Harminc százalékkal nagyobb forgalom az ALDI fesztiválüzleteiben
A 100 000-es határt is meghaladta az idén az ALDI fesztiválboltjaiban vásárlók száma.
Az ALDI 2016 óta települ ki a nagy magyarországi nyári zenei fesztiválokra üzlettel és a fesztiválboltban megvásárolt grilltermékeket ingyenesen elkészítő grillzónával. Az idei ALDI CITY kitelepüléssel a VOLT Fesztiválon, a Balaton Soundon, a Sziget Fesztiválon és a SZIN Fesztiválon találkozhattak a látogatók. A Balaton Sound kivételével mindenhol ALDI MARKET és ALDI GRILL ZÓNA biztosította a pénztárcabarát fesztiválozást, hiszen az áruházlánc a megszokott bolti árakon kínált mintegy 350 terméket, a SZIN Fesztivál esetében például idén először sört is, a Soundon pedig 10 termékből álló grillkínálat várta a Balaton partjára érkezőket.
Az idei évben számos eddigi rekordot megdöntöttek a fesztiválüzletek. A három fesztiválbolt látogatóinak száma meghaladta a 100 000-et, ami 16%-kal magasabb, mint 2018-ban. Átlagosan a Sziget Fesztivál minden kilencedik, a SZIN Fesztivál minden hetedik, a VOLT Fesztivál minden ötödik látogatója járt az ALDI pop-up üzletében. Ezzel párhuzamosan az üzletek összesített bevétele is nőtt, az előző évhez képest mintegy harmadával nagyobb forgalmat könyvelhetett el a vállalat idén. A forgalombővülés különösen a Sziget esetében kimagasló.
A fesztiválozók körében az élelmiszerek közül az ALDI „Azon melegében” minőségi pékárui voltak a legkedveltebbek, ebből a nyári fesztiválokon nagyjából 54 000 darab fogyott, ami az összes eladott termék 21%-át tette ki. A népszerűségi lista elején a császárzsemle állt, ezt követte a virslis táska, a sajtos pogácsa és a baconos kenyérlángos. A pékárukhoz hasonló volumenben fogytak a hűtött árucikkek is. A nyári fesztiválokon a vállalat közel 12 000 darab 0,5 literes ásványvizet értékesített.
A hústermékek közül a legnépszerűbbek a marinált, konyhakész szárnyashúsok voltak, a fesztiválozók a marinált csirkemellfilét, a grill saslikot és a marinált csirke felsőcombfilét választották legszívesebben az ALDI széles BBQ húskínálatából. Az ALDI MARKET gyümölcs- és zöldségválasztékából legtöbbször a banánt, a koktélparadicsomot és az áfonyát keresték, a vállalat Grandessa saját márkás jeges édességei közül a pálcikás mandulás jégkrém, a pálcikás vaníliás-földimogyorós jégkrém és a pálcikás tripla csokoládés jégkrém volt a legkelendőbb.
A Balaton Soundon működő ALDI GRILLZÓNA közel 5000 adag ételt értékesített a fesztivál ideje alatt, a SZIN-en mintegy 2100, a VOLT-on bő 3600 adag grillétel fogyott, míg a Szigeten 11 500 alkalommal választották a fesztiválozók az ALDI grillfogásait. A fesztiválszezon ideje alatt így több mint 22 000 grillételt adott el az ALDI a helyszíneken. A vevők elégedettségét jelzi, hogy a kreativ.hu-n végzett online megkérdezés alapján 2019-ben az ALDI lett a közönség kedvenc márkahelyszíne a Szigeten.
A Gyerekszigetre kilátogató családok között népszerű volt az ALDI smoothie: a szomjoltó, magas beltartalmi értékkel rendelkező italokból több mint 26 000 darab kóstolót osztottak ki a rendezvény idején a négy hétvége alatt. Ezenkívül 400 liter ásványvíz, több mint 350 liter narancslé és nagyon sok friss gyümölcs fogyott. A Gyereksziget látogatói nagyon kedvelték az ALDI MINI CITY játékot, amely közel 8000 játékost vonzott a rendezvényen.
Kapcsolódó cikkeink
Tovább hangsúlyozza az Aldi árvezető szerepét Németországban
Németországban elsőként lépett az Aldi és csökkentette tartósan az olívaolaj…
Tovább olvasom >Piacismeret, kapcsolatépítés, marketing
Nem feltétlenül egyforma tapasztalatokkal a hátuk mögött, de egyformán meghatározó…
Tovább olvasom >A városközpontokban kezd terjeszkedni a Lidl és az Aldi
A városközpontok felé mozdulnak a német diszkontok: a Lidl és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Versenyhivatali fázisba ért az Indotek csoport Auchan-felvásárlása
Az Indotek csoport által vezetett, négy éve húzódó folyamat újabb…
Tovább olvasom >Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >