Haribo Saure Pommes, Haribo Grapefruit
Folyamatos éves kommunikáció gyermek, fiatal felnőtt és főbevásárló célcsoportra. Tv-kampány kiegészítve április–május és novemberben indoor kampánnyal, illetve online jelenlét szintén egész évben. Ügynökség: MC MediaCompany
Megrendelő: Haribo Hungária Kft.
Termék: Haribo Saure Pommes, Haribo Grapefruit
Megjelenések: RTL, Minimax, Jetix, MTV, Cool, Viva, AXN, Spektrum, Hallmark, storytv
Időszak: Folyamatos
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >