Három hónapig is kitart a Procter & Gamble legújabb wc-papírja
Egyedülálló emberek számára tervezett wc-papírt a Procter & Gamble. A Charmin Forever Roll háromszor annyi papírt tartalmaz, mint a hagyományos wc-papír-tekercsek.
A terméket olyanoknak szánják, akik egyszemélyes háztartásban élnek, és / vagy csak kevés tárolóhelyük van. A Charmin Forever akár három hónapig is kitart.
Egyre több amerikai cég gondolja újra termékei kiszerelését az élelmiszerek és a háztartási áruk körében, hiszen folyamatosan emelkedik az egyedül élő emberek száma, főleg azért, mert nagyon sok, az ezredforduló környékén született fiatal halogatja a házasságot vagy a gyerekvállalást.
Kapcsolódó cikkeink
Díjat nyertek az év legjobb vállalati ESG megoldásai
A korábbinál is többen pályáztak az idén megújult Effekt 2030…
Tovább olvasom >Jó úton halad a Procter & Gamble , hogy elérje 2030-ra kitűzött céljait
A Procter & Gamble bejelentette, hogy kiválóan halad előre európai…
Tovább olvasom >Magazin: Vissza a természethez
Különleges összetevők, innovatív funkció vagy biokészítmény. A kozmetikumok teljes kategóriájában…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Mizo Immun+ epres-banános gyümölcsjoghurt 125 g
A Mizo Immun+ új, limitált kiadású epres-banános gyümölcsjoghurt 125 g…
Tovább olvasom >A felelősség tánca – A nap videója
Dance of Responsibility – azaz A felelősség tánca című megrendítő…
Tovább olvasom >Mizo banános-csoki ízű tej 450 ml
A Mizo új, limitált kiadású, banános-csoki ízű tej 450 ml kiszerelésben,…
Tovább olvasom >