Három a magyar igazság, Lali?
A Dreher Sörgyárak Zrt. két márkája részére készített kampánnyal is a leghatékonyabbak közé került a HTX Advertising & Event: a Nagy Feró által képviselt Kőbányai Négyután először, az Üvegtigris világgal fémjelzett Arany Ászok – Aranypéntek viszont már harmadszor vihetné el a pálmát az Effie versenyen.
Esély van rá, hogy az Arany Ászok – Aranypéntek kampánya harmadszor is dobogóra kerül a legrangosabb hazai reklámhatékonysági versenyen, hiszen idén is szerepel az Effie shortlistjén. A 2012-ben és 2013-ban az Élelmiszer/alkoholos italok mezőnyében aranyérmes program immár a Hosszú távú hatékonyság kategóriában pályázhat a legjobb címre.
„A három év alatt évtizedes eladási és részvételi rekordok dőltek meg, az Aranypéntek mémmé vált, az Üvegtigris világába helyezett reklámfilmeket több mint 230 ezren tekintették meg a YouTube-on, az Arany Ászok pedig a csapolt sörök piacán már az első szezonban az élre ugrott, és ezt a pozícióját nemcsak sikerült megőriznie, hanem folyamatosan növelte a részesedését. Kétségkívül nagy ajándék egy ügynökség számára, ha a kommunikációs célokat évről-évre kiterjesztve, a platformokat esztendőről esztendőre fejlesztve dolgozhat egy márkán” – hangsúlyozta a kampányt a Dreher Sörgyárak Zrt. számára lebonyolító HTX Advertising & Event ügyvezető igazgatója, Hajnal Tamás.
Az ügynökség egyébként a Dreher Sörgyárak másik brandjének idei aktivitásával is versenyez az Effie mezőnyben: a Horeca csatornában indított Kőbányai Négyután programnak köszönhetően a márka átvette a vezetést a legnagyobb versenytársától a célzott régióban. A kampány arca Nagy Feró lett, aki valamennyi hirdetési felületen a munka utáni sörözés hiteles képviselőjeként jelenik meg.
„Aktivitásaink – köztük a shortlistre került kampány – eredményeként a Kőbányai mára egyértelműen Kelet-Magyarország vezető sörmárkája lett, amit független piackutatói eredmények támasztanak alá” – mondta Lenti Orsolya, a Kőbányai márkamenedzsere.
Az Arany Ászokkal kapcsolatban Sommer Ádám marketingmenedzser kiemelte: a sikeres kampányoknak köszönhető, hogy az Arany Ászok évek óta domináns szerepet tölt be a vendéglátóiparban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >