Három új programmal is támogatja a kereskedőket az eMAG
Szeptember 15-én délelőtt harmadszorra rendezte meg Marketplace kereskedőpartnerei számára éves Sellers’ Day rendezvényét az eMAG. Az itt megtartott előadásokkal a vállalat az e-kereskedelem felé nyitó magyarországi vállalkozásoknak segít a hatékonyabb értékesítési gyakorlat elsajátításában.
A rendezvényen három nagyszabású program indulását is bejelentették. Ezek egyike a határon túli értékesítésben segíti a hazai kereskedőket, egy másik révén professzionális logisztikai szolgáltatásokat vehetnek igénybe, míg a harmadik az eladások növelését célzó promóciók lebonyolítását teszi lehetővé.
A pandémia hatására a piactér forgalma is jelentősen nőtt: a kereskedőpartnerek több mint 60 százaléka másfélszeresére vagy nagyobbra növelte forgalmát az elmúlt évben. //
Kapcsolódó cikkeink
Beruházni tervez a Shein az Egyesült Királyságban
A Reuters szerint a Shein a következő öt évben 211…
Tovább olvasom >Két év után először nőtt az e-kereskedelem Németországban
Az iparági szövetség szerint a német online kiskereskedelemben két év…
Tovább olvasom >AI-együttműködéssel segít az Amazon a márkáknak a hirdetések teljesítményét mérni
Egy mesterséges intelligenciát alkalmazó piacelemző platformmal lépett együttműködésre az Amazon,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >