Három üzlet nyitását tervezi a Primark az amerikai fővárosban és környékén
Július közepén új üzletet nyit az ír Primark az Egyesült Államokban, amellyel immár 10 államban 25-re nő boltjainak száma. A cég hálózatát 2026 végére 530 üzletre bővítené.
Az írországi székhelyű Primark (Dublin) ruházati és lakberendezési kiskereskedő tervei szerint július 16-án nyitja meg legújabb amerikai üzletét a Tysons Corner Centerben, a Virginia állambeli Tysonsban. A vállalat közölte azt is, hogy bérleti szerződést írt alá a Woodbridge-i Potomac Millsben (Virginia) és a Hyattsville-i Mall at Prince George’s-ban (Maryland), bár az üzletnyitások pontos dátumát nem hozta nyilvánosságra.
– A hanoveri Arundel Millsben (Maryland) nemrégiben történt sikeres megnyitást követően egyre nagyobb igényt látunk további Primark üzletekre a régióban és különösen a fővárosban – mondta el Kevin Tulip, a Primark amerikai elnöke. – Tysonsban nyíló üzletünkkel újabb amerikai vásárlóknak hozzuk el a ‘Primaniát’, miközben számos virginiai vásárló most először ismerheti meg a Primarkot.
A Tysons-i üzlet több mint 35000 négyzetméteren kínál divatárut, háztartási és szépségápolási cikkeket. Ez a kereskedő első üzlete Virginiában és Arundel Mills után a második a District of Columbia, Maryland és Virginia államokat közösen DMV-nek nevezett régióban.
A Tysons Corner Centerben működő üzletével együtt a Primarknak az Egyesült Államok 10 államában 25, világszerte pedig több mint 445 üzlete lesz. Az 1969-ben Írországban Penneys márkanéven alapított kereskedő célja, hogy hálózatát 2026 végére 530 üzletre bővítse.
VMSD
Kapcsolódó cikkeink
Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >Újabb amerikai Frito-Lay üzemben állította le a gyártást a PepsiCo
Öt évtized után leállította a gyártást dél-kaliforniai üzemében a PepsiCo:…
Tovább olvasom >Száz új üzletet nyit idén a Carrefour Spanyolországban
A Carrefour Spanyolország legalább 100 új üzlet megnyitását tervezi 2025-ben,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >