Három új országban indítja el szolgáltatásait a Mollie – Magyarország is köztük van
A holland fintech cég, a Mollie hivatalosan is belépett a magyar, szlovén és cseh piacra, így az online kereskedők mostantól ezekben az országokban is igénybe vehetik a vállalat fejlett fizetési megoldásait és helyi ügyféltámogatását. A Mollie célja, hogy egyszerűbbé tegye a pénzkezelést az európai vállalkozások számára.
A Mollie egy holland online fizetési szolgáltató, amely számos fizetési módot kínál – többek között Apple Pay, Google Pay, bankkártyás fizetést, valamint olyan népszerű BNPL-megoldásokat, mint a Klarna. A szolgáltató a fizetési tranzakciók kezelésén túl riportolásra és a csalások megelőzésére is alkalmas egységes felületet működtet, amely könnyen integrálható az elterjedt e-kereskedelmi szoftvermegoldásokba.
A vállalat szerint a magyar és szlovén kereskedők gyakran elavult fizetési rendszerek használatár kényszerülnek, míg Csehországban a fizetési módozatok fejlesztésében látnak lehetőséget. A Mollie mindhárom országban helyi szakértő csapatot épít, akik támogatást nyújtanak a cégeknek a platform bevezetése és használata terén.
A platform a nagy vállalatokon túl, mikro, kis és közepes méretű vállakozásokat is kiszolgál.
Koen Köppen, a Mollie vezérigazgatója hatalmas a növekedési potenciált lát a három új piacban, ahol a vállalat könnyen kezelhető platformjával, a helyi fizetési megoldásokkal és az általa biztosított professzionális támogatással igyekszik a vállalkozásokat a sikerhez hozzásegíteni.
A Mollie jelenleg több mint 250.000 céget szolgál ki Európában, irodáik megtalálhatók többek között Hollandiában, Belgiumban, Olaszországban és az Egyesült Királyságban is.
Kapcsolódó cikkeink
„Az a célunk, hogy első számú választás legyünk!”
A myPOS új szintre emeli régiós növekedési stratégiáját az IQOM…
Tovább olvasom >A francia Monoprix a tervek szerint 2025-ben Egyiptomban lép piacra
A francia Monoprix kiskereskedelmi lánc nemzetközi terjeszkedésének keretében 2025-ben tervez…
Tovább olvasom >Az Egyesült Királyságban és Hollandiában lép az európai piacra a Redefine Meat
A Redefine Meat bejelentette, hogy belép az európai kiskereskedelmi piacra:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy áremelési hullám várható a kereskedelemben
2025 első felében általánosan csökkenő áremelési szándékokat tapasztalt a GKI…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >Az infláció az eurózónában 2 százalékra, az EU-ban 2,3 százalékra gyorsult éves szinten
Gyorsult az infláció növekedése az euróövezetben és az Európai Unióban…
Tovább olvasom >