Három új üzletet nyitott a DM
A DM december elején három újabb üzlettel bővítette hálózatát, így ezt az évet a cég 257 működő drogéria-szaküzlettel zárja Magyarországon – közölte a társaság.
Az új boltokat Bükön, Érden és Szigetszentmiklóson adták át. A recesszió ellenére is nőtt, mégpedig 5,46 százalékkal a társaság magyarországi érdekeltségének forgalma a 2008/09-es üzleti évben, elérve a 63,7 milliárd forintot – közölte korábban Wolfgang Strasser, a DM Kft. ügyvezető igazgatója. A forgalom a megelőző évben 60,4 milliárd forint volt – írja az MTI-Eco.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >