Három új programmal is támogatja a kereskedőket az eMAG
Szeptember 15-én délelőtt harmadszorra rendezte meg Marketplace kereskedőpartnerei számára éves Sellers’ Day rendezvényét az eMAG. Az itt megtartott előadásokkal a vállalat az e-kereskedelem felé nyitó magyarországi vállalkozásoknak segít a hatékonyabb értékesítési gyakorlat elsajátításában.
A rendezvényen három nagyszabású program indulását is bejelentették. Ezek egyike a határon túli értékesítésben segíti a hazai kereskedőket, egy másik révén professzionális logisztikai szolgáltatásokat vehetnek igénybe, míg a harmadik az eladások növelését célzó promóciók lebonyolítását teszi lehetővé.
A pandémia hatására a piactér forgalma is jelentősen nőtt: a kereskedőpartnerek több mint 60 százaléka másfélszeresére vagy nagyobbra növelte forgalmát az elmúlt évben. //
Kapcsolódó cikkeink
Egységes csomagkezelési díj bevezetését szorgalmazza az EuroCommerce
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az AI felgyorsítja a fizikai boltok hanyatlását
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mínuszban az e-kereskedelmi mérleg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mutassa be innovációját a SIRHA Budapest 2026 kiállításon!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ritmusváltás előtt a magyar intermodális forgalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A döntések 89%-a a nőké, mégis úgy érzik, figyelmen kívül hagyják őket
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >


