Három hónapig is kitart a Procter & Gamble legújabb wc-papírja
Egyedülálló emberek számára tervezett wc-papírt a Procter & Gamble. A Charmin Forever Roll háromszor annyi papírt tartalmaz, mint a hagyományos wc-papír-tekercsek.
A terméket olyanoknak szánják, akik egyszemélyes háztartásban élnek, és / vagy csak kevés tárolóhelyük van. A Charmin Forever akár három hónapig is kitart.
Egyre több amerikai cég gondolja újra termékei kiszerelését az élelmiszerek és a háztartási áruk körében, hiszen folyamatosan emelkedik az egyedül élő emberek száma, főleg azért, mert nagyon sok, az ezredforduló környékén született fiatal halogatja a házasságot vagy a gyerekvállalást.
Kapcsolódó cikkeink
Díjat nyertek az év legjobb vállalati ESG megoldásai
A korábbinál is többen pályáztak az idén megújult Effekt 2030…
Tovább olvasom >Jó úton halad a Procter & Gamble , hogy elérje 2030-ra kitűzött céljait
A Procter & Gamble bejelentette, hogy kiválóan halad előre európai…
Tovább olvasom >Magazin: Vissza a természethez
Különleges összetevők, innovatív funkció vagy biokészítmény. A kozmetikumok teljes kategóriájában…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Kubu Immuno püré 100% 2-féle ízben: málna-csipkebogyó és körte-bodzabogyó
A Kubu két új, innovatív termékkel bővíti kínálatát. Az új…
Tovább olvasom >Natur’A kenyércsalád
A Lantmännen Unibake legújabb márkája, a Natur’A kenyércsalád innovatív termékekkel…
Tovább olvasom >Tatayoyo – Trópusi ízvilágú paprika
A Tatayoyo paprika számos újdonsággal és termékelőnnyel rendelkezik, amelyek hozzájárulnak…
Tovább olvasom >