Harmadával nőtt a bioélelmiszerek forgalma a Tescóban
Visszatért az ősz, és lassan mi is visszarázódunk a megszokott rutinba. Búcsút intünk a vízparti lángosnak, főtt kukoricának, fagyinak és egyre több figyelmet szentelünk a teljes értékű étkezésnek. Egy tavalyi felmérés szerint pár év alatt az egészséges ételek iránti kereslet 41 százalékkal, míg a bioélelmiszereké 34 százalékkal nőtt. Ha nem is főzünk rendszeresen, és a menzán eszünk, vagy rendeljük az ebédet, egy jól összeállított reggeli, tízórai vagy uzsonna meghatározó lehet az egészséges táplálkozás szempontjából. A Tesco sajátmárkás biotermékeinek most kibővült választékában biztosan megtaláljuk az ideális hozzávalókat.
Egy tavalyi kutatásból kiderült, hogy Európában az emberek több mint fele (53%) vásárol bioélelmiszert, így az ilyen jellegű termékek eladása több mint harmadával nőtt a felmérést megelőző két-három évben. Az egészséges táplálkozás jegyében a Tesco a szeptember hónapot a bioélelmiszereknek szenteli, és hat új termékkel bővítette sajátmárkás kínálatát, amelyben ezentúl a chia mag, a quinoa, a goji bogyó, a lenmag, a kókuszliszt és a kókuszvirágcukor is megtalálható. A vásárlók így már több mint 100 különféle organikus Tesco termék közül válogathatnak.
A Tesco Organic sajátmárkás termékvonalba többek között gabonapelyhek, olajos magvak, kávék és teák, üdítőitalok és borok, rizs, teljes kiőrlésű tészta, olaj, friss húsfélék tartoznak. A bio zöldség- és gyümölcsfélék legalább 95 százalékban biogazdálkodásból származnak, ami azt jelenti, hogy a gazdaságban nem használnak vegyi rovarirtó szereket, műtrágyát vagy genetikailag módosított organizmusokat. A termékek tehát GMO-mentesek, és nem tartalmaznak mesterséges édesítőszereket sem.
„A most bevezetett élelmiszereket sokoldalúan lehet hasznosítani, így édességek, sütemények, de tápláló reggelik, snackek vagy saláták összetevői is lehetnek. Sütéshez, főzéshez éppúgy ideálisak, mint hideg, egyszerűen elkészíthető ételekhez. Kreatívan felhasználva őket pedig változatos és egészséges ételeket állíthatunk össze akár minden családtagnak a hét minden napjára” – mondta Hevesi Nóra, a Tesco Magyarország kommunikációs vezetője.
Ez év nyarán a bioélelmiszerek értékesítése egyharmadával nőtt a Tescóban. Az eladások felét az áruházlánc sajátmárkás termékei generálták, amelyek közül a sóspálcika, a perec és a teljes kiőrlésű spagetti a legnépszerűbbek.
Kapcsolódó cikkeink
Öt mikrotrend, amely átírja a zöld állítások stratégiáját
Ahogy a fenntarthatósági kommunikáció érettebbé válik, úgy tűnnek el a…
Tovább olvasom >A Tesco élelmiszermentő hősei 73%-kal csökkentették a vállalat élelmiszer-hulladékát
A Tesco nemrég publikált, kilencedik élelmiszerhulladék-jelentésében a vállalat a működésében…
Tovább olvasom >Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tízből nyolc szülő mindent egy helyen vásárolna be iskolakezdésre – a Pepco erre kínál megoldást
Ahogy közeledik a tanévkezdés, a szülők előtt ismét ott áll…
Tovább olvasom >Lidl kontra cukrászdák: olcsóbban kínálja az „Álmodozót” az áruházlánc, nem mindenkinek tetszik
A Magyar Cukrász Ipartestület aggályait fejezte ki amiatt, hogy a…
Tovább olvasom >Körmenden nyitja meg 101. magyarországi egységét a JYSK
A folyamatos növekedés és terjeszkedés stratégiai fontosságú a JYSK kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >