Három üzlet nyitását tervezi a Primark az amerikai fővárosban és környékén
Július közepén új üzletet nyit az ír Primark az Egyesült Államokban, amellyel immár 10 államban 25-re nő boltjainak száma. A cég hálózatát 2026 végére 530 üzletre bővítené.
Az írországi székhelyű Primark (Dublin) ruházati és lakberendezési kiskereskedő tervei szerint július 16-án nyitja meg legújabb amerikai üzletét a Tysons Corner Centerben, a Virginia állambeli Tysonsban. A vállalat közölte azt is, hogy bérleti szerződést írt alá a Woodbridge-i Potomac Millsben (Virginia) és a Hyattsville-i Mall at Prince George’s-ban (Maryland), bár az üzletnyitások pontos dátumát nem hozta nyilvánosságra.
– A hanoveri Arundel Millsben (Maryland) nemrégiben történt sikeres megnyitást követően egyre nagyobb igényt látunk további Primark üzletekre a régióban és különösen a fővárosban – mondta el Kevin Tulip, a Primark amerikai elnöke. – Tysonsban nyíló üzletünkkel újabb amerikai vásárlóknak hozzuk el a ‘Primaniát’, miközben számos virginiai vásárló most először ismerheti meg a Primarkot.
A Tysons-i üzlet több mint 35000 négyzetméteren kínál divatárut, háztartási és szépségápolási cikkeket. Ez a kereskedő első üzlete Virginiában és Arundel Mills után a második a District of Columbia, Maryland és Virginia államokat közösen DMV-nek nevezett régióban.
A Tysons Corner Centerben működő üzletével együtt a Primarknak az Egyesült Államok 10 államában 25, világszerte pedig több mint 445 üzlete lesz. Az 1969-ben Írországban Penneys márkanéven alapított kereskedő célja, hogy hálózatát 2026 végére 530 üzletre bővítse.
VMSD
Kapcsolódó cikkeink
A nosztalgia jegyében dob piacra új ízt a Coca-Cola Amerikában
Február 10-én mutatja be a Coca-Cola legújabb üdítőjét, az Orange…
Tovább olvasom >Megvette a Ferrero a Power Crunch fehérjesnack márkát
A Ferrero, a Nutella és a Ferrero Rocher gyártója, megvásárolta…
Tovább olvasom >A nagyok versenytársává vált a Perplexity
Az AI-alapú keresőmotor, a Perplexity az Egyesült Államokban most indított…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bemutatkozik a vásárlás jövője
Új üzletágat épít a Coca-Cola HBC Magyarország. A vezető hazai…
Tovább olvasom >1700 tonna élelmiszert mentett meg a Munch 2024-ben
Közel öt éve kulcsfontosságú szereplője a magyar és kelet-közép európai…
Tovább olvasom >Virág Barnabás: továbbra is fegyelmezett inflációellenes politika indokolt
A globális befektetői hangulatot a decemberi kamatdöntés óta nagyfokú bizonytalanság…
Tovább olvasom >