Három jótékonysági akció, 8,5 millió forint adomány: segített az ALDI
Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. 2015-ben is számos karitatív akciót indított el, amelyek révén több, társadalmilag fontos ügy számára biztosított támogatást, egyúttal vásárlói számára is lehetőséget biztosított, hogy részt vegyenek a nemes ügyekért dolgozó szervezetek segítésében.
Október folyamán, a nemzetközi rákellenes küzdelem havában az ALDI immár harmadszor csatlakozott a „Go Pink!” kezdeményezéshez, amely a figyelemfelkeltő pink szín segítségével irányítja a fókuszt az elsősorban a hölgyeket érintő mellrák elleni küzdelemre, az emlődaganat megelőzését segítő egészséges életmód, a sport és a rendszeres szűrővizsgálatok fontosságára. Az áruházlánc a magyar csiperkegomba termesztő vállalattal, a Bio Fungi Kft.-vel együttműködve egy hónapon keresztül kínálta a rózsaszín tálcába csomagolt gombát, amelynek minden eladott tálcája után a Bio-Fungi 5 forinttal támogatta a Magyar Rákellenes Ligát, míg az ALDI saját hozzájárulásaként megduplázta ezt az összeget. A tavalyi évhez hasonlóan a vásárlók segítő szándékának is köszönhetően az ALDI 600 000 forintos adományt adhatott át a Magyar Rákellenes Liga számára, így az áruházlánc három év alatt mintegy 1,7 millió forinttal támogatta a jelentős felvilágosító és tájékoztató programokat folytató rákellenes segélyszervezet munkáját.
2015 tizedik hónapja során egy másik kezdeményezést is útjára indított az ALDI: a vállalat most először működött együtt az UNICEF-fel, s a „Tiszta kéz és kész” néven közös akcióval hívta fel a gyermekek figyelmét a tiszta ivóvíz értékére, a baktériumok és fertőzések jelentette veszélyekre, valamint az alapos és rendszeres kézmosás fontosságára a nemzetközi kézmosás világnapjától kezdve egy hónapon át. Az UNICEF önkéntesei az ALDI segítségével országszerte 10 iskola húsz osztályába látogattak el, ahol rendhagyó osztályfőnöki óra keretein belül játékos, interaktív formában mutatták be az első és második osztályosok számára a tiszta víz jelentőségét, a bacilusok okozta veszélyeket és közösen megtanulták a helyes kézmosást. A hat fővárosi és négy vidéki oktatási intézményben több száz kisiskolás vett részt ezeken az órákon, az ALDI pedig a tanintézmények számára tisztasági csomagot adott át, illetve a mosdókban a helyes kézmosást szemléltető csempematricákat helyezett ki.
Az áruházlánc vásárlói október 15-től két héten át összesen 15 különböző egészségügyi, higiéniai termék – így tisztítószerek, fogkrémek, szappanok, samponok – vásárlásával segíthettek: ezeknek a termékeknek az árából az ALDI meghatározott összegeket juttatott el az UNICEF részére úgy, hogy a két hét alatt összegyűlt adományt saját erőből megduplázta. Az akció végén az ALDI végül 4,5 millió forintos adományt adhatott át a segélyszervezet számára.
Az adventi időszakban immár második alkalommal nyújtott segítséget az ALDI a daganatos, cukorbeteg, krónikus ízületi gyulladással, valamint haemophiliával kezelt gyermekek és családjaik részére komplex terápiás és rekreációs programokat nyújtó Bátor Tábor számára. Az áruházlánc polcain három héten keresztül különböző termékek voltak kaphatók, amelyek megvásárlása után az ALDI a Bátor Tábor számára ajánlott fel adott a termékek árából meghatározott összegeket. Az adományozási akcióban szereplő termékek hétről hétre változtak, végül az ALDI 3,4 millió forintos adománnyal járult hozzá a tábor működéséhez.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Új koncepció-üzletet nyitott az ALDI Belgiumban
Új üzletet nyitott az ALDI a Brüsszel közeli Braine-l’Alleud városában,…
Tovább olvasom >Magyar befektető adott el bevásárlóközpontot Spanyolországban
Sikeresen értékesítette a magyar tulajdonú GESTOR REAL ESTATE a spanyolországi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >