Három konkurensét vette meg idén nyáron a Szallas.hu
A kedvezményes szálláscsomagok online piacán vásárolt fel három céget a Szallas.hu csoport: a 2017. augusztus 31-ével záródó akvizíciók keretében a csakutazas.hu, a nemaradjle.hu és a sporoljvelem.hu oldalak kerültek a cég tulajdonába.
A csoport csütörtöki, MTI-nek küldött közleménye szerint a GKI Digital 2017 áprilisi kutatása alapján a belföldi kedvezményes szálláscsomagokat kínáló kuponos oldalak forgalma 2016-ban nagyjából 8,1 milliárd forintot tett ki.
Az augusztus végén lezárult tranzakciókban a Szallas.hu a diszkontáras közvetítői piac három szereplőjét vette meg, melyek 2016-ban együttesen közel 1 milliárd forint értékben adtak el akciós szálláshelyeket. A sporoljvelem.hu-t a cég már a Szallasguru.hu oldalba integrálta, míg a nemaradjle.hu és a csakutazas.hu szolgáltatások továbbra is saját arculatukkal, márkanevüket megőrizve, de már a Szallas.hu csoport informatikai infrastruktúráján érhetők el.
A tranzakció értékét üzleti titokra hivatkozva nem közölték.
A Szallas.hu már 5 országban rendelkezik saját képviselettel, a portál 175 ország szálláshely-kínálatát közvetíti az utazni vágyóknak. A honlapnak több mint egymillió regisztrált felhasználója van, és havonta mintegy kétmillió látogató keresi fel. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
VIMOSZ: optimizmus a turisztikai szektorban
Kitartó optimizmus jellemzi a magyarországi turisztikai szektort, az ágazat szereplői…
Tovább olvasom >Balatoni Turizmus Szövetség: Pokol van a Balaton partján
A Balatoni Turizmus Szövetség (BTSZ) közleményben hívta fel a figyelmet…
Tovább olvasom >Mi a drágább? A horvát tengerpart vagy a Balaton?
A magyarok körében Horvátország évek óta az egyik legkedveltebb nyári…
Tovább olvasom >További cikkeink
9 milliárd forint a K&H SZÉP kártyákon
Hónapról hónapra növekszik a K&H SZÉP kártya forgalom, de még…
Tovább olvasom >Fenntartható vendéglátás Magyarországon: a 2024-es év úttörői
Magyarországon a fenntarthatóság napjaink egyik legfontosabb kihívása, különösen az éttermi…
Tovább olvasom >