Három új országban indítja el szolgáltatásait a Mollie – Magyarország is köztük van
A holland fintech cég, a Mollie hivatalosan is belépett a magyar, szlovén és cseh piacra, így az online kereskedők mostantól ezekben az országokban is igénybe vehetik a vállalat fejlett fizetési megoldásait és helyi ügyféltámogatását. A Mollie célja, hogy egyszerűbbé tegye a pénzkezelést az európai vállalkozások számára.
A Mollie egy holland online fizetési szolgáltató, amely számos fizetési módot kínál – többek között Apple Pay, Google Pay, bankkártyás fizetést, valamint olyan népszerű BNPL-megoldásokat, mint a Klarna. A szolgáltató a fizetési tranzakciók kezelésén túl riportolásra és a csalások megelőzésére is alkalmas egységes felületet működtet, amely könnyen integrálható az elterjedt e-kereskedelmi szoftvermegoldásokba.
A vállalat szerint a magyar és szlovén kereskedők gyakran elavult fizetési rendszerek használatár kényszerülnek, míg Csehországban a fizetési módozatok fejlesztésében látnak lehetőséget. A Mollie mindhárom országban helyi szakértő csapatot épít, akik támogatást nyújtanak a cégeknek a platform bevezetése és használata terén.
A platform a nagy vállalatokon túl, mikro, kis és közepes méretű vállakozásokat is kiszolgál.
Koen Köppen, a Mollie vezérigazgatója hatalmas a növekedési potenciált lát a három új piacban, ahol a vállalat könnyen kezelhető platformjával, a helyi fizetési megoldásokkal és az általa biztosított professzionális támogatással igyekszik a vállalkozásokat a sikerhez hozzásegíteni.
A Mollie jelenleg több mint 250.000 céget szolgál ki Európában, irodáik megtalálhatók többek között Hollandiában, Belgiumban, Olaszországban és az Egyesült Királyságban is.
Kapcsolódó cikkeink
„Az a célunk, hogy első számú választás legyünk!”
A myPOS új szintre emeli régiós növekedési stratégiáját az IQOM…
Tovább olvasom >A francia Monoprix a tervek szerint 2025-ben Egyiptomban lép piacra
A francia Monoprix kiskereskedelmi lánc nemzetközi terjeszkedésének keretében 2025-ben tervez…
Tovább olvasom >Az Egyesült Királyságban és Hollandiában lép az európai piacra a Redefine Meat
A Redefine Meat bejelentette, hogy belép az európai kiskereskedelmi piacra:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új tulajdonoshoz kerül a Dole amerikai frisszöldség-üzletága
A dublini központú Dole bejelentette, hogy eladta amerikai frisszöldség-üzletágát az…
Tovább olvasom >Új partnerségekkel ad lendületet ESG kezdeményezéseinek a Wolt
Két új stratégiai partnerségről tett bejelentést a finn étel-házhozszállító vállalat,…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával gyorsítja a pénztárakat a Colruyt
Valamennyi kasszájánál bevezeti a belga Colruyt „easy check-out” nevű rendszerét,…
Tovább olvasom >