításokkal, modern és naprakész kényelmi szolgáltatások bevezetésével biztosítja a környékbeli vásárlók minőségi ellátását – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A július–augusztus folyamán újra megnyitott üzletek felújított eladóterei a vállalat legújabb koncepcióját követik. A SPAR üzletpolitikája, hogy az áruházaiban valódi élmény legyen a vásárlás, és magas színvonalúak legyenek a szolgáltatások. Az üzlethálózat mindenkit vár a franchise láncolatába, aki szeretne egy minőségi kereskedelmi vállalatcsoport logója alatt dolgozni. Hiszen a hatesztendős SPAR Partner Programhoz történő csatlakozás biztonságos, azonnali és kézzelfogható előnyökkel jár.//
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Egyre több a hazai saját márkás termék a nemzetközi SPAR polcokon
2023-hoz képest ötször több, összesen 3,3 ezer tonna terméket exportált…
Tovább olvasom >Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >