Harmadával nőtt a bioélelmiszerek forgalma a Tescóban
Visszatért az ősz, és lassan mi is visszarázódunk a megszokott rutinba. Búcsút intünk a vízparti lángosnak, főtt kukoricának, fagyinak és egyre több figyelmet szentelünk a teljes értékű étkezésnek. Egy tavalyi felmérés szerint pár év alatt az egészséges ételek iránti kereslet 41 százalékkal, míg a bioélelmiszereké 34 százalékkal nőtt. Ha nem is főzünk rendszeresen, és a menzán eszünk, vagy rendeljük az ebédet, egy jól összeállított reggeli, tízórai vagy uzsonna meghatározó lehet az egészséges táplálkozás szempontjából. A Tesco sajátmárkás biotermékeinek most kibővült választékában biztosan megtaláljuk az ideális hozzávalókat.
Egy tavalyi kutatásból kiderült, hogy Európában az emberek több mint fele (53%) vásárol bioélelmiszert, így az ilyen jellegű termékek eladása több mint harmadával nőtt a felmérést megelőző két-három évben. Az egészséges táplálkozás jegyében a Tesco a szeptember hónapot a bioélelmiszereknek szenteli, és hat új termékkel bővítette sajátmárkás kínálatát, amelyben ezentúl a chia mag, a quinoa, a goji bogyó, a lenmag, a kókuszliszt és a kókuszvirágcukor is megtalálható. A vásárlók így már több mint 100 különféle organikus Tesco termék közül válogathatnak.
A Tesco Organic sajátmárkás termékvonalba többek között gabonapelyhek, olajos magvak, kávék és teák, üdítőitalok és borok, rizs, teljes kiőrlésű tészta, olaj, friss húsfélék tartoznak. A bio zöldség- és gyümölcsfélék legalább 95 százalékban biogazdálkodásból származnak, ami azt jelenti, hogy a gazdaságban nem használnak vegyi rovarirtó szereket, műtrágyát vagy genetikailag módosított organizmusokat. A termékek tehát GMO-mentesek, és nem tartalmaznak mesterséges édesítőszereket sem.
„A most bevezetett élelmiszereket sokoldalúan lehet hasznosítani, így édességek, sütemények, de tápláló reggelik, snackek vagy saláták összetevői is lehetnek. Sütéshez, főzéshez éppúgy ideálisak, mint hideg, egyszerűen elkészíthető ételekhez. Kreatívan felhasználva őket pedig változatos és egészséges ételeket állíthatunk össze akár minden családtagnak a hét minden napjára” – mondta Hevesi Nóra, a Tesco Magyarország kommunikációs vezetője.
Ez év nyarán a bioélelmiszerek értékesítése egyharmadával nőtt a Tescóban. Az eladások felét az áruházlánc sajátmárkás termékei generálták, amelyek közül a sóspálcika, a perec és a teljes kiőrlésű spagetti a legnépszerűbbek.
Kapcsolódó cikkeink
Újabb közel 60 milliót fordíthatnak helyi szervezetek fiatalok közösségi programjaira a Tesco pályázati programjával
Április 7-én elstartolt a Tesco közösségi pályázati programjának második fordulója,…
Tovább olvasom >Szalagcsiszolót Clubcarddal 40% kedvezménnyel Szép-kártyára?
Április 1-től már a Tescónál is lehet SZÉP-kártyával fizetni a…
Tovább olvasom >600 ezer darab terméket mozgatnak naponta a Tesco új logisztikai központjában közel 200 áruház 24 órán belüli ellátására
Márciustól teljes kapacitással üzemel a Tesco tavaly novemberben átadott logisztikai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >