Három jótékonysági akció, 8,5 millió forint adomány: segített az ALDI
Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. 2015-ben is számos karitatív akciót indított el, amelyek révén több, társadalmilag fontos ügy számára biztosított támogatást, egyúttal vásárlói számára is lehetőséget biztosított, hogy részt vegyenek a nemes ügyekért dolgozó szervezetek segítésében.
Október folyamán, a nemzetközi rákellenes küzdelem havában az ALDI immár harmadszor csatlakozott a „Go Pink!” kezdeményezéshez, amely a figyelemfelkeltő pink szín segítségével irányítja a fókuszt az elsősorban a hölgyeket érintő mellrák elleni küzdelemre, az emlődaganat megelőzését segítő egészséges életmód, a sport és a rendszeres szűrővizsgálatok fontosságára. Az áruházlánc a magyar csiperkegomba termesztő vállalattal, a Bio Fungi Kft.-vel együttműködve egy hónapon keresztül kínálta a rózsaszín tálcába csomagolt gombát, amelynek minden eladott tálcája után a Bio-Fungi 5 forinttal támogatta a Magyar Rákellenes Ligát, míg az ALDI saját hozzájárulásaként megduplázta ezt az összeget. A tavalyi évhez hasonlóan a vásárlók segítő szándékának is köszönhetően az ALDI 600 000 forintos adományt adhatott át a Magyar Rákellenes Liga számára, így az áruházlánc három év alatt mintegy 1,7 millió forinttal támogatta a jelentős felvilágosító és tájékoztató programokat folytató rákellenes segélyszervezet munkáját.
2015 tizedik hónapja során egy másik kezdeményezést is útjára indított az ALDI: a vállalat most először működött együtt az UNICEF-fel, s a „Tiszta kéz és kész” néven közös akcióval hívta fel a gyermekek figyelmét a tiszta ivóvíz értékére, a baktériumok és fertőzések jelentette veszélyekre, valamint az alapos és rendszeres kézmosás fontosságára a nemzetközi kézmosás világnapjától kezdve egy hónapon át. Az UNICEF önkéntesei az ALDI segítségével országszerte 10 iskola húsz osztályába látogattak el, ahol rendhagyó osztályfőnöki óra keretein belül játékos, interaktív formában mutatták be az első és második osztályosok számára a tiszta víz jelentőségét, a bacilusok okozta veszélyeket és közösen megtanulták a helyes kézmosást. A hat fővárosi és négy vidéki oktatási intézményben több száz kisiskolás vett részt ezeken az órákon, az ALDI pedig a tanintézmények számára tisztasági csomagot adott át, illetve a mosdókban a helyes kézmosást szemléltető csempematricákat helyezett ki.
Az áruházlánc vásárlói október 15-től két héten át összesen 15 különböző egészségügyi, higiéniai termék – így tisztítószerek, fogkrémek, szappanok, samponok – vásárlásával segíthettek: ezeknek a termékeknek az árából az ALDI meghatározott összegeket juttatott el az UNICEF részére úgy, hogy a két hét alatt összegyűlt adományt saját erőből megduplázta. Az akció végén az ALDI végül 4,5 millió forintos adományt adhatott át a segélyszervezet számára.
Az adventi időszakban immár második alkalommal nyújtott segítséget az ALDI a daganatos, cukorbeteg, krónikus ízületi gyulladással, valamint haemophiliával kezelt gyermekek és családjaik részére komplex terápiás és rekreációs programokat nyújtó Bátor Tábor számára. Az áruházlánc polcain három héten keresztül különböző termékek voltak kaphatók, amelyek megvásárlása után az ALDI a Bátor Tábor számára ajánlott fel adott a termékek árából meghatározott összegeket. Az adományozási akcióban szereplő termékek hétről hétre változtak, végül az ALDI 3,4 millió forintos adománnyal járult hozzá a tábor működéséhez.
Kapcsolódó cikkeink
Szeptemberben bezárja online üzletét az Aldi Németországban
Németországban bezárja közös online üzletét az Aldi Nord és az Aldi…
Tovább olvasom >A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >Jägermeister Orange: jéghideg újdonság a szicíliai narancs aromájával
1400 órányi szicíliai napfény, 56 gyógynövény és három narancs aromája…
Tovább olvasom >Újra vizsgálja a GVH a Wizz Air vállalásait – lejárt a kompenzációs kötelezettség öt éve
Utóvizsgálatot indított a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a Wizz Air Hungary…
Tovább olvasom >