Haribo Saure Pommes, Haribo Grapefruit
Folyamatos éves kommunikáció gyermek, fiatal felnőtt és főbevásárló célcsoportra. Tv-kampány kiegészítve április–május és novemberben indoor kampánnyal, illetve online jelenlét szintén egész évben. Ügynökség: MC MediaCompany
Megrendelő: Haribo Hungária Kft.
Termék: Haribo Saure Pommes, Haribo Grapefruit
Megjelenések: RTL, Minimax, Jetix, MTV, Cool, Viva, AXN, Spektrum, Hallmark, storytv
Időszak: Folyamatos
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >