Három LUKOIL töltőállomáson nyílik élelmiszerüzlet
A bevásárlás lehetőségét kínáló élelmiszerüzletté alakul három LUKOIL üzemanyagtöltő-állomás shopja. A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és a Normbenz Magyarország Kft. együttműködése jegyében elsőként Budapesten, Diósdon és Tatabányán lehet a tankolást és a bevásárlást egy helyen intézni. Az üzletnyitásokat a jövőben továbbiak követhetik.
A LUKOIL hazai töltőállomás-hálózatában november 26-án a budapesti Bartók Béla úton, december 3-án pedig Diósdon és Tatabányán nyílnak meg az első, a vásárlói igények alapján létrehozott élelmiszerüzletek. Ezekben az egységekben csaknem minden árucikket megtalálhatnak a fogyasztók, amelyeket a szupermarketek polcain már megszokhattak, mégpedig szupermarket árakon. A kúthálózat vevőközönsége számára a kereskedelmi kínálat szélesítése új színt jelent, míg a SPAR mindinkább rugalmasan kívánja követni a vásárlói szokások változását.
„Vevőink visszajelzései alapján egyre nagyobb az igény a minőségi, jó ár-érték arányú szolgáltatásokra. A shopok megnyitásával tovább folytatódnak azok a stratégiai fejlesztések, amelyek vásárlóink lojalitásának növelését, valamint újabb célcsoportok megszólítását célozzák. A SPAR márkatermékek esetében a SPAR-ban megszokott árakat garantáljuk, így a napi bevásárlás mostantól a LUKOIL kutakon is intézhető” – mondta Horváth-Dori Jenő, a Normbenz Magyarország ügyvezető igazgatója.
„Az LUKOIL töltőállomásokon nyíló üzletek esetében a SPAR termékei közül a hangsúly a gyors bevásárlásokat jellemző frissáru-kínálatra kerül, széles pékáru- és zöldség-választékkal. A polcokon több száz féle termék, így a SPAR bicskei húsüzemében gyártott húskészítmények, valamint az alapvető háztartási cikkek és a sajátmárkás termékek is megtalálhatóak lesznek” –mondta Heiszler Gabriella, a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatója.
A hazánkban mintegy 13 ezer álláshelyet teremtő osztrák, családi tulajdonú SPAR-csoport és a Normbenz a tesztidőszak után az együttműködés bővítését tervezi, újabb LUKOIL töltőállomások bevonásával.
Kapcsolódó cikkeink
Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >Megnyitotta első üzletét a Nestlé Portugáliában
A Nestlé Portugal megnyitotta első kiskereskedelmi üzletét az országban, a…
Tovább olvasom >Grillszezonra hangolva: a SPAR erősít a frisshús- és kényelmitermék-kínálatban
A jó idővel együtt elindul a grillszezon, a SPAR pedig…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >Egy felmérés szerint a magyarok 36 százaléka tervez külföldi nyaralást az idén
A magyarok 36 százaléka tervez külföldi nyaralást az idén nyáron,…
Tovább olvasom >